goh wel 2 hele kerenquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:54 schreef Chanandler het volgende:
Ik moet dus elke dag met de bus naar school enzo. Maar ik ga altijd 20 minuten eerder weg omdat ik altijd kats bang ben om te laat te komen want ik vind school echt belangrijkMaar dan moet ik dus zodra ik aangekomen ben dik lang wachten op de bus, soms in de kou. En dan komt vannochtend eindelijk die kut bus en toen kwam ik erachter dat ik mn abbo was vergeten. Ja hallo, ik had toch net zo goed mn sokken kunnen laten liggen als ik mn abbo niet mee neem!.
![]()
En dan staat er ook altijd zo'n kerel, Dolf, en die wil altijd praten enzo, maar daar heb ik helemaal geen zin inHet gaat altijd over het weekend en hoe kats dronken ie wel niet was. Misschien heeft ie korsakoff ofzo want dat verhaal heb ik nu al wel meer als 2 keer gehoord.
En vorige week was ie zo gaar tegen mij aan het lullen dat ik vergat in de bus te stappen![]()
Stomme sukkels![]()
![]()
Woah!quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:04 schreef stribe het volgende:
Chanandler kan je me vertellen wie dit is?? http://fotoboek.fok.nl/sh(...)userpics/124169_ikke
ik ben nu namelijk verliefd![]()
![]()
Is idd een zeer mooie meidquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:04 schreef stribe het volgende:
Chanandler kan je me vertellen wie dit is?? http://fotoboek.fok.nl/sh(...)userpics/124169_ikke
![]()
???quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:08 schreef Robin__ het volgende:
1
[afbeelding]
Kat
2
[afbeelding]
[afbeelding]
kats?
Mn vriendin...uitgegeilt?quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:04 schreef stribe het volgende:
![]()
katslauw, kats dronken, kats lelijk, het bestaat allemaalquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:08 schreef Robin__ het volgende:
1
[afbeelding]
Kat
2
[afbeelding]
[afbeelding]
kats?
Ik moest lachenquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:08 schreef Robin__ het volgende:
1
[afbeelding]
Kat
2
[afbeelding]
[afbeelding]
kats?
Laat maar, snap hem al. Ben traag vandaag. Hebquote:
Ze komt me akelig bekend voor. Das gewoon een of andere soapie.quote:
Die ja, was ooit ook eens hier actief.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:24 schreef morgaine21 het volgende:
hmm die vriendin van jouw lijkt best wel op die actrice, Yoka Verbeek (speelde ooit tracey in gtst)
quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:24 schreef morgaine21 het volgende:
hmm die vriendin van jouw lijkt best wel op die actrice, Yoka Verbeek (speelde ooit tracey in gtst)
Een soapie, dus een nepvriendin, oftewl Sok-popje....quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:45 schreef Mobster273 het volgende:
wat een problemen je al niet kan hebben, ik zou beginnen met nog maar 10 minuten eerder weggaan, dat scheelt je al weer 10 minuten saaie verhalen aanhoren en levert je 10 minuten extra tijd op om aan je abonnementje te denken...
of om je vriendin nog een beurt te geven, net wat je wil natuurlijk
kutquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:08 schreef Robin__ het volgende:
1
[afbeelding]
Kat
2
[afbeelding]
[afbeelding]
kats?
Als je nu gewoon met de fiets naar school gaat heb je dat probleem ook niet meer.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:54 schreef Chanandler het volgende:
Maar dan moet ik dus zodra ik aangekomen ben dik lang wachten op de bus, soms in de kou.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |