dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 13 maart 2006 21:01 schreef Here2Stay het volgende:
Even over Radar, maar ook ongelooflijk dat mensen bij een of andere dierenwinkel een hondje gaan kopen tot 3 keer toe..! Alsof je een cavia uitzoekt..
Ej, don't fuck with cavia's.. die worden vaak net zo mishandeld.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:01 schreef Here2Stay het volgende:
Even over Radar, maar ook ongelooflijk dat mensen bij een of andere dierenwinkel een hondje gaan kopen tot 3 keer toe..! Alsof je een cavia uitzoekt..
Heb je een spiegel in huis? Zo ja.. kijk er eens in....quote:Op maandag 13 maart 2006 21:01 schreef Here2Stay het volgende:
quote:Op maandag 13 maart 2006 23:35 schreef TechXP het volgende:
[..]
Heb je een spiegel in huis? Zo ja.. kijk er eens in....
Bedankt.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:59 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Gecondoleerd, Tech.
Geloof van wel dat het interpet was. Maar erg van die kat van de kennis. Het is weer een klassiek voorbeeld van dat er een broodfokker achter zit. Ik hoop dat Veerman nu echt iets gaat doen, maar ik heb net zijn reactie gelezen aan Radar en daarin zegt die eigenlijk dat de consument zelf gewoon moet uitzoeken. Eikel is het ook.quote:De kat van een kennis van mij is vandaag overleden. Gekocht bij Interpet, zaten die ook niet in de uitzending vandaag ? (heb het niet gezien) Toen ze hem daar kocht zag hij er OK uit, de volgende dag bleek hij doodziek (de antibiotica waar ze die beestjes mee volproppen zodat ze er in de winkel gezond uitzien waren uitgewerkt), ze hebben hem er bovenop gekregen, maar nu bleek hij HCM (een erfelijke hartafwijking) te hebben. Die mensen hebben nu erg veel verdriet om hun kat, ik leef met ze mee en ben erg kwaad over dit soort toestanden![]()
Ja, zoveel mogelijk links in de OP. Er moet ook niet al teveel tekst in de OP staan, anders lezen mensen het niet. Ik denk dat linkverwijzing beter werkt.quote:
Herhaling komt straks op tv iig. En staat op de site. Op trosradar.nl staat reactie van Veerman. De meeste partijen waren wel eens met elkaar. Ik ga nu even bekijken via internet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:34 schreef CarDani het volgende:
Ik heb de uitzending van gisteren niet gezien, ik moest werken. Maar ik hoorde dat er mensen van de politiek bij waren. Ik hoorde dat CDA de enige is die niet achter een actie tegen deze handel stond?
Ik wil graag weten hoe ze deze handel aan willen pakken.
Ik vind het ook onbegrijpelijk.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:01 schreef Here2Stay het volgende:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:32 schreef Bluezz het volgende:
Zit ik me al op te vreten, en al scheldend achter de PC vanwege de prijs van het beest op de foto, toen ik op 2e hands.nl keek :
http://dieren.2dehands.nl(...)zetters-bulldog.html
Zijn het onderzetters![]()
Maar goed, je ziet daar ook veel beesten aangeboden worden waarvan ik mijn twijfels heb
dit vind ik ook duisterquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:11 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar het was.Maar ik zag een duitse/deense dog,voor 250 euro![]()
Nooit van gehoord. Het zou zomaar een distributeur kunnen zijn van die fabriekskennels uit Hongarije of zo.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:49 schreef Duna het volgende:
dit vind ik ook duister
http://www.faunaland.com/
Ze verkopen echt de klassieke voorbeelden van broodfokhondjes.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Het zou zomaar een distributeur kunnen zijn van die fabriekskennels uit Hongarije of zo.
Als je dit leest http://www.faunaland.com/hpupsgeplaatst.htm ziet het er wel goed uit. Aan de andere kant, is dat ook weer goed zelf te maken.
Ben nu even op zoek op die site naar moederhonden...
Zo te zien is het een dierenwinkel (erg groot) die pups verkopen, maar hoe en wat staat nergens.
Ook in de caviawereld zijn broodfokkers actiefquote:Op maandag 13 maart 2006 21:01 schreef Here2Stay het volgende:
Daar heb je toch de dierenbescherming voorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:46 schreef sinemet het volgende:
Je ziet op bijv. animal planet een serie over de rspca etc. kortom dierenpolitie. Zou t niet een idee zijn om ens te kijken of we niet zoiets ook hier in nederland op kunnen zetten? Dat we daar ens met een grote groep voor om de tafel gaan zitten?
Ik ken deze dierenwinkel erg goed, het is op zich zelf een mooie dierenwinkel, maar ik vind het verschrikkelijk dat ze deze hondjes verkopen. Ik waarschuw mensen bij mij in de buurt dan ook heel erg. Volgens de eigenaar komen de pups bij kleine fokkers vandaan. Maar ik weet zeker dat dit geen echte fokker zijn, maar hun hond gewoon een keertje laten dekken. Maar volgens mij komen ze niet uit Hongarije ofzo.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Het zou zomaar een distributeur kunnen zijn van die fabriekskennels uit Hongarije of zo.
Als je dit leest http://www.faunaland.com/hpupsgeplaatst.htm ziet het er wel goed uit. Aan de andere kant, is dat ook weer goed zelf te maken.
Ben nu even op zoek op die site naar moederhonden...
Zo te zien is het een dierenwinkel (erg groot) die pups verkopen, maar hoe en wat staat nergens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |