abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35866461
AS Roma zou toch wel een verrassende move zijn, heeft Chivu hem overtuigd misschien.
That's all folks!
pi_35866503
Whehehe, het thuisrecord blijft staan van Lyon. Toch grappig dat Ajax de laatste ploeg is die daar in CL verband heeft weten te winnen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_35866522
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 01:09 schreef -Vaduz- het volgende:
AS Roma zou toch wel een verrassende move zijn, heeft Chivu hem overtuigd misschien.
Trabelsi moet gewoon blijven, goddammit.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35866523
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 00:35 schreef Saekerhett het volgende:
Moeten we nog een spandoek maken voor zaterdag met de tekst 'GROETEN UIT DE CHAMPIONS LEAGUE' erop?
Zul je zien dat het weer 0-4 wordt. Dan sta je pas voor lul .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_35866586
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 01:12 schreef cultheld het volgende:

[..]

Zul je zien dat het weer 0-4 wordt. Dan sta je pas voor lul .
0-4 wordt het dus echt niet deze keer. Maar zo'n spandoek zou wel erg kansloos zijn, aangezien Ajax zeer waarschijnlijk volgende week wordt uitgeschakeld
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 9 maart 2006 @ 01:16:11 #56
6941 APK
Factual, I think.
pi_35866605
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 21:05 schreef BoNi het volgende:
Sneijder misschien zaterdag toch alweer van de partij...

Een bezoek aan de Amsterdamse orthomanueel therapeut Aart van den Bunt heeft hieraan bijgedragen.
Da's een goeie hoor, die heeft mij ook ooit met zijn hamertje weer aan het lopen gekregen toen ik alleen nog maar kon liggen vanwege de rugpijn.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 9 maart 2006 @ 01:33:32 #57
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_35866924
Nou, laat Sneijder maar hooguit het laatste kwartiertje mee doen. Als hij maar heel blijft voor dinsdag.
pi_35867487
quote:
Moeten we nog een spandoek maken voor zaterdag met de tekst 'GROETEN UIT DE CHAMPIONS LEAGUE' erop?
  donderdag 9 maart 2006 @ 02:19:53 #59
6941 APK
Factual, I think.
pi_35867542
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 02:14 schreef Jasza het volgende:

Heb je de volgende week 'UIT DE CHAMPIONS LEAGUE' aan de overkant.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_35869230
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 01:33 schreef Kang-He het volgende:
Nou, laat Sneijder maar hooguit het laatste kwartiertje mee doen. Als hij maar heel blijft voor dinsdag.
En dan in de 90e minuut de winnende goal maken
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_35870281
Sneijder
  donderdag 9 maart 2006 @ 09:51:20 #62
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_35870314
Maarten Martens (RKC Waalwijk) voor vijf jaar naar AZ. Wat verwijt ome Dirk ons nou telkens?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_35870980
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 09:51 schreef M0NTANA het volgende:
Maarten Martens (RKC Waalwijk) voor vijf jaar naar AZ. Wat verwijt ome Dirk ons nou telkens?
Ome Dirk moet zich met schaatsen gaan bezighouden en opflikkeren met zijn misplaatste arrogantie. Daar zijn jullie voor.

AZ mag dromen wat ze willen, maar een Topclub worden ze de komende 20 jaar nog niet.

Zielige luitjes in Alkmaar.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 9 maart 2006 @ 10:26:44 #64
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_35871067
quote:

Zou wel getuigen van humor en zelfspot.
Doen! Doen! Doen!
pi_35871120
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 10:22 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ome Dirk moet zich met schaatsen gaan bezighouden en opflikkeren met zijn misplaatste arrogantie. Daar zijn jullie voor.
Volgens mij dachten veel PSVers echt een kans te maken tegen Lyon. Over misplaatste arrogantie gesproken
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_35871465
Sneijder moet zaterdag niet meedoen, gewoon lekker wachten tot dinsdag. Er staat zaterdag helemaal niets meer op het spel voor ons terwijl er dinsdag nog heeeel veel te halen is als je geluk hebt. Dus laat 'm maar lekker zn rust pakken.
  donderdag 9 maart 2006 @ 11:09:04 #67
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35871900
quote:
Inderdaad. Brands naar AZ, van Geel naar ajax. Van Geel probeert alle 'toppers' uit Alkmaar weg te halen en Brands haalt alles wat een beetje kan voetballen weg uit Waalwijk...
A.M.A.B
pi_35871973
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:09 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Inderdaad. Brands naar AZ, van Geel naar ajax. Van Geel probeert alle 'toppers' uit Alkmaar weg te halen en Brands haalt alles wat een beetje kan voetballen weg uit Waalwijk...
Alle toppers bij AZ weghalen?
Vertel, wat weet jij meer dan ik?
Voorlopig is vorig jaar Lindenbergh gehaald en dit jaar Perez.
En daar stopt de teller toch echt op dit moment.
  donderdag 9 maart 2006 @ 11:14:08 #69
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35872002
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:12 schreef Robar het volgende:

[..]

PROBEERT!
A.M.A.B
pi_35872015
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:14 schreef Cart_man het volgende:

[..]

PROBEERT!
Ook dan vraag ik je, wie?
  donderdag 9 maart 2006 @ 11:15:40 #71
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_35872030
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:12 schreef Robar het volgende:

[..]

Molhoek en Martens van RKC Waalwijk naar AZ, Lindenbergh en Perez van AZ naar Ajax.

Misschien in toekomst Landzaat en/of Mathijsen naar Ajax en RKC Waalwijk-spelers naar AZ.

Zelfde situatie dus.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_35872137
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:15 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Molhoek en Martens van RKC Waalwijk naar AZ, Lindenbergh en Perez van AZ naar Ajax.

Misschien in toekomst Landzaat en/of Mathijsen naar Ajax en RKC Waalwijk-spelers naar AZ.

Zelfde situatie dus.
Op dit moment gaat het om twee spelers . .
Zullen we Barcelona er dan ook maar van betichten Ajax leeggekocht te hebben in de tjid van de broertjes de Boer? Dat waren er namelijk ook 2 en dat waren niet de enigen die in verband gebracht werden met Barcelona . . . . . . .

Er is geen concreet bewijs dat van Geel dweept met AZ spelers.
Dit heeft hij zelf ook gezegd in voetbal insite 2/3 weken geleden.
En mocht hij interesse hebben, er zijn nog geen pogingen ondernomen om iemand over te nemen.
pi_35872200
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 10:28 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Volgens mij dachten veel PSVers echt een kans te maken tegen Lyon. Over misplaatste arrogantie gesproken
Veel PSV'ers lopen ook met shawls '110% Anti Ajax' in het stadion en zien achter alles een Ajax-complot. Over Eindhovens (onterecht) minderwaardigheidscomplex gesproken...

Ik nam het voor jullie op aldo, niet achter elke DD-post een sneer zoeken...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 9 maart 2006 @ 11:22:33 #74
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_35872202
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:19 schreef Robar het volgende:

[..]

Op dit moment gaat het om twee spelers . .
Zullen we Barcelona er dan ook maar van betichten Ajax leeggekocht te hebben in de tjid van de broertjes de Boer? Dat waren er namelijk ook 2 en dat waren niet de enigen die ivm gebracht werden met Barcelona . . . . . . .

Er is geen concreet bewijs dat van Geel dweept met AZ spelers.
Dit heeft hij zelf ook gezegd in voetbal insite 2/3 weken geleden.
En mocht hij interesse hebben, er zijn nog geen pogingen ondernomen om iemand over te nemen.
Dat zeg ik toch ook niet, dat Martin van Geel dweept met AZ-spelers. Lees goed wat mijn punt is:
quote:
pi_35872260
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:22 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook niet, dat Martin van Geel dweept met AZ-spelers. Lees goed wat mijn punt is:
[..]
OK, dat kwam niet duidelijk over in je laatste post
Het gaat er dus om dat het dezelfde situatie is, maar dat het in beide gevallen onzin is om over een leegkoop te praten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')