True.. Ik vind Blue Monday in de 12" (originele) versie al remix genoeg trouwensquote:Op zondag 18 juni 2006 21:12 schreef HAL9000S het volgende:
RemixesDat soort nummers moet je niet gaan remixen, idd maar zelden dat een remix iets kan toevoegen aan het origineel... kijk ook bijvoorbeeld naar al die blue monday remixes, 't zelfde verhaal IMHO.
Het is ook bij lange na mijn favoriet niet (zoals je weet), maar het is wel een van de paar nummers van The Cure die nog met regelmaat in de kroegen/clubs worden gedraaid waar ik kom. En dan ga ik natuurlijk altijd weer los!quote:Op zondag 18 juni 2006 21:12 schreef Curiosity het volgende:
Ik vind A Forest niet 1direct 1 van hun beste nummers, wat wel leuk is, dat als ze dit nummer live spelen dat ze het dan oneindig lang kunnen rekken, heerlijk vind ikdat.
Ik weet precies wat je bedoeld, lijkt me ook erg gaaf klinken.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:45 schreef Sprouts het volgende:
Ik vind de remix van A Forest op Mixed Up (Tree Mix) eigenlijk wel goed. Dat was de eerste variant van het nummer dat ik ooit hoorde. Dus dat heeft dan wel weer een speciale waarde voor mij.
Over dat meeklappen, klinkt vaak erg leuk, geeft goed aan hoe groot ze eigenlijk zijn. Ik heb een stel bootlegs waarop het publiek bij Play for Today meezingt bij het intro. Jeweetwel; Whooohooohooo Whooohooohohoo! Klinkt schitterend.![]()
Ik heb Robert in ieder geval nog nooit betrapt op zelfvergenoegzaam de microfoon naar het publiek houden en dan 5 minuten lang het publiek "why can't i be you" ofzo laten meezingen... goddankquote:Op zondag 18 juni 2006 21:33 schreef Curiosity het volgende:
Ik weet nog wel dat ik 1 keer bij een concert helemaal vooraan stond, en bij A Forest klapte iedereen mee op de maat, was echt een gaaf gehoor en gezicht.
Maar het komt ook voor dat ze er geen zin in hebben en het dan een beetje afraffelen.
Nee, gelukkig niet, we komen niet om zelf te zingen tochquote:Op zondag 18 juni 2006 22:58 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik heb Robert in ieder geval nog nooit betrapt op zelfvergenoegzaam de microfoon naar het publiek houden en dan 5 minuten lang het publiek "why can't i be you" ofzo laten meezingen... goddank![]()
Reactie vanuit het publiek op de muziek is natuurlijk gewoon okee![]()
Gelukkig niet nee (in mijn geval!), laat dat maar aan meneer Smith overquote:Op maandag 19 juni 2006 22:18 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet, we komen niet om zelf te zingen toch![]()
En dan ook nog pislelijke beelden jatten uit een gesticht (waar ze charlotte sometimes hadden opgenomen kennelijk).. Gekte vormt de sleutel hier geloof ikquote:Op zondag 25 juni 2006 12:30 schreef Curiosity het volgende:
Bizarre week, dat die in de bioscoop met die kinderen aan het heen en weer rennen is,.
Leuke boeken ook trouwens, Sanity, Madnes and the family en The language of madness.![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:29 schreef Sprouts het volgende:
Hehe, ja, nadat Robert in South Park had gespeeld vonden z'n neefjes en nichtjes hem toch wel erg interessant en 'cool'!
Jezus Christus! Wat zijn dat voor een leipdebielen?!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:17 schreef Autodidact het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=7LJc989LZcw
Geniaal! Dat komt uit een britse comedyquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:26 schreef Curiosity het volgende:
![]()
Ik vind de onderstaande clip leuker
deze
quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:45 schreef kamagurka het volgende:
@Curiosity:
Heb je trouwens eergister onze jongens nog zien optreden op MTV? Jouw favoriet Play For Today zat er ook bij
Ik viel er pas aan het einde in, maar het was van een concert in het Colloseum in Rome
Cure MTV Live
quote:
Er zijn van die sites waar je bepaalde torrent files kunt vinden die je dan mss wel een bestand dat La route du rock Rome to paris heet kan vindenquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:45 schreef kamagurka het volgende:
@Curiosity:
Heb je trouwens eergister onze jongens nog zien optreden op MTV? Jouw favoriet Play For Today zat er ook bij
Ik viel er pas aan het einde in, maar het was van een concert in het Colloseum in Rome
Cure MTV Live
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |