Ja, dat werd me óók verteld, maar dat leek me nóg grotere nonsensquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:56 schreef crossover het volgende:
Nee, ronden ruiken gewoon dat je in je broek hebt gescheten door je angst.
Ik dacht juist, dat ze het aanvoelen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:24 schreef FloggingMolly het volgende:
Dat van die hond is waar, ik denk dat ze je (angst)zweet ruiken oid.
voelen? waaraan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:25 schreef VikingGold het volgende:
[..]
Ik dacht juist, dat ze het aanvoelen.
Dat is natuurlijk klinkklare onzin, alsof elke McD-medewerker dat zou doen, dat kan toch niet door de beugel?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:22 schreef Kurk het volgende:
Mij wordt altijd verteld dat er door het personeel wordt gespuugd in je McDonalds eten!
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Bij de BK rochelen ze overigens wel in je milkshake.
En zit er in de shoarmasaus echt kwakkie?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:26 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
En gebruiken ze bij de Chinees echt katten en honden voor in de menu's?![]()
broodje aap is datquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En zit er in de shoarmasaus echt kwakkie?.
Volgens mij is het ruiken bullshit.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
..hoe het nou zit.
Een beetje hetzelfde idee als Dingen die je pas jaaaren later begrepen hebt #23 , alleen weet je daar al hoe het nou precies zat. Dit topic is er voor dingen waarvan je ooit eens wat hebt gehoord, en je weet níet (meer) hoe het precies zat. Voorbeeld: Ik bedacht me ineens vanmiddag dat me altijd werd gezegd dat honden konden ruiken of je bang was.
Is dat nou complete bullshit, of zit er een kern van waarheid in?.
Precies, denk hier nog maar eens goed aan als je de laatste restjes uit je milkshake aan het slurpen bent...quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk klinkklare onzin, alsof elke McD-medewerker dat zou doen, dat kan toch niet door de beugel?
Bij de BK rochelen ze overigens wel in je milkshake.
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:59 schreef Nega het volgende:
Als mensen iets goedkoop krijgen is het 'van de vrachtwagen gevallen', is dat ook zo, ik heb er zo een hele voorstelling bij in me hoofd dat iets van een vrachtwagen afvalt, en er dan precies iemand het snel oppakt. Maar is het zo?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:59 schreef Nega het volgende:
Als mensen iets goedkoop krijgen is het 'van de vrachtwagen gevallen', is dat ook zo, ik heb er zo een hele voorstelling bij in me hoofd dat iets van een vrachtwagen afvalt, en er dan precies iemand het snel oppakt. Maar is het zo?
Ah, hastikke bedankt!quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:58 schreef BrandX het volgende:
Met betrekking tot de OP:
Honden ruiken inderdaad als je bang bent. Je scheidt bij angst middels je zweet (hoeft maar minimaal te zijn) bepaalde enzymen uit die honden herkennen als zijnde angst. Daarnaast koppelen ze dit direct aan je houding en stemintonatie. Dus al zou je niet zweten dan herkennen ze het alsnog direct aan je houding enz.
Ik heb jaren met dieren gewerkt, en kan met 100% zekerheid zeggen dat dit geen broodje aap gebeuren is.
Overigens zijn de meeste (zoog) dieren voor deze signalen heel gevoelig. Katten en paarden enzo, die hebben hetzelfde.
Ik had het ook wel verwacht van niet, maar die voorstelling zal ik altijd blijven houden als iemand dat tegen me zegt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:01 schreef The_Dijkstra het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Althans, in de meeste gevallen niet..
Ja, dat is zo. Daarom is het ook vaak een beetje beschadigdquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:59 schreef Nega het volgende:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:00 schreef The_Dijkstra het volgende:
Waarom de economie moet blijven groeien?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:28 schreef Gizmore het volgende:
Ik vroeg me vandaag toevallig nog af hoe rijst eruit ziet als het nog aan de plant zit...
* Gizmore gaat gelijk even googlen
-edit-
Hmmm gewoon net als tarwe en alles
http://upload.wikimedia.o(...)_long_grain_rice.jpg
Om inflatie tegenstand te bieden.quote:
Dude..quote:Op donderdag 9 maart 2006 02:50 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
[afbeelding] ik dacht dat het uit de fabriek kwam![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |