krijg je dit als reactie..quote:Gez: Laptop met kapot tft scherm,moet wel beeld geven extern
Hallo,
ik zoek een Laptop (minstens 600mzh en 256mb geheugen) met een kapot tft scherm (of slecht scherm) maar hij moet wel gewoon goed beeld geven op een extern scherm. De batterij moet minstens 10 minuten meegaan. Hij moet minstens over 1 usb poort beschikken.
prijs komen we wel overeen.
dus even samenvatten:quote:HELLO SELLER
I'M HIGHY INTRERSTING IN THIS ITEM AND I NO THAT I WILL GOOD,PLAESE IF SO GET ME BACK WITH THE PRICE NOW. THANKS
....laten we dan voor de vorm maar vergeten dat zijn reactie in 't Engels was...quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:02 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
hij beheerst de nederlandse taal gewoon niet zo goed, hij doet zijn best hoor
maar de post van de TS is in het nederlands. beheersen van de nederlandse taal betekent ook lezen en begrijpenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:09 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
....laten we dan voor de vorm maar vergeten dat zijn reactie in 't Engels was...![]()
...je maakt je punt overduidelijk....quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:11 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
maar de post van de TS is in het nederlands. beheersen van het nederlandse taal betekent ook lezen en begrijpen![]()
oeps shit, foutje. schaam mequote:Op woensdag 8 maart 2006 19:14 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...je maakt je punt overduidelijk....![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wat moet ie kosten? Ik betaal via Moneygram
maak het geld dan maar overquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:52 schreef mstx het volgende:
Ik bied ¤210.
?quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:45 schreef Lariekoek het volgende:
Blijkbaar trappen er nog steeds mensen in![]()
http://www.419eater.com
Ik VERKOOP die laptop ook niet hé, ik ZOEK die laptop, enkel heeft die kerel dat niet doorquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:50 schreef B_BOY het volgende:
ff kijken op tweakers staan er genoeg.
Hoe dom kun je zijn, hij weet niet eens dat ik die laptop zoek ipv koopquote:Hello seller
Am very happy to rad from you,My name is John am a custom oficer in u s , i want the item for my son who has just travel to West Africa for his masters digree
. So ls kindly calculate the shipping cost of the item,via a regiostered post office fastest delivery EMS post amd get back to me with your full bank detail so that i make the paymant into your accouny i will am making the transfer by my bank HSBC wire transfer is very secure and relaible it protect boyh the buyer and the seller from fraud so pls get back to me the shipping cost ansd your full bankl
detail so that i can effect the payment early.
Regard
M john
Je zou toch denken dat die overgedetailleerde manier van schrijven niet werkt.. Net als overgedetailleerd liegen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:20 schreef Virus3000 het volgende:
Had dus een mailtje teruggestuurd, met enkel 200¤ derin als bericht.
Krijg ik vandaag weer een mail terug:
[..]
Hoe dom kun je zijn, hij weet niet eens dat ik die laptop zoek ipv koop
Je bankrekening is niet leeg, je stuurt je laptop/auto/whatever op en je ziet je geld nooit meer terug.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:09 schreef Reinnn85 het volgende:
hehe..en dan geef je je bankaccount,,,en dan issie opeens leeg
T wordt bijna een standaardmail. Bij de meeste mensen heet die persoon trouwens John Smit
Nuja, ik kan niets opsturen want ik zoek dat geval. Dusquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:12 schreef JosvG het volgende:
[..]
Je bankrekening is niet leeg, je stuurt je laptop/auto/whatever op en je ziet je geld nooit meer terug.
jij welquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:42 schreef LudoSanders het volgende:
Met die nigerianen kun je gewoon zaken doen hoor..
Sssssstquote:Op vrijdag 10 maart 2006 07:40 schreef buzzer het volgende:
[..]
jij wel
Je wordt er alleen niet erg rijk van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |