Dat dan weer welquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:39 schreef Dickies het volgende:
Voor de dorstige man.
Na die snowboots-met-flosjes rage verbaast me niets meer.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:39 schreef Polen het volgende:
Dat is toch niet de nieuwe zomermode he?
Die zie ik liever dan dit....quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
Na die snowboots-met-flosjes rage verbaast me niets meer.
Best handig soms... vrouw zijn...quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:27 schreef Frezer het volgende:
[..]
Een visuele ondersteuning van je argumentatie zal je kansen zeker verhogen!![]()
Wanneer niet danquote:
Als je niet serieus genomen wordt om die reden...quote:
Ha! Zo had ik het zelf niet gezien denk maar....quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:04 schreef vibri het volgende:
[..]
Als je niet serieus genomen wordt om die reden...
Jaja, grappig... serieus genómen...
Dan is het tenminste goed te volgenquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:07 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Goedenmorguh!![]()
He..traag topic..![]()
Zodoende, stuit ik op die coltrui voor tieten..quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan is het tenminste goed te volgen
Jah... erg apart maar had het best willen missenquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:10 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Zodoende, stuit ik op die coltrui voor tieten..![]()
En dan zeker weer boos worden als ik je er aan herinner met wie je de nacht op de bank hebt doorgebracht.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is geen wanhoop. Ik heb al ooit bij haar geslapen.
Hij had het inderdaad laatst over seks op de bank met jou. Dus toch waarquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En dan zeker weer boos worden als ik je er aan herinner met wie je de nacht op de bank hebt doorgebracht.![]()
![]()
Dan zou ie niet boos worden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Hij had het inderdaad laatst over seks op de bank met jou. Dus toch waar
Ik ontken alles.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En dan zeker weer boos worden als ik je er aan herinner met wie je de nacht op de bank hebt doorgebracht.![]()
![]()
Precies. Hoewel die bank van jou volgens mij best kut neukt. Misschien moeten we toch het bed eens proberenquote:
En dat issie ook niet zo te merkenquote:
Vrijwillig?quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zag de desbetreffende persoon laatst nog.![]()
OOOOH! Ik zei toch dat ze bestonden! En die vrouw in die winkel maar volhouden dat dat niet zo is!quote:
Ze wilde ze gewoon voor zichzelf houden, de hoer!quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:26 schreef Polen het volgende:
[..]
OOOOH! Ik zei toch dat ze bestonden! En die vrouw in die winkel maar volhouden dat dat niet zo is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |