quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:32 schreef Marruk het volgende:
Waarom is het grappig als bij iemand melk uit zijn neus komt?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:36 schreef 14.gif het volgende:
Waarom blijven mensen van die kuttopics openen...?
dat zou ik dus vragen, he...
Hoeveel belasting betaalt U als God nou?quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:37 schreef FrankieWilde het volgende:
Waarom betalen we belasting?
Ik zou vragen: "Waarom bent u zo'n arrogante diktator die wilt dat iedereen hem aanbid en zichzelf onderwerpt aan uw regime?"quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:38 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Hoeveel belasting betaalt U als God nou?
Ja, joh, breng hem op ideeen...quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vond je het zelf nou een leuke geslaagde grap?
God: "Omdat ik jou niet wil meenemen, duh...."quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:54 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
Waarom maakt u zoveel onderscheid
Omdat u dan zoveel andere in de steek laatquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
God: "Omdat ik jou niet wil meenemen, duh...."
Wat hij zegt !quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:01 schreef cerror het volgende:
Lekkere bende God, wie gaat dat opruimen?
Wij zelf, wij hebben de bende immers zelf gemaakt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:01 schreef cerror het volgende:
Lekkere bende God, wie gaat dat opruimen?
In ieder geval dan wel een verrekt gebrekkige sturing voor een almachtige dan.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:11 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Wij zelf, wij hebben de bende immers zelf gemaakt.
Zou je denken?quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:14 schreef Captain_Chaos het volgende:
In ieder geval dan wel een verrekt gebrekkige sturing voor een almachtige dan.
Ga er serieus op in ja.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:24 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Zou je denken?
Ik denk dat iedereen eigenlijk diep van binnen dondersgoed weet wat wel en niet kan, wat wel of niet wijs is, wat wel of niet waarachtig is, maar dat we net niet sterk genoeg zijn om altijd naar dat stemmetje diep van binnen te luisteren.
God zou ons natuurlijk ons instinct kunnen afpakken, maar dan houdt 't spel hier sowieso op, dus dat is geen optie, we hebben wel een drive nodig die er voor zorgt dat we het schooljaar afmaken
quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:11 schreef mazaru het volgende:
Bent U wakker?
Alsof iedere gelovige geholpen wordtquote:Op donderdag 9 maart 2006 06:13 schreef dborhem het volgende:
[..]
![]()
DAT vind ik een goeie!
Of deze;
'Waarom helpt u alleen de mensen die in u geloven?'![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 07:47 schreef GI het volgende:
[..]
Hij snapt het toch ook als nederlanders bidden ?
die spreekt vloeiend Italiaansquote:
Die vraag kan ik wel voor je beantwoorden. Het ei was er eerder. Vogels (dus ook kippen) stammen af van de dinosauriërs. De dino's legden eieren. Het ei was er dus een aantal miljoenen eerder dan de kip.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:49 schreef sleepflower het volgende:
Wat was er eerder, de kip of het ei?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |