Hopen van niet.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:12 schreef Cart_man het volgende:
Ik weet trouwens zeker dat wanneer jullie doorgaan, een Italiaanse club de tegenstander wordt.
Zorgen dat je eerst met 2-0 voorkomt. Uit weer?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:14 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Hopen van niet.
Scoren ze er 1 en dan met zn alleen naar achter gaan.
t Is de UEFA, dus dat lijkt me uitgesloten..quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:14 schreef M0NTANA het volgende:
Is het eigenlijk een open loting? Kan iedereen tegen elkaar loten?
Dit keer wel volgens mij.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
t Is de UEFA, dus dat lijkt me uitgesloten..
Idd, we staan er zelfs niet eens goed voor.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:20 schreef Kang-He het volgende:
Laten we eerst maar langs Inter komen voordat we ons zorgen gaan maken wat er morgen uit de koker komt.
1 keer kan genoeg zijnquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:36 schreef Robar het volgende:alsof het uitmaakt wat er uit de koker komt.
Ik zie Ajax niet zo snel twee keer scoren tegen Inter in Milaan.
Ik zie Ajax ook niet de nul houdenquote:
Batman?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:41 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik zie Ajax ook niet de nul houden
Maar goed, ik zie ook weleens "een man met een zwarte cape" in mijn koffie
Zorro natuurlijk, eikelquote:
Wie weet.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:51 schreef Robar het volgende:
[..]
Zorro natuurlijk, eikel
Maar even serieus . .
Ik denk gewoon niet dat Ajax de nul houdt.
Daarvoor is de verdediging gewoon nog niet sterk genoeg.
Of hun aanval gewoon te goed.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:51 schreef Robar het volgende:
[..]
Zorro natuurlijk, eikel
Maar even serieus . .
Ik denk gewoon niet dat Ajax de nul houdt.
Daarvoor is de verdediging gewoon nog niet sterk genoeg.
Het resultaat blijft hetzelfde.quote:
Nee, ik denk dat Ajax óók met iedereen in vorm niet op zeker de 0 kan houden tegen Inter. Figo is een slap aftreksel van wie hij ooit was, maar kan toch nog een balletje binnenkrullen of een penalty veroorzaken. Cruz vind ik ook middelmaat, maar blijft irritant en gevaarlijk en Adriano is gewoon voorspelbaar onvoorspelbaar en is snel en heeft een kanonskogel in de benen. Martins vind ik maar mwamwa, hij is alleen retesnel en alleen daarom gevaarlijk.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:00 schreef Robar het volgende:
[..]
Het resultaat blijft hetzelfde.
Maar Figo is niet meer zo briljant als hij geweest is.
Adriano is dan weer wel een klasse apart.
Cruz vind ik ook niet werelds.
Nee, ik denk eerder dat het aan klasse ontbreekt bij de Ajax verdediging.
Maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:12 schreef DutchSoldier het volgende:
Laten we nou niet te hard van stapel lopen he. Eerst dinsdag maar eens winnen. Nog meer Fok!ers die naar Milaan gaan?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:56 schreef Da_Sandman het volgende:
&^)*&%*&^$*%
Ik dacht dat de kaartverkoop voor Inter uit tot en met zaterdag was, morgen was de planning er om te gaan...
Is dat tot gisteravond 18.00 geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |