quote:
Hahaha. Gaat vanzelf weer over.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:34 schreef Berkery het volgende:![]()
Komt me een beetje de neus uit want kleine Berkery is een groot fan![]()
Nou kom op dan. Doe eens gek!quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:37 schreef dartfanaat het volgende:
Had wel zo'n tt verwacht, ben benieuwd wie de nieuwe van de vvd wordt. Durf wel een gokje te wagen. Sterker nog, ik durf zelfs een vervolg te voorspellen
Nou ja zeg! Da's óók toevallig. Ik zat zelf ook al aan Mark Rutte te denken.quote:
Tuurlijk is Mark Rutte goedquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:46 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Da's óók toevallig. Ik zat zelf ook al aan Mark Rutte te denken.![]()
De Vries is goed, maar hoe heet ze nu met haar voornaamquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:00 schreef wyccie het volgende:
Mevrouw De Vries, of mevrouw Jansen
Maar zo heet ze niet, ze heeft een niet echt vaak voorkomende voornaamquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:01 schreef wyccie het volgende:
Ik vind Annemarie wel een passende naam voor haar.
Leuk zeg. Volg je de politiek ook zo op de voet, of dat toch weer niet?quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:46 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Da's óók toevallig. Ik zat zelf ook al aan Mark Rutte te denken.![]()
Ik zat je een beetje te dollen, dart.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:08 schreef dartfanaat het volgende:
Leuk zeg. Volg je de politiek ook zo op de voet, of dat toch weer niet?
Tsja, het had gekund. En een beetje dollen kan ik wel hebben. Moet je ook vooral niet nalatenquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:10 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik zat je een beetje te dollen, dart.![]()
Nee, ik volg de politiek niet echt op de voet.
Hoi Diaanquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:34 schreef Diaan73 het volgende:
Het aftreden van Van Aartsen is in ieder geval al één goed ding dat deze gemeenteraadsverkiezingen heeft voortgebracht.....hoi hoi....
idd hartstikke leuke tt![]()
Ach je weet wat ik vind, van mij mag het hele kabinet nog liever gisteren dan vandaag opstappenquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:44 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Hoi Diaan
Nu Lousewies van der Laan nogEn als die dan toch gaat, mag ze meteen de rest van dat zooitje ongeregeld (D'66) meenemen
Oh en Mark Rutte volgt Van Aartsen op, let op m'n woorden.
Een verdere politieke discussie voer ik nog wel met je, maar dan op een andere pleklijkt me wel leuk
laten we maar hopen dat het volgend Kabinet de coalitie is die er nu had moeten zitten: CDA/PvdAquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach je weet wat ik vind, van mij mag het hele kabinet nog liever gisteren dan vandaag opstappen![]()
zwaai zwaai baai baai... Maar die discussie komt er nog wel ja... Rutte is wel een geschikte vent, al moet hij niet net zo'n onzin gaan uitkramen als Van Aartsen heeft gedaan.
![]()
Trouwens wat veel belangrijker is: gelukkig is het maandag goedgegaan![]()
Whehe. O sorry, dat is niet om te lachen natuurlijk.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:27 schreef Z het volgende:
Het zat er niet in, ben ook nog een door m'n rug gegaan dus loop erbij als een man van 80, dus als had ik een kaartje was ik niet gegaan ...
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:27 schreef Z het volgende:
ben ook nog een door m'n rug gegaan...
quote:Dit café is vernoemd naar de eerste openbare wc(in de vorm van een krul) die ook tegenover dit café nog steeds staat.
Dat is mooie informatie! Je had op de Bilderdijkstraat een kroeg tegenover de Dirk Van Der Broek die 'Tegenover de Dirk' heette, nog zo'n briljante naam.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:49 schreef Gellius het volgende:
Da's Bibi.
Sterkte, Z. Voor je komende boek: wist je dat café De Krul bij hetSarphatipark
genoemd is naar de aanpalende plaskrul?
[afbeelding]
[..]
Inderdaad, zo zie je ze tegenwoordig niet vaak meer!quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:13 schreef dolle_hond het volgende:
wat een mooie lok
Met band en al!quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:15 schreef Z het volgende:
Bill Haley and his Comets overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |