Dat zeg ik, gamma!quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:24 schreef Robar het volgende:
[..]
OK, dat kwam niet duidelijk over in je laatste post
Het gaat er dus om dat het dezelfde situatie is, maar dat het in beide gevallen onzin is om over een leegkoop te praten.
Doet 'tie goed. Een beetje investeren in de toekomst, dat heeft 'tie al snel bij Ajax geleerd, die jeugdopleiding.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:38 schreef M0NTANA het volgende:
Toch een leuk, jong sletje gescoord, die Markus Rosenberg! Foto's:
[afbeelding] [afbeelding]
We moeten er helemaal niet uit, als we Internazionale uitschakelen, kunnen we iedereen uitschakelen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:35 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Als we er dan toch uit moeten, dan het liefste door Barca
Ik voetbal liever tegen Barca dan Lyon denk ik.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:59 schreef VoreG het volgende:
Ajax - Barca
Als je flink weggetikt wilt worden moet je dat kiezen.
Kutstad Lyon en ook erg lastig te bereizen. Geef mij Spanje maar. Welke club maakt me niet zo veel uit. Maar laten we eerst maar eens proberen een ronde verder te komen. Ik ben wel benieuwd naar die loting morgen.quote:
Teiger Heitinga op Eto'o. Zo snel is die Eto'o ook weer nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:04 schreef Cart_man het volgende:
Vind Ronaldinho een klasse beter dan Adriano. En vergeet Eto'o niet.
Zo goed is Heitinga weer niet.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Teiger Heitinga op Eto'o. Zo snel is die Eto'o ook weer niet
Maar verdedigend is bij Barca juist het meest te halen. Als je tegen ze speelt, moet je ze niet ook nog eens in de kaart spelen door achterover te leunen. Gewoon Huntelaar enquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:04 schreef Cart_man het volgende:
De Ajax-defensie moet haar dag hebben om Michael Mols af te kunnen stoppen, dus Adriano, Ronaldinho of Eto'o maakt niet uit. Arsenal, Benfica en Villarreal zijn de drie minste, AC Milan, Juventus, Barça en Olympique Lyon zijn allen onmogelijk voor dit Ajax.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:04 schreef Cart_man het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |