ze zeggen dat je beter niet vlak voor het slapen gaan achter de computer moet gaan zittenquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:06 schreef Tasje het volgende:
Ben je 3 dagen ziek geweest, morgen moet je weer aan het werk, wat betekend: 6 uur opstaan...
Kan je gvd niet slapen!!!
Terwijl te weinig slaap de eerste oorzaak was om ziek te worden![]()
Tips?![]()
Ik denk niet dat je dan nog (om zes uur) wakker wordt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:08 schreef Henno het volgende:
[afbeelding]
In 1 teug... dan moet het lukken.
Maar als t niet lukt moet je toch watquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:11 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
ze zeggen dat je beter niet vlak voor het slapen gaan achter de computer moet gaan zitten
want dat activeerd de hersens juist waardoor het inslapen moeilijk gaat worden
Veel koffiequote:Op woensdag 8 maart 2006 23:11 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dan nog (om zes uur) wakker wordt.
Heeft ook niet gewerkt..quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:12 schreef slaveloos het volgende:
masturberen, maar ja dat is mijn antwoord op alles...
Uhhhhh....quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:11 schreef Tasje het volgende:
Laat ik dat nu net niet in huis hebben![]()
En dat computer uit, ogen dicht, probeer ik al 2 uur...
je bent toch niet na 1 keer gestopt??quote:
Ga dan lekker een boek lezen of zoquote:
idd, ik kan ook niet slapen, maar wil wel (mijn dochter wil niet slapen...)quote:
Oquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:11 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
ze zeggen dat je beter niet vlak voor het slapen gaan achter de computer moet gaan zitten
Same here...quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:12 schreef slaveloos het volgende:
masturberen, maar ja dat is mijn antwoord op alles...
Ik was wel 'n keer zo laveloos dat, toen ik eenmaal in m'n bedje lag, de wereld niet meer ophield met draaien... Werd kotsmisselijk en slapen lukte al helemaaaal niet...quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:16 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Same here...
*heb m'n been gebroken*
masturberen
*verkoud*
masturberen
*dorst*
bier
quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:15 schreef brood_korst het volgende:
[..]
O![]()
Dood verwensingBANNE BANNE BANNE !!!
je hebt gelijk, bier is al vervangen door cognac, masturberen is onmogelijk geworden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:16 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Same here...
*heb m'n been gebroken*
masturberen
*verkoud*
masturberen
*dorst*
bier
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Dat werkt iddquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:24 schreef Tobbes het volgende:
Warme douche,
Dan doe je alles uit, ga je op bed zitten en drink je heel geconcentreerd een glas water op (om tot rust te komen). Dan ga je op je rug liggen en ga je van onder naar boven als je spieren 3 sec aanspannen om vervolgens te ontspannen. Begin bij je tenen, eindig bij je kaken. Dan val je als een blok in slaap.
Alweer ruzie met jezelf aan 't makenquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:28 schreef Greus het volgende:
[..]
Alweer ruzie met jezelf aan 't maken?
...of je postaantal een beetje aan 't opkrikken![]()
![]()
blijven staan
Topic volbaggerenquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:34 schreef slaveloos het volgende:
zou TS al slapen/ en zo ja wat de f*ck doen wij dan nog hier?
geen smilie met n lekke drankje? als ik nu nog caffeine tt me neem gaat dat niet meer goed komenquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:38 schreef slaveloos het volgende:
[..]
geen smilie met n lekke drankje? als ik nu nog caffeine tt me neem gaat dat niet meer goed komen
Dat is hier dan ook niet van toepassing.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:11 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
Dan moeten we het anders aanpakken: eerst vinger ik je tot je bijna klaarkomt; dan geef je mij een heerlijke pijpbeurt en daarna neuk ik je compleet plat.quote:
Oftewel, ga hierquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:23 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dan moeten we het anders aanpakken: eerst vinger ik je tot je bijna klaarkomt; dan geef je mij een heerlijke pijpbeurt en daarna neuk ik je compleet plat.
Dan val ik in slaap terwijl jij tevergeefs probeert om naspel op gang te brengen. Kan niet: ik slaap....doel bereikt
wanneer spreken we af?
Ik zal t onthouden voor de volgende keer, maar ik heb me in ieder geval wel vermaakt met alle reacties hier voordat ik in slaap vielquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:24 schreef Tobbes het volgende:
Warme douche,
Dan doe je alles uit, ga je op bed zitten en drink je heel geconcentreerd een glas water op (om tot rust te komen). Dan ga je op je rug liggen en ga je van onder naar boven als je spieren 3 sec aanspannen om vervolgens te ontspannen. Begin bij je tenen, eindig bij je kaken. Dan val je als een blok in slaap.
Was het niet de bedoeling dat ik in slaap viel?quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:23 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dan moeten we het anders aanpakken: eerst vinger ik je tot je bijna klaarkomt; dan geef je mij een heerlijke pijpbeurt en daarna neuk ik je compleet plat.
Dan val ik in slaap terwijl jij tevergeefs probeert om naspel op gang te brengen. Kan niet: ik slaap....doel bereikt
wanneer spreken we af?
dat val je vanzelf wel van vervelingquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:14 schreef Tasje het volgende:
[..]
Was het niet de bedoeling dat ik in slaap viel?![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:34 schreef Mobster273 het volgende:
je had ook gewoon kunnen proberen heel lang naar je avatar te kijken, als je daar niet slaperig van wordt![]()
nee, ik was er slachtoffer van, ik heb het nog niet geprobeerd als slaapmiddelquote:
Ik neem aan dat morgen de resultaten te lezen zijnquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:42 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nee, ik was er slachtoffer van, ik heb het nog niet geprobeerd als slaapmiddel![]()
kan ik vanavond wel eens proberen
ja, als ik er aan toe kom om het te proberen, want vanavond is wel zuipavond en ik moet morgen om 7 uur weer op, dus wellicht heb ik hem niet nodigquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:45 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ik neem aan dat morgen de resultaten te lezen zijn![]()
zuipavond, moet je ook trainenquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:49 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ja, als ik er aan toe kom om het te proberen, want vanavond is wel zuipavond en ik moet morgen om 7 uur weer op, dus wellicht heb ik hem niet nodig
maar dan wellicht morgen
probleem is dat ik niet zo vaak een slaapmiddel nodig heb
gewichtheffenquote:
Als je dan vervolgens linksom rukt ist weer in evenwicht.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:02 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
gewichtheffen1 bier per keer en eigenlijk alleen rechts
Ook relax, ik moet voetballen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:02 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
gewichtheffen1 bier per keer en eigenlijk alleen rechts
Koop dan Pitt bier...quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:22 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ook relax, ik moet voetballen.
En als je dan lekker hard je best doet slaat het bier harder aan waardoor je minder hoeft te kopen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |