Eens, maar dat vind ik in dezen niet zo belangrijk.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:27 schreef Forcefuzz het volgende:
Ze is iig wel lelijk.
Duh, ze komt uit Iran!quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:27 schreef Forcefuzz het volgende:
Ze is iig wel lelijk.
Iran herbergt wel degelijk zéér mooi vrouwen hoor !!! Maar goed, dat is offtopic.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:31 schreef Molluck het volgende:
[..]
Duh, ze komt uit Iran!
Waarom denk je dat ze in Iran kernwapens willen? Precies, om tegen hun eigen vrouwen te gebruiken!
Zoek op google bij afbeeldingen. Zo was ik erachter gekomen dat ze lelijk isquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:34 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
wie?
BINGOquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:47 schreef freddygonzales het volgende:
Zeker van groenlinks,
bedankt nu ben ik geschrikt en nu is mijn pc vervuildquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:41 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Zoek op google bij afbeeldingen. Zo was ik erachter gekomen dat ze lelijk is.
alsjeblieft niet zegquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
img graag in dit topic
quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:27 schreef Forcefuzz het volgende:
Ze is iig wel lelijk.
Je bedoelt 'ABN beheerst'.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:57 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tsja, dat is ze![]()
Maar TS heeft wel gelijk. In de politiek mag je toch minstens verwachten dat iemand het ANB beheerd..
quote:
Hij is een suri hequote:Op woensdag 8 maart 2006 15:34 schreef TrenTs het volgende:
Prem.Als er iemand is die er niet mee kan omgaan dat-ie zwart is, is hij het wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |