quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Versierblunders 22: Hoe het net niet ging zoals je dacht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalala Die Dom Die Dom
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:28 schreef YellowLedbetter het volgende:
Jullie denken ook maar aan 1 ding heNa deze nog 1 en ik heb een jubileum bedankt alvastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk dat dacht ik.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:31 schreef Marietje_34 het volgende:
Nah, best wel een beetje aardig ja.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:33 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Kijk dat dacht ik.
Neuken dan maar?
Had je voor die 2 euro beter een vies boekje kunnen kopen, viel er tenminste nog wat te wanken.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:20 schreef YellowLedbetter het volgende:
En nee, ik heb haar niet geneukt!!!!!!!
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:28 schreef YellowLedbetter het volgende:
Jullie denken ook maar aan 1 ding heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar natuurlijk, kom zo maar even langs. Moet je zeggen dat je komt om gesponsord te worden door YellowLedbetter. Dan weet ik dat jij het bentquote:
Eerst foto van tieten enzo.. Dalijk heb je tubgirl op je stoep staanquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:40 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, kom zo maar even langs. Moet je zeggen dat je komt om gesponsord te worden door YellowLedbetter. Dan weet ik dat jij het bent
Dat meen je nietquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:43 schreef Evilia het volgende:
]men ik was mijn postgemiddelde aan het opkrikken![]()
![]()
Ah bah, jij bent viesquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:47 schreef Evilia het volgende:
Dan steek je toch lekker zelf een vinger in je reet ?! hou je toch van ?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:47 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ohja, update he. Mijn ma komt net zo thuis, ik zo hey ik heb ff die en die gesponsord voor 2 euro. Zegt ze dat ik gek ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |