Sorry, ik ben mijn interesse definitief verloren. Je prijs is véél te hoog, zeker vergeleken met wat op andere veilingsites wordt aangeboden.quote:Op maandag 10 april 2006 12:25 schreef Bart-Willem het volgende:
Snarf: als je je bod ietsjes verhoogt kunnen we het wellicht eens worden!De 1U is nu gereserveerd voor Minze en/of Johanmulder.
Die van mij heeft een snellere processor, ECC-geheugen, en 2 harddisks met een RAID-scsi-controller.quote:Op maandag 10 april 2006 13:06 schreef Snarf het volgende:
[..]
Sorry, ik ben mijn interesse definitief verloren. Je prijs is véél te hoog, zeker vergeleken met wat op andere veilingsites wordt aangeboden.
Tenzij jouw vraagprijs omlaag gaat, mag je mij doorstrepen voor de server.
(Zie onder andere eens deze advertentie.)
Geef me nog een paar uurtjes om te piekeren.quote:Op maandag 10 april 2006 14:14 schreef Bart-Willem het volgende:
Edit: die 175 is wel okee trouwens. Ik zie dat die dingen afgelopen maanden wel in prijs gedaald zijn namelijk.
Mjah, we hebben een deal. Voor 175 euro kom ik 'em in Eindhoven ophalen. Zou je me even willen mailen op snarf@fok.nl voor de afhandeling?quote:Op maandag 10 april 2006 14:25 schreef Snarf het volgende:
[..]
Geef me nog een paar uurtjes om te piekeren.
Jij ook!quote:Op maandag 10 april 2006 15:16 schreef Bart-Willem het volgende:
Euh volgens mij zit dat onboard.Je hebt mail!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |