quote:Charisteas wil Ajax verlaten
In de papieren versie van Voetbal International wordt gemeld dat Angelos Charisteas komende zomer uit Amsterdam wil vertrekken. De Griekse spits komt sinds het aantrekken van Klaas-Jan Huntelaar nauwelijks meer aan spelen toe, en ziet naar verluidt in dat de positie van de nieuwe nummer 9 onaantastbaar is. Charisteas zal daarom komende zomer op zoek gaan naar een nieuwe werkgever, het liefst een club uit de Duitse Bundesliga, waar hij eerder speelde voor Werder Bremen.
Eén betere speler voor zich. Rosenberg heeft zich nog niet bewezen op '9'.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:09 schreef S-Two het volgende:
Harry mag van mij wel weg. Heeft zich altijd voor de volle 100% gegeven maar heeft nu gewoon 2 betere spelers voor zich. Wens hem veel succes bij zijn nieuwe club, en hoop dat het een mooie club wordt.
Snap ik ook niet. Hij heeft alleen maar aangegeven dat hij zich nauwelijks kan motiveren voor wedstrijden van Jong Ajax.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:19 schreef twi het volgende:
Waar komt al dat gezeur over Juanfran eigenlijk vandaan? Is dat een trend sinds Utrecht thuis, of komt dat voort uit z'n trainingsinspanningen ofzo?
ik vind die wedstrijd tegen Inter een mooi voorbeeldquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:19 schreef twi het volgende:
Waar komt al dat gezeur over Juanfran eigenlijk vandaan?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:40 schreef Nashje het volgende:
Ik ook, want tegen Inter heeft ie niet eens gevoetbald.
Ik versta geen Grieks.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:14 schreef jimjim1983 het volgende:
Harry mag wegwas toch best een goede spits.
quote:8/3/2006 - Ajax vrijdag bij loting kwartfinale Champions League
(Gepost door RvN)
BRON: Ajax.nl
Ajax is in ieder geval verzekerd van een plaatsje bij de loting voor de kwartfinale van de Champions League. Die vindt namelijk al aanstaande vrijdag plaats, nog voor het duel tegen Inter van volgende week. Tijdens de loting vrijdag wordt direct geloot voor de kwartfinale en de halve finale.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:52 schreef Radegast het volgende:
Wel een miskoop. Maar hij heeft niet gefaald.
[..]
quote:Sneijder zet zinnen op topper
Woensdag 8 maart, door JK, Amsterdam, 20.12u GMT+01.00, VI
Sneijder hoopt zijn rentree zaterdag in de topper tegen PSV te maken. Een bezoek aan de Amsterdamse orthomanueel therapeut Aart van den Bunt heeft hieraan bijgedragen. Dit meldt Voetbal International.
'Met een hamertje heeft hij wat dingen rechtgetikt () en het voelt direct stukken beter aan', verklaarde Sneijder maandag na zijn bezoek aan de therapeut. 'Woensdag (vandaag, red.) moet ik opnieuw naar die dokter en dan moet het volgens hem normaal gesproken in orde zijn. Ik mag me dus richten op de wedstrijd tegen PSV', vervolgde de middenvelder.
quote:Frank de Boer trainer bij Ajax
Frank de Boer zal vanaf volgend seizoen jeugdtrainer worden bij de jeugd van Ajax. De 35-jarige oud-international zal de D1 bij de Amsterdammers gaan trainen.
De voormalig international, die 112 uitkwam voor het Nederlands Elftal, zal dit jaar zijn carrière beëindigen bij Al-Rayyan uit Qatar.
De Boer is overigens niet de enige oud-speler die de trainingsstaf van Ajax zal versterken. Zo zal Aron Winter trainer van Jong Ajax worden en neemt Michel Kreek de honneurs waar als trainer van de E1.
quote:'Met een hamertje heeft hij wat dingen rechtgetikt ( ) en het voelt direct stukken beter aan',
Mooi gezegd.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:09 schreef S-Two het volgende:
Harry mag van mij wel weg. Heeft zich altijd voor de volle 100% gegeven maar heeft nu gewoon 2 betere spelers voor zich. Wens hem veel succes bij zijn nieuwe club, en hoop dat het een mooie club wordt.
Ik ga ze niet uitlachen, wij moeten nog, je weet maar nooit.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:37 schreef Tvduijn het volgende:
ja dat is wel mooi voor ons dit hakt er zwaar in denk ik
Valt denk ik ook wel mee. Dit is slim voorbereid door psv. psv vind Ajax veel belangrijker dan verder komen in de CL. Waarom moet je mij niet vragen, maar da's zo elk seizoen wanneer psv CL speelt. Ze hadden Lyon gewoon kunnen hebben.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:37 schreef Tvduijn het volgende:
ja dat is wel mooi voor ons dit hakt er zwaar in denk ik
Mijn CL seizoen is in principe al geslaagd na die 2-2. Vooraf voorspelde iedereen dat we zouden worden 'ingemaakt'quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:39 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik ga ze niet uitlachen, wij moeten nog, je weet maar nooit.
Heb er wel vertrouwen in hoor.
quote:AS Roma in onderhandeling met Trabelsi
Volgens de Italiaanse krant Corriere dello Sport is Hatem Trabelsi inmiddels in onderhandeling met AS Roma over een eventuele overgang. De Tunesier mag transfervrij weg bij Ajax.
Trabelsi meldde vorige week dat hij met een buitenlandse club tot een akkoord zou zijn gekomen. Welke club dat was, wilde hij niet bekend maken.
Dat hoop ik niet zeg.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:52 schreef s0k het volgende:
en omdat je in de Boer, ookal wil je het niet, in de toekomst een trainer van het eerste ziet.
Ik zie het zo gebeuren, over een jaartje of 5.quote:
En een tweede Wouters of Blind, qua ervaring.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:04 schreef s0k het volgende:
[..]
Ik zie het zo gebeuren, over een jaartje of 5.
Kan het nog wel is de tweede mourinho of van gaal worden, qua arrogantie
dat zou idd een ramp zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
En een tweede Wouters of Blind, qua ervaring.![]()
Afstoten die zooi.quote:8/3/2006 - Directie Ajax naar Zuid-Afrika voor evaluatie Ajax Cape Town
(Gepost door RvN)
Voetbal International meldt dat een hele zware delegatie van Ajax naar Zuid-Afrika gaat om een bezoek te brengen aan satellietclub Ajax Cape Town. Van Geel, Slop en Fontein gaan volgens VI op locatie bekijken of Ajax een meerderheid van de aandelen van Ajax Cape Town moet blijven behouden. Vooralsnog is het rendement van Ajax op de investering en de erin gestoken energie beperkt.
ho ho, ik zei dat ze zouden verrassen! bijna werd het de 3-0 waar ik aan dacht, maar uiteindelijk met de 2-2 totaal niet wat ik dacht, maar nog altijd beter dan wat alle doemdenkers hier dachten.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mijn CL seizoen is in principe al geslaagd na die 2-2. Vooraf voorspelde iedereen dat we zouden worden 'ingemaakt'.
Trabelsi moet gewoon blijven, goddammit.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:09 schreef -Vaduz- het volgende:
AS Roma zou toch wel een verrassende move zijn, heeft Chivu hem overtuigd misschien.
Zul je zien dat het weer 0-4 wordt. Dan sta je pas voor lulquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:35 schreef Saekerhett het volgende:
Moeten we nog een spandoek maken voor zaterdag met de tekst 'GROETEN UIT DE CHAMPIONS LEAGUE' erop?
0-4 wordt het dus echt niet deze keer. Maar zo'n spandoek zou wel erg kansloos zijn, aangezien Ajax zeer waarschijnlijk volgende week wordt uitgeschakeldquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zul je zien dat het weer 0-4 wordt. Dan sta je pas voor lul.
Da's een goeie hoor, die heeft mij ook ooit met zijn hamertje weer aan het lopen gekregen toen ik alleen nog maar kon liggen vanwege de rugpijn.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:05 schreef BoNi het volgende:
Sneijder misschien zaterdag toch alweer van de partij...
Een bezoek aan de Amsterdamse orthomanueel therapeut Aart van den Bunt heeft hieraan bijgedragen.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:35 schreef Saekerhett het volgende:
Moeten we nog een spandoek maken voor zaterdag met de tekst 'GROETEN UIT DE CHAMPIONS LEAGUE' erop?
Heb je de volgende week 'UIT DE CHAMPIONS LEAGUE' aan de overkant.quote:
En dan in de 90e minuut de winnende goal makenquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:33 schreef Kang-He het volgende:
Nou, laat Sneijder maar hooguit het laatste kwartiertje mee doen. Als hij maar heel blijft voor dinsdag.
Ome Dirk moet zich met schaatsen gaan bezighouden en opflikkeren met zijn misplaatste arrogantie. Daar zijn jullie voor.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:51 schreef M0NTANA het volgende:
Maarten Martens (RKC Waalwijk) voor vijf jaar naar AZ. Wat verwijt ome Dirk ons nou telkens?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:35 schreef Saekerhett het volgende:
Volgens mij dachten veel PSVers echt een kans te maken tegen Lyon. Over misplaatste arrogantie gesprokenquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ome Dirk moet zich met schaatsen gaan bezighouden en opflikkeren met zijn misplaatste arrogantie. Daar zijn jullie voor.
Inderdaad. Brands naar AZ, van Geel naar ajax. Van Geel probeert alle 'toppers' uit Alkmaar weg te halen en Brands haalt alles wat een beetje kan voetballen weg uit Waalwijk...quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:51 schreef M0NTANA het volgende:
Maarten Martens (RKC Waalwijk) voor vijf jaar naar AZ. Wat verwijt ome Dirk ons nou telkens?
Alle toppers bij AZ weghalen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Inderdaad. Brands naar AZ, van Geel naar ajax. Van Geel probeert alle 'toppers' uit Alkmaar weg te halen en Brands haalt alles wat een beetje kan voetballen weg uit Waalwijk...
PROBEERT!quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:12 schreef Robar het volgende:
[..]
Alle toppers bij AZ weghalen?
Vertel, wat weet jij meer dan ik?
Voorlopig is vorig jaar Lindenbergh gehaald en dit jaar Perez.
En daar stopt de teller toch echt op dit moment.
Molhoek en Martens van RKC Waalwijk naar AZ, Lindenbergh en Perez van AZ naar Ajax.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:12 schreef Robar het volgende:
[..]
Alle toppers bij AZ weghalen?
Vertel, wat weet jij meer dan ik?
Voorlopig is vorig jaar Lindenbergh gehaald en dit jaar Perez.
En daar stopt de teller toch echt op dit moment.
Op dit moment gaat het om twee spelers . .quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Molhoek en Martens van RKC Waalwijk naar AZ, Lindenbergh en Perez van AZ naar Ajax.
Misschien in toekomst Landzaat en/of Mathijsen naar Ajax en RKC Waalwijk-spelers naar AZ.
Zelfde situatie dus.
Veel PSV'ers lopen ook met shawls '110% Anti Ajax' in het stadion en zien achter alles een Ajax-complot. Over Eindhovens (onterecht) minderwaardigheidscomplex gesproken...quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:28 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Volgens mij dachten veel PSVers echt een kans te maken tegen Lyon. Over misplaatste arrogantie gesproken![]()
Dat zeg ik toch ook niet, dat Martin van Geel dweept met AZ-spelers. Lees goed wat mijn punt is:quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:19 schreef Robar het volgende:
[..]
Op dit moment gaat het om twee spelers . .
Zullen we Barcelona er dan ook maar van betichten Ajax leeggekocht te hebben in de tjid van de broertjes de Boer?Dat waren er namelijk ook 2 en dat waren niet de enigen die ivm gebracht werden met Barcelona . . . . . . .
Er is geen concreet bewijs dat van Geel dweept met AZ spelers.
Dit heeft hij zelf ook gezegd in voetbal insite 2/3 weken geleden.
En mocht hij interesse hebben, er zijn nog geen pogingen ondernomen om iemand over te nemen.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:51 schreef M0NTANA het volgende:
OK, dat kwam niet duidelijk over in je laatste postquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet, dat Martin van Geel dweept met AZ-spelers. Lees goed wat mijn punt is:
[..]
Dat zeg ik, gamma!quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:24 schreef Robar het volgende:
[..]
OK, dat kwam niet duidelijk over in je laatste post
Het gaat er dus om dat het dezelfde situatie is, maar dat het in beide gevallen onzin is om over een leegkoop te praten.
Doet 'tie goed. Een beetje investeren in de toekomst, dat heeft 'tie al snel bij Ajax geleerd, die jeugdopleiding.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:38 schreef M0NTANA het volgende:
Toch een leuk, jong sletje gescoord, die Markus Rosenberg! Foto's:
[afbeelding] [afbeelding]
We moeten er helemaal niet uit, als we Internazionale uitschakelen, kunnen we iedereen uitschakelen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:35 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Als we er dan toch uit moeten, dan het liefste door Barca
Ik voetbal liever tegen Barca dan Lyon denk ik.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:59 schreef VoreG het volgende:
Ajax - Barca
Als je flink weggetikt wilt worden moet je dat kiezen.
Kutstad Lyon en ook erg lastig te bereizen. Geef mij Spanje maar. Welke club maakt me niet zo veel uit. Maar laten we eerst maar eens proberen een ronde verder te komen. Ik ben wel benieuwd naar die loting morgen.quote:
Teiger Heitinga op Eto'o. Zo snel is die Eto'o ook weer nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:04 schreef Cart_man het volgende:
Vind Ronaldinho een klasse beter dan Adriano. En vergeet Eto'o niet.
Zo goed is Heitinga weer niet.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Teiger Heitinga op Eto'o. Zo snel is die Eto'o ook weer niet
Maar verdedigend is bij Barca juist het meest te halen. Als je tegen ze speelt, moet je ze niet ook nog eens in de kaart spelen door achterover te leunen. Gewoon Huntelaar enquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:04 schreef Cart_man het volgende:
De Ajax-defensie moet haar dag hebben om Michael Mols af te kunnen stoppen, dus Adriano, Ronaldinho of Eto'o maakt niet uit. Arsenal, Benfica en Villarreal zijn de drie minste, AC Milan, Juventus, Barça en Olympique Lyon zijn allen onmogelijk voor dit Ajax.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:04 schreef Cart_man het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |