quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:20 schreef VoreG het volgende:
Met wat voor een hamer hebben ze hem rechtgetikt?
Dat ze waarschijnlijk weggaan bedoelt hij denk ik.quote:
quote:Charisteas wil bij Ajax blijven
Rogier Deelstra | 10-03-2006 17:56:20
Angelos Charisteas spreekt het bericht in VI over een eventueel vertrek tegen. De spits van Ajax, derde keus achter Klaas-Jan Huntelaar en Markus Rosenberg, zei dit vrijdagmiddag tegenover de camera's van RTV Noord-Holland.
"Ik weet niet waar dat verhaal vandaan komt, maar het is onzin", verklaart Charisteas. "Mijn situatie is momenteel niet makkelijk, maar ik ben 100% fit en doe mijn best om terug te keren in het elftal. "
Zodra Harry is verkocht en Babel naar Fiorentina is.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Wanneer gaat N'kufo nou tekenen Sandman
Nou, dat hebben we dit seizoen nog geen enkele keer gezien anders... Fabeltje dus.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:32 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Inderdaad, Urby is namelijk zeer kwetsbaar als hij een echte buitenspeler tegenover zich krijgt.
Als Martin geld kan vangen voor Juanfrán verklaar ik hem heilig.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:13 schreef M0NTANA het volgende:
Zdenek Grygera, Angelos Harry Charisteas en Juanfran gaan Ajax komende zomer dus hoogstwaarschijnlijk verlaten, hopen dat we daar nog een mooi bedrag voor vangen.
Vind ik ook wel mevallen, volgens mij is hij verdedigend niet vaak weggespeeld.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, dat hebben we dit seizoen nog geen enkele keer gezien anders... Fabeltje dus.
Idd.. hij is toch gehuurd ?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als Martin geld kan vangen voor Juanfrán verklaar ik hem heilig.
Zeg datquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:24 schreef Nashje het volgende:
Ook Grygera heeft een terugslag gehad dus ook hem zien we niet in actie tegen Inter.
Je wordt spontaan chagerijnig van al die blessure berichten.
Niet doen joh!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:24 schreef Nashje het volgende:
Je wordt spontaan chagerijnig van al die blessure berichten.
Waar heb je dat vandaan?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:24 schreef Nashje het volgende:
Ook Grygera heeft een terugslag gehad dus ook hem zien we niet in actie tegen Inter.
Interessantquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:27 schreef Nashje het volgende:
Bij de aanstaande wedstrijd NEC - Heracles zal een delegatie Ajax-scouts gaan kijken voor 2 spelers. Zou gaan om Jeffrey Leiwakabessy en Edgar Barreto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |