Ja maar dan noem je ook wel iemand he, alsof onze mannetjes zo goed zijn als dat mannetje!quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:21 schreef Godlike02 het volgende:
Was ronald reagen niet gered door eentje?
ja coolquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:35 schreef martinlutherking het volgende:
Die gasten in supermarkten zijn komisch. Die duiken altijd ineens aan het einde van het gangpad op.
Nee, ik sta mijn bier uit te zoeken.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:38 schreef MLF het volgende:
[..]
ja cool
sta jij net je zakken te vullen zeker![]()
Tassen op de grond? Daar heeft zo'n sukkel iets over te zeggen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:24 schreef tralalala het volgende:
Bij ons op school hebben ze ook allemaal beveiligingsgastjes lopen, omdat ze geen stagebedrijf konden vinden.![]()
![]()
Ze mogen alleen niks, beetje concierge spelen(voeten van de stoel, tassen op de grond, kijken of je je wel inklokt
)
hij had een IQ test afgelegd?quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:27 schreef martinlutherking het volgende:
Ja, het was zo'n knakker met een blauw blousje en geen IQ.
WTF?quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:24 schreef tralalala het volgende:
(voeten van de stoel, tassen op de grond, kijken of je je wel inklokt)
Hmm... nog nooit eentje gezien hier in Arnhem hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:24 schreef EsDe het volgende:
Niet echt. Op de hogeschool arnhem/Nijmegen lopen er ook een paar... die gastjes zijn amper 1.70, en allesbehalve breed![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:35 schreef Casparovvv het volgende:
Die gasten (negers) met een zilverkleurig V'tje op hun borst, ze staan meestal bij de MC Donalds en moeten doorgaan voor beveiligingsbeambte. Komt er een willekeurige straatgang over de lijnbaan lopen, het type mensen dat je niet wil zien in een winkel, is het enige dat ze zeggen tegen dat uitschot: 'eeeey wazzzaaaaa Gregory, allus chill?' 'Jaa man ik ben aan 't werk!!'
Perongeluk je voet uitsteken ofzo.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:26 schreef martinlutherking het volgende:
Ik liep laatst door een museum. En daar was een knaapje van, ik schat, 17 jaar. Die gozer liep zowat naast me, een uur lang. Behoorlijk irritant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |