Ik weet van niets, en googelen levert ook niets op, zie alleen maar goede berichten.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:34 schreef kamagurka het volgende:
Stomme vraag misschien, maar heeft Robert nou nog steeds met zijn geliefde Mary? Ik meende laatst een vriendin gesproken te hebben die zei dat ze uit elkaar waren (ik was geschokt!).
Robert Smith én alleen maar goed nieuws, ojee...quote:Op donderdag 6 april 2006 20:59 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ik weet van niets, en googelen levert ook niets op, zie alleen maar goede berichten.
quote:Op donderdag 6 april 2006 23:05 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Robert Smith én alleen maar goed nieuws, ojee...
OK, thanx for de tip! (er zijn zoveel verschillende fansites..quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:25 schreef Curiosity het volgende:
Volgens Robert Smith zal de nieuwe CD in het 4e kwartaal van dit jaar verschijnen. Porl is sinds vorig jaar terug in de groep en zal de gitaarpartijen voor z'n rekening nemen.
kijk op de fansite chain of flowers.
Gaaf Curiosity! Is dat Porl Thompson trouwens met die kalende kop? Gave jas heeft ie aanquote:Op zondag 30 april 2006 16:08 schreef Curiosity het volgende:
Voor degen die er niet bij waren, waaronder ikzelf, toch even genieten.
Gave jas inderdaad, maar of het Porl is, ik herken hem er niet in.quote:Op maandag 1 mei 2006 00:31 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Gaaf Curiosity! Is dat Porl Thompson trouwens met die kalende kop? Gave jas heeft ie aan
Jammer dat er ook een stukje film naast staat dat "cure why can´t I´ll be you" heet Zal wel van een oost-europese fan zijn ofzo..
Yep! Dat moet hem zijnquote:Op maandag 1 mei 2006 11:39 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Gave jas inderdaad, maar of het Porl is, ik herken hem er niet in.
Even deze foto opgezocht, zo te zien is hij het wel.[afbeelding]
Hier ook even de playlist, en jezus christus wat hebben ze weer véél gespeeld (dat kan ook niet anders met zo'n enorme lading hits en supernummers natuurlijkquote:Op zondag 30 april 2006 16:08 schreef Curiosity het volgende:
Voor degen die er niet bij waren, waaronder ikzelf, toch even genieten.
Faith is niet mijn favoriet. Maar mijn absolute favoriet zit er niet tussen nee, dat is sinking! Maar ik heb wel meer favorieten, waarvan er wel enkele tussenzitten, zoals fascination street of a strange dayquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:10 schreef Curiosity het volgende:
Goede playlist, maar nou net weer niet jou favoriet, Faith als ik goed heb toch?.
Die spelen ze niet vaak volgens mij.
O ja..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:44 schreef Curiosity het volgende:
Mijn favoriet is Play for Today.
Hij heeft wel goede kritieken op enkele reviewsitesquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:49 schreef Sprouts het volgende:
Woensdag in Amsterdam heb ik dit boek bij Fame gekocht:
[afbeelding]
Ik ben er nog niet echt achter of het een officiële biografie is. Het is wel erg goed geschreven, met veel (onbekende) feitjes erin.
Ik wist bv. niet dat Robert het nummer 'Catch' had geschreven op zeer jonge leeftijd, toen ze hun platencontract bij Hansa Records lieten ontbinden.
Het is het geld meer dan waard.![]()
Is zeker een goed nummer, ikzelf was niet zo gecharmeerd van deze versie van Blink.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:25 schreef Danny_Ramone het volgende:
Mijn favo is A Letter To Elise.....
Zag ook dat Blink hem ( heel erg fat ) coverde bij MTV.
Voor the Crow is het speciaal geschreven. Burn is een van mijn lievelingsnummers trouwensquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:11 schreef Curiosity het volgende:
Het is en blijft goede muziek![]()
Voor The Crow hebben ze ook een nummer gebruikt, Burn.
Ik weet eerlijk gezegd niet of dit speciaal voor de film geschreven is of al een bestaand nummer is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |