Ik heb het over Philips DVD+R, dezelfde als die je hier aanbied......quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:46 schreef Ramon73 het volgende:
Zeker, een onbedrukte DVD, No-name dus, zal je voor die prijs vast wel ergens krijgen.
tuurlijk mag dat , die dingen komen uit belgie en of duitsland , dan hoef je geen heffing te lappenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:05 schreef RemcoDelft het volgende:
Croga ==> Dan ontkom je vast aan de thuiskopie-mafia-heffing. Iets wat in principe illegaal is, hoewel ze je gelukkig niks kunnen maken!
Fijn om te horen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:25 schreef pindapeller het volgende:
250 DVD+R's hier heb ik ze vandeweek gekocht ik denk dat je met 15 euro ERG hoog zit.
ik ben met mijne erg blij
Doe mij daar maar 600 van!quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:15 schreef Ramon73 het volgende:
Vandaag een spindel DVD+R gekocht, blijken ze door de huiskamer DVD niet gelezen te worden.
Het zijn Philips 1-16 speed DVD+R 4,7Gb en het gaat om een spindel van 30 stuks. Eentje heb ik gebruikt en doet het helaas niet op m'n dvdspeler. In de PC werkt het perfect, zoals het hoort.
Afhalen in Maastricht of Heerlen. Opsturen kan maar kost je ¤5,50.
Voor 15 Eurotjes is deze spindel met 29 DVD's van jou.
Het mooie van goedkope schijfjes is dat ze een bewezen korte levensduur hebben. Kom over een jaar of 2 nog maar eens terug als de helft van je schijfjes onleesbaar geworden is....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:29 schreef BiMeWet het volgende:
maar ik weiger te accepteren dat ik duurdere schijfjes moet kopen en neem zo nu en dan toch goedkope om te testen of die wel werken.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:32 schreef Ramon73 het volgende:
K*TIk heb het spindeltje over de straat laten rollen
toen ik het in de auto wilde zetten.
Ik wil niemand met mijn probleem opzadelen: Verkoop gesloten dan maar.
Dan kan je ze altijd nog als data disc gebruiken als je 3gb ofzo moet wegbranden, er word toch van binnen naar buiten gelezen!quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:32 schreef Ramon73 het volgende:
K*TIk heb het spindeltje over de straat laten rollen
toen ik het in de auto wilde zetten.
Ik wil niemand met mijn probleem opzadelen: Verkoop gesloten dan maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |