Trabelsi moet gewoon blijven, goddammit.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:09 schreef -Vaduz- het volgende:
AS Roma zou toch wel een verrassende move zijn, heeft Chivu hem overtuigd misschien.
Zul je zien dat het weer 0-4 wordt. Dan sta je pas voor lulquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:35 schreef Saekerhett het volgende:
Moeten we nog een spandoek maken voor zaterdag met de tekst 'GROETEN UIT DE CHAMPIONS LEAGUE' erop?
0-4 wordt het dus echt niet deze keer. Maar zo'n spandoek zou wel erg kansloos zijn, aangezien Ajax zeer waarschijnlijk volgende week wordt uitgeschakeldquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zul je zien dat het weer 0-4 wordt. Dan sta je pas voor lul.
Da's een goeie hoor, die heeft mij ook ooit met zijn hamertje weer aan het lopen gekregen toen ik alleen nog maar kon liggen vanwege de rugpijn.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:05 schreef BoNi het volgende:
Sneijder misschien zaterdag toch alweer van de partij...
Een bezoek aan de Amsterdamse orthomanueel therapeut Aart van den Bunt heeft hieraan bijgedragen.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:35 schreef Saekerhett het volgende:
Moeten we nog een spandoek maken voor zaterdag met de tekst 'GROETEN UIT DE CHAMPIONS LEAGUE' erop?
Heb je de volgende week 'UIT DE CHAMPIONS LEAGUE' aan de overkant.quote:
En dan in de 90e minuut de winnende goal makenquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:33 schreef Kang-He het volgende:
Nou, laat Sneijder maar hooguit het laatste kwartiertje mee doen. Als hij maar heel blijft voor dinsdag.
Ome Dirk moet zich met schaatsen gaan bezighouden en opflikkeren met zijn misplaatste arrogantie. Daar zijn jullie voor.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:51 schreef M0NTANA het volgende:
Maarten Martens (RKC Waalwijk) voor vijf jaar naar AZ. Wat verwijt ome Dirk ons nou telkens?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:35 schreef Saekerhett het volgende:
Volgens mij dachten veel PSVers echt een kans te maken tegen Lyon. Over misplaatste arrogantie gesprokenquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ome Dirk moet zich met schaatsen gaan bezighouden en opflikkeren met zijn misplaatste arrogantie. Daar zijn jullie voor.
Inderdaad. Brands naar AZ, van Geel naar ajax. Van Geel probeert alle 'toppers' uit Alkmaar weg te halen en Brands haalt alles wat een beetje kan voetballen weg uit Waalwijk...quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:51 schreef M0NTANA het volgende:
Maarten Martens (RKC Waalwijk) voor vijf jaar naar AZ. Wat verwijt ome Dirk ons nou telkens?
Alle toppers bij AZ weghalen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Inderdaad. Brands naar AZ, van Geel naar ajax. Van Geel probeert alle 'toppers' uit Alkmaar weg te halen en Brands haalt alles wat een beetje kan voetballen weg uit Waalwijk...
PROBEERT!quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:12 schreef Robar het volgende:
[..]
Alle toppers bij AZ weghalen?
Vertel, wat weet jij meer dan ik?
Voorlopig is vorig jaar Lindenbergh gehaald en dit jaar Perez.
En daar stopt de teller toch echt op dit moment.
Molhoek en Martens van RKC Waalwijk naar AZ, Lindenbergh en Perez van AZ naar Ajax.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:12 schreef Robar het volgende:
[..]
Alle toppers bij AZ weghalen?
Vertel, wat weet jij meer dan ik?
Voorlopig is vorig jaar Lindenbergh gehaald en dit jaar Perez.
En daar stopt de teller toch echt op dit moment.
Op dit moment gaat het om twee spelers . .quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Molhoek en Martens van RKC Waalwijk naar AZ, Lindenbergh en Perez van AZ naar Ajax.
Misschien in toekomst Landzaat en/of Mathijsen naar Ajax en RKC Waalwijk-spelers naar AZ.
Zelfde situatie dus.
Veel PSV'ers lopen ook met shawls '110% Anti Ajax' in het stadion en zien achter alles een Ajax-complot. Over Eindhovens (onterecht) minderwaardigheidscomplex gesproken...quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:28 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Volgens mij dachten veel PSVers echt een kans te maken tegen Lyon. Over misplaatste arrogantie gesproken![]()
Dat zeg ik toch ook niet, dat Martin van Geel dweept met AZ-spelers. Lees goed wat mijn punt is:quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:19 schreef Robar het volgende:
[..]
Op dit moment gaat het om twee spelers . .
Zullen we Barcelona er dan ook maar van betichten Ajax leeggekocht te hebben in de tjid van de broertjes de Boer?Dat waren er namelijk ook 2 en dat waren niet de enigen die ivm gebracht werden met Barcelona . . . . . . .
Er is geen concreet bewijs dat van Geel dweept met AZ spelers.
Dit heeft hij zelf ook gezegd in voetbal insite 2/3 weken geleden.
En mocht hij interesse hebben, er zijn nog geen pogingen ondernomen om iemand over te nemen.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:51 schreef M0NTANA het volgende:
OK, dat kwam niet duidelijk over in je laatste postquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet, dat Martin van Geel dweept met AZ-spelers. Lees goed wat mijn punt is:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |