klopt maar de originele prijzen liggen rond de 40 gbpquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:09 schreef Curiosity het volgende:
Ja, in The royal albert hall, toch, is voor het goede doel.
Geduld devlinmr, geduld... ik denk dat ze onze gronden ook wel weer gaan aandoen na de zomerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:35 schreef devlinmr het volgende:
Dit jaar geven ze verdorie maar 1 concert, en dat is natuurlijk uitverkocht en in Londen.
Kaartjes op de grijze markt lopen van 115-210 GBP.
![]()
![]()
Dan mogen ze wel snel zijn...quote:Op zondag 19 maart 2006 15:01 schreef Curiosity het volgende:
The Cure is in the studio as of January 2006 and plan to release their thirteenth studio album this summer. Original reports stated that the album would be released on Smith's birthday, April 21st.
Ik heb de hele terugweg in de auto de trilogy dvd opgehad afgewisselt met join the dots en ook nog wat type0negative en blur (quote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 16:43 schreef Curiosity het volgende:
Ik heb gisteren maar weer eens 2 cd's aangeschaft, Disintegration en Kiss me, Kiss me, Kiss me, .
Deze heb ik alleen op LP vandaar.
Ik heb nu Kiss me, Kiss me, Kiss me opstaan, en mijn god wat is die plaat toch geweldig. Er staat echt geen 1 slecht nummer op. Like cockatoos vind ik de beste van deze cd.
Ik heb ook nog met deze dvd in mijn handen gestaan.
[afbeelding]
Wat het precies is weet ik niet, alleen docu, of ook veel muziek, toch maar even opzoeken verders op internet.
Maar deze komt er wel bij, maar had al te veel uitgegeven gisteren, 3 cd's en 2 dvd's.
Uiteindelijk wil ik alles op cd hebben, ik heb wel een platenspeler, maar echt gebruiken doe ik dat ding niet meer.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:54 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Je hebt het er druk mee!![]()
Die dvd zegt me ook niets, maar het ziet er eigenlijk wel ok uit... ik ga ook es kijken wat het precies is
Kiss me kiss me kiss me vind ik eigenlijk een van hun onevenwichtiger ceedees.. er staan echt wereldnummers op (wat zelfs tot het beste behoord wat ze ooit hebben gemaakt!), maar ik vind dat er ook beduidend mindere nummers op staan. all i want, hot hot hot of why cant i be you (megavrolijk, maar inmiddels ook een beetje irritant) vind ik echt zwakke nummers, die ik soms zelfs skipMaar nummers als if only tonight, the kiss, one more time, just like heaven en like cockatoos inderdaad maken dat eigenlijk ruimschoots weer goed
![]()
Vanavond trouwens naar Depeche ModeGeneratiegenoten
T was erg goed! Veel moois voorbij horen komen, maar het was geen cure-concert natuurlijkquote:Op zondag 26 maart 2006 17:00 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Uiteindelijk wil ik alles op cd hebben, ik heb wel een platenspeler, maar echt gebruiken doe ik dat ding niet meer.
Is ook goed Depeche mode, veel plezier vanavond.
![]()
Is ook aardig wat werk.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:34 schreef kamagurka het volgende:
[..]
T was erg goed! Veel moois voorbij horen komen, maar het was geen cure-concert natuurlijk![]()
Mijn broer is trouwens nu al zijn cure-lp's aan het overzetten naar de pc, wel apart om geluidsbestanden te horen met ouderwets warm gekraak erin![]()
Ja, ik hoorde dat nummer en dacht.. "he, is dit niet china crisis ofzo..?" Het is uit de oude doos van depeche mode en ik ken eigenlijk voornamelijk de volledige platen van ná 1985 en slechts enkele hits daarvoor. Deze dus slecht onthoudenquote:Op maandag 27 maart 2006 19:14 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Is ook aardig wat werk.
Ik zag in het DM topic wat de playlist is geweest, Everything counts speelden ze ook, alleen herkende jij dat niet als zodanig van DM. Ik vind dat 1 van hun beste nummers, die wordt hier aardig grijs gedraaid.
Geef mij een tuin vol met zulk onkruidquote:Op maandag 27 maart 2006 20:12 schreef monnes het volgende:
Vroeger heb ik ze 2 x zien spelen, beide keren waren afscheidstournees.... een keer op Pinkpop en 1 keer in Ahoy wel keigaaf !! En onkruid vergaat niet dus... ze zijn er nog steeds.
Ehm, curiosity... trap er niet in!quote:Op zondag 26 maart 2006 16:43 schreef Curiosity het volgende:
Ik heb ook nog met deze dvd in mijn handen gestaan.
[afbeelding]
Wat het precies is weet ik niet, alleen docu, of ook veel muziek, toch maar even opzoeken verders op internet.
Maar deze komt er wel bij, maar had al te veel uitgegeven gisteren, 3 cd's en 2 dvd's.
Geen dankquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:06 schreef Curiosity het volgende:
Nou die boodschap moge duidelijk zijn , dank je, de DVD is zijn geld dus niet waard.
Carnage visors is een korte film die gemaakt is als openingsact voor hun Picture tour (1981).quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:42 schreef kamagurka het volgende:
De Faith Remastered is alvast heerlijk vet! Alhoewel het verschil met het origineel niet zo héél erg is als ik had verwachtZit wel een leuke extra disc bij met de soundtrack voor de artfilm carnage visors... dat is andere koek
![]()
![]()
OK, ik dacht dat het wel een afstudeerproject van één van hun vrienden zou zijn ofzo..quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:38 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Carnage visors is een korte film die gemaakt is als openingsact voor hun Picture tour (1981).
De film schijnt daarna verdwenen te zijn en alleen de bandleden schijnen er nog een kopie van te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |