quote:
Op donderdag 8 februari 2007 19:18 schreef methodmich het volgende:Wie weet, Adelaar. Zou wel iemand van naam zijn. Alleen niet te hopen dat hij zijn Utrecht-netwerk dan gaat gebruiken, dan krijg je straks Bosschaart, Vreven enzovoort.
Dat lijkt me niet verstandig. Het voordeel is dat er een selectie staat die volgend seizoen vrijwil intact zal zijn, ik verwacht alleen dat Danny Guijt transfervrij zal vertrekken. We hoeven dus ook geen beroep te doen op die tweederangs-clubhoeren als Rankovic, Bosschaart, etc. Enkele gerichte versterkingen volstaan.
quote:
Misschien komen ze wel met een verrassende naam op de proppen.
Net zoals toen met Dolf Roks... Die mocht komen als assistent, maar weigerde dat voorstel. Vond ik vrij bijzonder voor een simpel amateurtrainertje. Half jaar later begreep ik het pas: Jan van Dijk werd ontslagen en 1 dag later zat hij er. Geen zuivere koffie.
Een grotere kneus hebben we niet gehad als trainer. "Hoe vaker we verliezen, hoe dichterbij die eerste overwinning komt". Tuurlijk, rot toch op man. Kan me er nu nog kwaad over maken. Om over Chris Dekker en Jan van Dijk zelf maar te zwijgen. Trainers bij RBC, hahahaha
BTW: Vanavond een belangrijke speelronde, er kan een grote slag geslagen worden!