quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:17 schreef vanBoeschoten het volgende:
Waar is die HD-componentkabel trouwens voor ??
Volgens mij is er geen minimum. Breedband is wel een vereiste geloof ik.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
ik heb hem, maar ben geen 360 owner
btw, wat voor interverbinding moet je minimaal hebben voor xbox live??
Nee nog nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:44 schreef Wessiej het volgende:
Als je nu nog een GRAW exemplaat wilt en hij is uitverkocht in de winkel kan je nog een week wachten.
Die gast van Ubi zei dat hij bijna overal is uitverkocht en dat hun door hun retails heen zijnNu al dus, zal elke 360 owner deze game al hebben?
Ik vind dat je er redelijk kalm onder blijft, heb ik respect voor.quote:
Ik zit bijna op de grens van kalm blijven en als een bezetene dat spel willen hebbenquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind dat je er redelijk kalm onder blijft, heb ik respect voor.
Zelf had ik de hele kankerzooi al bij elkaar gescholden
Mafketelsquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik zit bijna op de grens van kalm blijven en als een bezetene dat spel willen hebben
Inderdaad, er staat een 360 naast me en ik heb nog niet veel behoefte om ook GR: AW te willen spelen. Tegen de tijd dat ik er wel zin in heb dan is het alweer zóóó 2006.quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:44 schreef Wessiej het volgende:
Als je nu nog een GRAW exemplaat wilt en hij is uitverkocht in de winkel kan je nog een week wachten.
Die gast van Ubi zei dat hij bijna overal is uitverkocht en dat hun door hun retails heen zijnNu al dus, zal elke 360 owner deze game al hebben?
Snap nu echt niet (omdat ik het gespeeld heb) waarom je niet naar de winkel RENT nu !quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik zit bijna op de grens van kalm blijven en als een bezetene dat spel willen hebben
Rekeningen kunnen betalen (verbouwing aan huis kost een stukje meer dan ingepland) en eten betalen staan toch hoger op de lijst dan GR:AW.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:02 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Snap nu echt niet (omdat ik het gespeeld heb) waarom je niet naar de winkel RENT nu !
Ik kan em wel gewoon spelen. Ik heb hem aangesloten met VGA kabel. Maar kan ook niet kiezen voor 60hzquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:04 schreef Sjotime het volgende:
Gisteravond ook nog even geprobeerd die Outfit demo te doen maar daar moet 60Hrz voor aanstaan. Die gehele optie heb ik niet omdat ik op HDTV 720P speel.... er is dan geen keuze voor bv 50 of 60 HrzLekker slim !
ja?quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Rekeningen kunnen betalen (verbouwing aan huis kost een stukje meer dan ingepland) en eten betalen staat toch hoger op de lijst dan GR:AW.
ff op gewone tv zetten.. Naar de instellingen gaan, daar naar 60hrz zetten en vervolgens weer omschakelen naar hdtv... Happy gaming! ps: of daarna weer je vga kabel aanstuiten(in mijn geval)quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:04 schreef Sjotime het volgende:
Gisteravond ook nog even geprobeerd die Outfit demo te doen maar daar moet 60Hrz voor aanstaan. Die gehele optie heb ik niet omdat ik op HDTV 720P speel.... er is dan geen keuze voor bv 50 of 60 HrzLekker slim !
quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:07 schreef garnaalboot het volgende:
Binnenkort maar eens GRAW kopen, zoveel positieve berichten!
Kan mijn gamercard trouwens worden toegevoegd?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:17 schreef Ebayzo.nl het volgende:
Ik zou mijn gamercard er ook wel bijwillen dan
[afbeelding]
Nu staat er alleen nog maar NFS opmaar na vanavond ook GRAW en FN3
Beamer is idd wel nice...speel bij een vriend ook altijd PES e.d. op de beamer.
Het eerste heb ik ook, het tweede niet (voordeel van thuis wonen) dus GR:AW kan er nog wel vanaf.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Rekeningen kunnen betalen (verbouwing aan huis kost een stukje meer dan ingepland) en eten betalen staan toch hoger op de lijst dan GR:AW.
Dat speelt wel leuk, of nie?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:03 schreef nicket84 het volgende:
Mijn 3mtr x 2 mtr scherm (met telefoon gemaakt)
[afbeelding]
Halo 3?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:30 schreef Robhimself.2 het volgende:
Zojuist mail gehad van XBOX magazine. Ik mag een proefreview gaan schrijven voor ze. Raad eens welke game ik ga doen
A n00bs guide to rocketlaunchers was mijn idee.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:36 schreef Retuobak het volgende:
Barbie: Horse Adventures Robhimself.2
De rest hier ook, niks bijzonders aan.quote:
Is wel bijzonder, vraag maar aan Twiquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:49 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
De rest hier ook, niks bijzonders aan.(gefeliciteerd en nu genieten, hond!)
Ga ik schrijven: Rocket launchers: a n00b's perspectivequote:Op donderdag 9 maart 2006 19:38 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
A n00bs guide to rocketlaunchers was mijn idee.
100 dollar is een beetje duur, maar als het een goede koptelefoon is zou ik het misschien wel overwegen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:58 schreef pkwarts het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe headset voor de 360. Wireless met zowel het gechat als game geluid.
Slechts 100 dollar.
Done.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:08 schreef quantas het volgende:
Is er een mod die mijn gamercard wil toevoegen?
[afbeelding]
Ik begrijp uit de verhalen dat GRAW wel een must have is, binnenkort maar ff kopen dan!
Niet iedereen hoor.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:49 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
De rest hier ook, niks bijzonders aan.(gefeliciteerd en nu genieten, hond!)
quote:
Nee idd, ik heb zelfs het gevoel, dat ik voor jan lul heb betaald.quote:
Ik haat het geld.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:04 schreef Doc__Zenith het volgende:
zo, vanavond dan toch ook maar GRAW gekocht :>
ik ookquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:09 schreef jorienvdherik het volgende:
maar morgen toch echt ghost kopen
nou hij schijnt alweer weggehaald te zijn vanwege een corrupte download, maar ik kan niet bevestigen...quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:55 schreef pkwarts het volgende:
Alhoewel het vast een heel select groepje zal zijn die het iets kan schelen:
Ridge Racer 6 demo is uit in de USA en kan je met een USA account downloaden....
...mocht je dat willen...
je hoeft niet meteen hatelijk te doenquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:53 schreef twi het volgende:
Laat 'm zichzelf maar een juni-fobie aanpraten, dan valt het alleen maar mee als 'ie er eentje krijgt morgen of begin volgende week
Waarom kwam je niet online? Na 3-4 invites had ik het maar opgegeven.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:04 schreef Doc__Zenith het volgende:
zo, vanavond dan toch ook maar GRAW gekocht :>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |