Heet die nu anders ofzo? Of is er even een stop?quote:
De lounge.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:19 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Heet die nu anders ofzo? Of is er even een stop?
Ik zie hem niet.
Ah zo. 'We geven het een nieuw jasje' Jammer dat ze geen eigen forum beginnen...quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:20 schreef NJ het volgende:
[..]
De lounge..
Andere naam, zelfde bagger, nog steeds geen PI's.
Like that's gonna happenquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Open maar een topic als je 10.000 kwaliteitspost gemaakt hebt.
Leuk voor je.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:20 schreef Dagonet het volgende:
Ik wilde quoten.
Je bent lief.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Sorry voor het vervuilen van je forum, kusje erop![]()
Ze riepen niks banwaardigs. Althans, de huillie uithangen is niet banwaardig bij mijn weten.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:26 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ah zo. 'We geven het een nieuw jasje' Jammer dat ze geen eigen forum beginnen...
Je kan ze trouwens natuurlijk wel gaan provoceren oid. en hopen dat ze iets banwaardigs roepen
Snakey heeft toen iig. flink zitten wissen daar, wie weet wat ze nu roepen als je weer zoiets verzint..![]()
Oh was jij die smerige junkquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die pleurt je de trein al uit als je even in haar tieten knijpt en je tegen haar been staat aan te rijden. Preuts type.
helleuu, tis onzinquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:31 schreef Snakey het volgende:
Goed, gaat dus nergens over.
Als een topic van je dichtgaat, hoef je daar niet op te reageren dmv een ander topic. Als dat andere topic dichtgaat, hoef je niet te reageren dmv een ander topic. En tietentopics, met rare tieten, zijn natuurlijk nog nooit op FOK geweest. Kap eens gewoon met topics openen, post een beetje leuk mee met de rest en wie weet kom je er op een gegeven moment achter wat wél en wat níet kan hier.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:14 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
HeeeeeeeeeH Stofje
Bij deze wil geen ban ....
maar ik vroeg me wel weer af waarom het tieten topic dicht ging ....
had best leuk kunnen worden met de meeste rare tienfotos
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als een topic van je dichtgaat, hoef je daar niet op te reageren dmv een ander topic. Als dat andere topic dichtgaat, hoef je niet te reageren dmv een ander topic. En tietentopics, met rare tieten, zijn natuurlijk nog nooit op FOK geweest. Kap eens gewoon met topics openen, post een beetje leuk mee met de rest en wie weet kom je er op een gegeven moment achter wat wél en wat níet kan hier.
quote:
Jouw topic was NOG slechter.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:48 schreef Biogarde het volgende:
Yvonne deed haar lippen
Waarom dicht![]()
Er staan hier werkelijk een zooitje zaadtopic's waar zelfs mongolen niet om kunnen lachen, en deze gaat dicht![]()
Hou jij je d'r buitenquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:49 schreef tonks het volgende:
Origineel man.
Ik hoorde dat je een heel slecht topic geopend had, hij overtrof inderdaad al m'n verwachtingenquote:
Nu niet meer.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:25 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
kon je niet nog ff 8 minuten wachten
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:45 schreef Stofje het volgende:
Ik denk dat ik vandaag eens extreem streng ga modden.
Of dat ik vandaag in z'n geheel niet op FOK ga komen.
Of er iets tussenin.
Haal NU dat slotje eraf. Het was een geniaal topic en je pleegt fraude: dat er steeds hetzelfde staat is je eigen schuldquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:28 schreef Stofje het volgende:
Iedereen plaatst dezelfde reacties. Dan is er geen lol aan. Dit topic gaat dicht..
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Haal NU dat slotje eraf. Het was een geniaal topic en je pleegt fraude: dat er steeds hetzelfde staat is je eigen schuld
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Haal NU dat slotje eraf. Het was een geniaal topic en je pleegt fraude: dat er steeds hetzelfde staat is je eigen schuld
óf 67,4% óf 59%quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:08 schreef Stofje het volgende:
Wat is 35% + 24%?
quote:
jaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:11 schreef Manneke_Pils het volgende:
Werken plaatjes in topicreports?
Volgens mij wel... Wat krijgen we nu weer?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:11 schreef Manneke_Pils het volgende:
Werken plaatjes in topicreports?
Even getestquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Volgens mij wel... Wat krijgen we nu weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |