Precies de gemiddelde Nederlander snapt er ook niks van, en die Amerikanen die Italie of Frankrijk aan willen vallen lopen ook maar wat te geinen, wat denk jij danquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:28 schreef Soho het volgende:
Ach, de Vakantieman vroeg altijd aan mensen of ze het land konden aanwijzen waar ze op de moment op vakantie waren. En ze wezen vaak genoeg de andere kant van de wereld aan.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:05 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
.........
en die Amerikanen die Italie of Frankrijk aan willen vallen lopen ook maar wat te geinen, wat denk jij dan![]()
Daar hoef ik geen filmpje voor te zienquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:33 schreef 14.gif het volgende:
Ik had het filmpje al gezien
ik wist dus al dat ze zo dom waren...![]()
Daarom noemen ze het ook de verenigde statenquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:20 schreef LSS het volgende:
De gemiddelde Nederlander weet ook niet alle staten van de VS op te noemen plus de locatie ervan, en die staten zijn vaak groter dan veel landen. Zelf zou ik ook nooit alle staten goed hebben denk ik.
Ja, liggen ze op het strand en dan wijzen ze een land aan wat niet aan zee ligt...quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:34 schreef Dynia het volgende:
inderdaad, de vakantieman vroeg Nederlanders in spanje (Marbella dacht ik) waar ze nu waren, zelfs mensen die er al 20 jaar kwamen wezen zwitserland of italie aan...echt niet te geloven
quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:48 schreef Doekes het volgende:
[..]
Ja, liggen ze op het strand en dan wijzen ze een land aan wat niet aan zee ligt...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |