Als t een Panda was geweest dan niet, die werkt namelijk toch nooit hard. Deze Audi TT kan tenminste hard werkenquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:40 schreef existenz het volgende:
Niet tegen verdonk zeggen, dan komt ie het land niet in
dat heet dan ook een Teaserquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:37 schreef Rosbief het volgende:
Wat een kutfoto, zo zie je nog niks!
In de OP staat 6 april als datum voor de onthulling, nog ff geduldquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
ik denk, een [PICS] tag, ik kan koffie gaan drinken terwijl ik dit topic open, staat er 1 fotootje in
De rest komt nog naar ik aanneem?
bron: www.autoweek.nl.quote:De nieuwe Audi TT wordt al op 10 april onthuld op de autoshow van New York. Dat heeft Audi bevestigd. Het ontwerp van de auto blijft dicht bij dat van zijn voorganger.
Audi’s kleine sportwagen debuteert in eerste instantie als coupé, zoals op deze Audi-schetsen te zien. Later volgen een roadster en waarschijnlijk ook de stationwagon-achtige shooting brake die Audi op de autoshow van Tokyo als studiemodel liet zien. Basismotor wordt de 2.0 TFSI uit de VW Golf GTI, topper de 3,2 liter V6 met 250 pk. Een diesel-TT volgt later in de levenscyclus. Opvallende nieuwe elementen aan de TT zijn de grote grille en een bewegende achterspoiler. Die komt nu bij hogere snelheid uit het kofferdeksel, waar de vorige TT (uit nood, de auto bleek instabiel op hogere snelheden) een vaste lip onder de achterruit had.
bron: www.autovisie.nlquote:De nieuwe TT is 13 centimeter langer en 7 centimeter breder dan zijn voorganger. Twee benzinemotoren zorgen voor de aandrijving: een 2,0-liter viercilinder TFSI-turbomotor (200 pk) en een 3,2-liter V6, goed voor 250 pk. De standaardsprint leggen beide auto’s af in achtereenvolgens 6,4- en 5,7 seconden. Audi ontwikkelde een volledig nieuwe, dynamische wielophanging voor de TT met de focus op de sportieve rijder. Aan het einde van dit jaar komt ook het Magnetic Ride dempersysteem voor de TT beschikbaar, een adaptief systeem waarvan de werking is gebaseerd op kleine magnetische deeltjes die in de schokdemperolie circuleren. Afhankelijk van de rijomstandigheden en de voorkeuren van de bestuurder kan er middels het Magnetic Ride dempersysteem comfortabel of juist sportief met de sportcoupé worden gereden. Om de neerwaartse kracht aan de achterkant van de auto te verbeteren, komt er boven de 120 km/h een spoiler uit de achterklep omhoog. De nieuwe TT wordt in september in Nederland verwacht.
De vorige vind ik ook wel mooier. Dit is weer vrij standaard Audi nu, niet echt heel bijzonder design (vind ik dan he)quote:Op donderdag 6 april 2006 22:10 schreef Skorpija het volgende:
Ik vindt hem wel iets van een Porsche weg hebben..
Het oude model vindt ik sprekender.
Ja, ik krijg er ook een harde plasser van.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:56 schreef Hendrik38 het volgende:
Dat doet mij de broek wel bollen !!!!
Ziet er wel goed uit hoor.. moet je f op de audi site kijken!quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:39 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Hmm, eerst eens afwachten tot ik hem in het echt heb gezien. zo op de foto's lijkt me de achterkant echt lelijk
Hopelijk vergis ik me en ligt het aan de foto's, want verder vind ik hem wel mooi geworden
Onzin, de vorige was misschien nog wel mooier!quote:Op zaterdag 8 april 2006 07:11 schreef Stretto het volgende:
De vorige was een gedrocht maar in deze zou ik best wel gezien willen worden hoor, toppertje!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |