Eens, maar dat vind ik in dezen niet zo belangrijk.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:27 schreef Forcefuzz het volgende:
Ze is iig wel lelijk.
Duh, ze komt uit Iran!quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:27 schreef Forcefuzz het volgende:
Ze is iig wel lelijk.
Iran herbergt wel degelijk zéér mooi vrouwen hoor !!! Maar goed, dat is offtopic.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:31 schreef Molluck het volgende:
[..]
Duh, ze komt uit Iran!
Waarom denk je dat ze in Iran kernwapens willen? Precies, om tegen hun eigen vrouwen te gebruiken!
Zoek op google bij afbeeldingen. Zo was ik erachter gekomen dat ze lelijk isquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:34 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
wie?
BINGOquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:47 schreef freddygonzales het volgende:
Zeker van groenlinks,
bedankt nu ben ik geschrikt en nu is mijn pc vervuildquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:41 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Zoek op google bij afbeeldingen. Zo was ik erachter gekomen dat ze lelijk is.
alsjeblieft niet zegquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
img graag in dit topic
quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:27 schreef Forcefuzz het volgende:
Ze is iig wel lelijk.
Je bedoelt 'ABN beheerst'.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:57 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tsja, dat is ze![]()
Maar TS heeft wel gelijk. In de politiek mag je toch minstens verwachten dat iemand het ANB beheerd..
quote:
Hij is een suri hequote:Op woensdag 8 maart 2006 15:34 schreef TrenTs het volgende:
Prem.Als er iemand is die er niet mee kan omgaan dat-ie zwart is, is hij het wel.
Derartig?quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:20 schreef 51cent het volgende:
Maar dat iemand in de Tweede Kamer er een derartig accent op na houdt, gaat er bij mij niet in.Prem Radhakishun is er niets bij.
![]()
Nou, ik wel!quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:20 schreef 51cent het volgende:
(...)Dat ze eens leert fatsoenlijk (lees accentloos) Nederlands leert te spreken.![]()
(...)
Zijn er nog meer mensen die zich hier aan ergeren?![]()
Die mensen zijn Uberhaupt paupersquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:32 schreef Gijsch het volgende:
[..]
Derartig?
Getver, mensen die Duitse woorden gebruiken in Nederlandse zinnen. Kan ik me zo aan ergeren! Leer fatsoenlijk Nederlands en zeg "dergelijk".
quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:32 schreef Gijsch het volgende:
[..]
Derartig?
Getver, mensen die Duitse woorden gebruiken in Nederlandse zinnen. Kan ik me zo aan ergeren! Leer fatsoenlijk Nederlands en zeg "dergelijk".
Wil ik ook hebbenquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:23 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]! Van jouw sig heb ik een t-shirt!
![]()
Neen. Mijn klacht had expliciet betrekking op het Nederlands dat door mensen in de Tweede Kamer, gebezigd wordt.quote:
Een provinciaal accent (zie Henk Kamp, Jeltje van Nieuwenhoven etc.) vind ik iets anders dan een "buitenlands" accent. Temeer daar dat ook vaak gepaard gaat met verkeerde geslachtsbepaling en daarbij behorende lidwoorden. Of het "gemakshalve" maar helemaal weglaten van bepaalde lidwoorden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:38 schreef Jossos het volgende:
Accentloos Nederlands? Je bedoelt het Nederlands van boven de rivieren. Met z'n rollende r en z'n vieze hard g. Doe mij dan maar dat ze een lekker plat Brabants accent leert spreken.
Over haar Nederlandse vocabulaire heb ik niets te klagen. Ayaan is niet mooi misschien, maar ze verzorgt zich wel stukken beter dan die linkse rakkers. Beter lelijk dan vies!quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:41 schreef 51cent het volgende:
Overigens heeft Hirsi Ali (ook al zo'n lekker ding) daar ook een handje van.
Je vindt Ali toch niet werkelijk goed Nederlands spreken hoop ik?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:02 schreef Netflier het volgende:
[..]
Over haar Nederlandse vocabulaire heb ik niets te klagen. Ayaan is niet mooi misschien, maar ze verzorgt zich wel stukken beter dan die linkse rakkers. Beter lelijk dan vies!
Als ik me ergens aan erger zijn het politici van allochtone afkomst die niets anders doen dan schimpen op de autochtonen. Zo van "Jullie Nederlanders zijn vies omdat jullie je huisdieren knuffelen, jullie Nederlanders hebben geen gevoel voor humor, jullie Nederlanders doen dit, dat, zo en zus verkeerd..." John Leerdam is zo'n figuur. En hij is nog veel lelijker dan Karimi. En ook al kan hij nog zo goed Nederlands, als hij Nederland zo klote vindt moet hij oppleuren naar zijn land van herkomst waar hij het wel naar zijn zin heeft. En niet de politiek ingaan.
Oh die zijn niet zwart?quote:
Ik wist niet dat ze zo hard kon praten.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:09 schreef 51cent het volgende:
Je hoort van een kilometer afstand dat het een allochtoon is.
Nooit naast 2 allochtonen gestaan die samen wat bespreken?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:43 schreef Netflier het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze zo hard kon praten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |