Oh, je komt op zeker niet?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:37 schreef boebiedoe het volgende:
Dat vraagteken bij m'n naam kan weg hoor.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:03 schreef cinnamongirl het volgende:
En ik wel, al zit ik hier te gloeien op de bank. Nou, ja maar duimen dat ik op tijd beter ben![]()
Het is traditie hè?quote:
Och, ik ben er niet zo heel bang voor dat we de complete biervoorraad van een café wegzuipenquote:
Ik heb eerlijk gezegd niet echt bijgehouden wie er komt eten. Jij, HW en Q heb ik meegekregen. En ik zelf uiteraardquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:31 schreef Aventura het volgende:
Voor zover ik nu zie heb ik het wel goed ingeschat dat er zes eters zijn, toch?
Gezellig. Bijna iedereen die komt eet dus ook mee.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:48 schreef Aventura het volgende:
En Cinnamon en ChOas ook. Weet het alleen niet van BBD.
Barmannen? Je mag ze allemaal hebben!quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:16 schreef Aventura het volgende:
Oeh, dat is ook leuk
Let vooral ff als je er bent op de lekkere barman. Hoewel, kan zijn dat ik hem tegen die tijd al heb ingepikt natuurlijk
even een sms-je naar mezelf sturenquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:21 schreef Aventura het volgende:
Nog even voor de record:
Vanaf CS tramlijn 26 uitstappen halte Rietlandpark (HW jij kan de 10 nemen vanaf het Leidse). Adres restaurant: Cantine, Rietlandpark 373, Zeeburg, Amsterdam. Naast het Lloyd-hotel, tegenover de C1000.
Ik weet waar het is.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:21 schreef Aventura het volgende:
Nog even voor de record:
Vanaf CS tramlijn 26 uitstappen halte Rietlandpark (HW jij kan de 10 nemen vanaf het Leidse). Adres restaurant: Cantine, Rietlandpark 373, Zeeburg, Amsterdam. Naast het Lloyd-hotel, tegenover de C1000.
Nog maar een uurtje of 10quote:Op vrijdag 10 maart 2006 07:53 schreef Q. het volgende:
Jeej bier.
Dan had je nog maar hier moeten werken, wij zijn er pas nog geweest met een rondleiding enzo. Erg leuk concept.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:33 schreef Aventura het volgende:
Kweet niet, ik ga denk ik vandaag een half dagje werken, heb slecht geslapen en voel me niet 100%, kan dus nog een paar uurtjes thuis recoupereren alvorens ik die kant opga. Jij wilt natuurlijk niet helemaal naar huis eerst. We kunnen natuurlijk alvast om een uurtje of 6 een drankje doen in het LLoydhotel, daar heb ik altijd al eens willen zitten, schijnt supermooi te zijn van binnen
Hey, niet ziek worden hoor!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:33 schreef Aventura het volgende:
Kweet niet, ik ga denk ik vandaag een half dagje werken, heb slecht geslapen en voel me niet 100%, kan dus nog een paar uurtjes thuis recoupereren alvorens ik die kant opga. Jij wilt natuurlijk niet helemaal naar huis eerst. We kunnen natuurlijk alvast om een uurtje of 6 een drankje doen in het LLoydhotel, daar heb ik altijd al eens willen zitten, schijnt supermooi te zijn van binnen
Bewaar dat maar voor morgenochtend iddquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hey, niet ziek worden hoor!
Ik weet niet eens waar de ingang en de lobby zitten, maar daar kom ik wel uitquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan had je nog maar hier moeten werken, wij zijn er pas nog geweest met een rondleiding enzo. Erg leuk concept.
Uurtje of 18:00 in de "lobby" moet wel lukken denk ik. Kan 10-15 later zijn, ben OV-afhankelijk
.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bewaar dat maar voor morgenochtend idd.
Ergens anders afspreken is ook prima hoorquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:43 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar de ingang en de lobby zitten, maar daar kom ik wel uit
En nee ik ben niet van plan om nu nog eens ziek te worden heheh.
Ik zal even de Catina bellen dat er nog eentje extra komt want we zijn nu met zijn zevenen
tsk.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:37 schreef cinnamongirl het volgende:
ChOas komt niet mee, die wil alleen maar feesten als ie echt helemaal fit is!
Da'squote:Ik kom nog wel, ik borrel ook wel mee in het Lloyd.
Goh wat ergquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:37 schreef cinnamongirl het volgende:
ChOas komt niet mee, die wil alleen maar feesten als ie echt helemaal fit is!
Ik kom nog wel, ik borrel ook wel mee in het Lloyd.
Ey! Ik heb anders het liefste vriendje ter wereld hoorquote:
Ik ben heel erg benieuwd iigquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Die 70's sessie lijkt me ook heel leuk trouwens.
Ik ken de tent nog niet goed genoeg om tevoorspellen hoe het vanavond wordt.
Maar ik vond alle keren het publiek heel cool. Ouwe lullen, harde rockers en hippe twintigers bij mekaar zonder problemen.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Die 70's sessie lijkt me ook heel leuk trouwens.
Ik ken de tent nog niet goed genoeg om tevoorspellen hoe het vanavond wordt.
Maar ik vond alle keren het publiek heel cool. Ouwe lullen, harde rockers en hippe twintigers bij mekaar zonder problemen.
Ik zou er in Rotterdam om te beginnen al één willen vindenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:44 schreef HeatWave het volgende:
Tis gewoon al weer eens fijn om een nieuwe rock-georienteerde tent te vinden.
Die houden alleen van Gabberquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik zou er in Rotterdam om te beginnen al één willen vinden.
Ik dacht dat jullie er wel binnen waren geweest... Of ben je de herinnering aan het verdringen?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:07 schreef Aventura het volgende:
Gabber en Tekkkneueueueueu.
(sorry, heb BB-Roel in mijn hoofd. We zijn een keer bijna naar de Waterfront gegaan, maar zijn bij de deur omgedraaid toen we het lawaai ehgm muziek hoorden).
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:29 schreef HeatWave het volgende:
Wie opent het "rotterdam zuigt" topic?.
Ik vind Rotterdam best okay hoor.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:29 schreef HeatWave het volgende:
Wie opent het "rotterdam zuigt" topic?.
In Utrecht zijn die er genoeg. Denk ik. Want Utrecht is tof.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:44 schreef HeatWave het volgende:
Tis gewoon al weer eens fijn om een nieuwe rock-georienteerde tent te vinden.
Utrecht is dan ook itt rotterdam WEL een redelijk leuke stad...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:02 schreef Q. het volgende:
[..]
In Utrecht zijn die er genoeg. Denk ik. Want Utrecht is tof.
Je hebt er laatst zeker Guinness zitten zuipen?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Utrecht is dan ook itt rotterdam WEL een redelijk leuke stad...
Nee, dat hadden ze daar niet, maar het was toch wel gezelligquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Je hebt er laatst zeker Guinness zitten zuipen?
Redelijk?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Utrecht is dan ook itt rotterdam WEL een redelijk leuke stad...
Alles vergeleken met Amsterdam is hooguit "redelijk"quote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:52 schreef Q. het volgende:
HW. Ik heb je foonnummer niet meer. Kan je die ff doormailen naar [mijnoudenickname]@xs4all.nl in case I get lost in die grote enge stad?.
quote:Veel treinvertraging door ongeluk
ROTTERDAM - Door een aanrijding tussen Den Haag HS en Delft zijn in het westen en zuidwesten van het land grote treinvertragingen ontstaan.
Er rijden er veel minder treinen tussen Rotterdam en Dordrecht. Vertraging Den Haag-Rotterdam is meer dan 60 minuten.
Reisadvies van NS:
* Reizigers tussen Leiden/Den Haag en Rotterdam via Gouda.
* Reizigers tussen Schiphol/Amsterdam en Rotterdam via Utrecht.
* Reizigers tussen Den Haag en Delft kunnen gebruik maken van de tram.
Donequote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:52 schreef Q. het volgende:
HW. Ik heb je foonnummer niet meer. Kan je die ff doormailen naar [mijnoudenickname]@xs4all.nl in case I get lost in die grote enge stad?.
Zoetermeer, en ik kom via DH naar Amsterdam. Mara ik zit dus aan de 'goede' kant van het probleem zo te zien.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:33 schreef Q. het volgende:
JMG, waar werk je ergens? Ook in Rotterdam of in DH?
[..]
OK, niet spammen he?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:04 schreef Q. het volgende:
Got it HW.
Je hebt niet veel meer gemist. Na de band werd de muziek helaas een aaneenschakeling van dieptepunten.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:14 schreef Q. het volgende:
Het was okay. Jammer dat ik zo moe was en weer op tijd weg was. Maar dat hoort er bij eigenlijk..
Die ligt zich te schamenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:35 schreef Aventura het volgende:
Waar is Heetwijf?
Gewoon een keer een herkansingquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:33 schreef Aventura het volgende:
Ja, erg jammer. Deze avond was niet representatief voor de avonden die ik er doorgaans meemaak. Helaasch.
Nou, kijk... Ik had het over dieptepunten.quote:
Hey, leef jij ook weer P:.quote:
Haha, vertel.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:19 schreef HeatWave het volgende:
Ik leef nog.
En jullie hadden moeten blijven, nou ja, de jongens dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |