Welke site raad jij aan?.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:58 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Er zijn van die sites waar je bepaalde torrent files kunt vinden die je dan mss wel een bestand dat La route du rock Rome to paris heet kan vinden![]()
![]()
ik heb hem hier nog, en hij is ook nog actief dus..... m'n email staat in m'n profielquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:21 schreef kamagurka het volgende:
Ik kan het niet vinden, ondanks dat ik op de goede site zit![]()
Misschien hebben ze het er weer afgehaald..
Er staat ook nog een hijs aan bonusmateriaal op uit de early days. Ik heb uiteraard beiden al sinds mensenheugenis op schijf, maar ik kon eigenlijk even geen andere leuke dingen bedenken. Ik ben heel benieuwd naar de bas van (de mooiequote:
Daar doen we dan gelijk wat aan!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:18 schreef Curiosity het volgende:
hij zakt te ver weg, even omhoog.
Heeft er iemand inmiddels al nieuws over de te verwachtte nieuwe cd, op hun site staat ook niet veel.
Robert
Van deze site begrijp ik dat het plan oktober was, maar dat de Spaanse curefans het vermoeden hebben dat de release tot 2007 zal worden uitgesteld..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:18 schreef Curiosity het volgende:
hij zakt te ver weg, even omhoog.
Heeft er iemand inmiddels al nieuws over de te verwachtte nieuwe cd, op hun site staat ook niet veel.
Robert
It could be a double, nog beter toch? nog meer Cure.quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:44 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Van deze site begrijp ik dat het plan oktober was, maar dat de Spaanse curefans het vermoeden hebben dat de release tot 2007 zal worden uitgesteld..
http://ourworld.compuserve.com/homepages/ChainofFlowers/news.htm
Hij gaat behalve met Severin van The Banshees geloof ik met nog een aantal helden uit de 80s werken las ik laatst op een site die ik helaas even niet meer kan opduikelen.. en wellicht ook weer iets met Placebo doenquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:53 schreef Curiosity het volgende:
It could be a double, nog beter toch? nog meer Cure.![]()
Volgens deze fansite wordt het pas 2007..quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:53 schreef Curiosity het volgende:
[..]
It could be a double, nog beter toch? nog meer Cure.![]()
Het zal mij benieuwen of unkle Bob de magie nog in zijn snaren heeftquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:24 schreef Curiosity het volgende:
Ons geduld wordt wel op de proef gesteld, ze moeten nu wel met iets heel goed komen![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |