quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:24 schreef the_jestert het volgende:
een beetje medeleven voor de TS is wel zo gepast,
genoeg medeleven
SUKKEL!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat moet het inderdaad wel zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
Was je nog beduusd van de eerste pijpbeurt van je vriendin ?
Anders kan dit niet zonder dat je gezopen hebt men![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Hij zet streepjes met het potlood tegen de muur.
Nou ja, zoals jij al zei: hij lazert in nuchtere toestand al uit de bus... Zegt genoeg volgens mijquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:39 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Laten we nou niet meteen van het ergste uitgaan!
Moa daar heb je een goed punt jaquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, zoals jij al zei: hij lazert in nuchtere toestand al uit de bus... Zegt genoeg volgens mij![]()
Er zit geen gips omheen. Heb alleen pijnstillers gekregen. Wel goeie want ik voel er voorlopig even niks meer van.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:43 schreef jitzzzze het volgende:
Maar TS, hoe is dat nou, met zo'n gipsen poot door het leven gaan?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:59 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Er zit geen gips omheen. Heb alleen pijnstillers gekregen. Wel goeie want ik voel er voorlopig even niks meer van.
da's een beste fruitmandquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:18 schreef freddygonzales het volgende:
Op m`n rechterarm nog wel (die gebruik ik om te schrijven enzo die gebruik ik om te rukken enzo. Deed zo`n pijn dat ik onderhand de hele ochtend bij de huisarts en ziekenhuis gespendeerd hebt voor een foto. Conlusie: niks gebroken alleen gekneusd. Heb nu een flinke doos met sterke pijnstillers die ik de komende dagen soldaat mag maken![]()
Maar het blijft kut![]()
en nee ik had niet gezopen enzo........![]()
Als je op je arm, je rechter dan, valt heb je er niks aan hoor!quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:55 schreef the_jestert het volgende:
hard hoofd is wel makkelijk als je uit de bus donderd
Wou het net zeggenquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:01 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Als je op je arm, je rechter dan, valt heb je er niks aan hoor!
Had je bijna een onderzeeër gehadquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wou het net zeggen!
Ik parkeerde gisteren bijna m'n auto in het water![]()
Ja idd, een U-bootquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wou het net zeggen!
Ik parkeerde gisteren bijna m'n auto in het water![]()
Als ik naar huis rij, van m'n werk, dan rij ik over een weg van een kilometer of 6.quote:
Dus toen ging jij hobbel de hobbel hendig sjiek slippen ofzo?quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als ik naar huis rij, van m'n werk, dan rij ik over een weg van een kilometer of 6.
Echter, was het laatste stukje, voor bij de laatste bocht niet gestrooid![]()
Blijkbaar was het strooizout op, ofzo![]()
km of 6 lijkt mij breed genoeg, en nog raak jij naast de wegquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als ik naar huis rij, van m'n werk, dan rij ik over een weg van een kilometer of 6.
Echter, was het laatste stukje, voor bij de laatste bocht niet gestrooid![]()
Blijkbaar was het strooizout op, ofzo![]()
Zuur. Ik ben ook een keer zwaar op me bek gegaan. Het had gevroren en ik maakte zo een wheelie. Dat ging goed totdat ik over het ijs reedquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:18 schreef freddygonzales het volgende:
Godverdomme, moet mij weer gebeuren. Ik gisteravond naar m`n vriendin. Kom ik terug met de bus wil uitstappen bij mijn huis lag er precies voor de deuren een bevroren plas water. Het was donker dus ik zag dat niet en ik glee pleurishard onderuitOp m`n rechterarm nog wel (die gebruik ik om te schrijven enzo). Deed zo`n pijn dat ik onderhand de hele ochtend bij de huisarts en ziekenhuis gespendeerd hebt voor een foto. Conlusie: niks gebroken alleen gekneusd. Heb nu een flinke doos met sterke pijnstillers die ik de komende dagen soldaat mag maken
![]()
Maar het blijft kut![]()
Had erger gekund, zoiets als dat je uitgleed met je hoofd onder het wiel van de bus, maar het was donker dus de buschauffeur had niks in de gaten en reed weg ofzo... maw wat een mazzelaar ben jijquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:18 schreef freddygonzales het volgende:
Godverdomme, moet mij weer gebeuren. Ik gisteravond naar m`n vriendin. Kom ik terug met de bus wil uitstappen bij mijn huis lag er precies voor de deuren een bevroren plas water. Het was donker dus ik zag dat niet en ik glee pleurishard onderuitOp m`n rechterarm nog wel (die gebruik ik om te schrijven enzo). Deed zo`n pijn dat ik onderhand de hele ochtend bij de huisarts en ziekenhuis gespendeerd hebt voor een foto. Conlusie: niks gebroken alleen gekneusd. Heb nu een flinke doos met sterke pijnstillers die ik de komende dagen soldaat mag maken
![]()
Maar het blijft kut![]()
Ik dus ookquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:12 schreef flyin-hawk het volgende:
Ik dacht dat de buschauffeur je uit de bus had gegooid.
pleuren we um de volgende keer toch ervoorquote:
doe jij maar, ik wil liever niet opgepakt worden voor poging tot moordslagquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:29 schreef the_jestert het volgende:
[..]
pleuren we um de volgende keer toch ervoor
zorgen we ervoor dat niemand ons ziet, of we laten het op een "ongelukje" lijkenquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:30 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
doe jij maar, ik wil liever niet opgepakt worden voor poging tot moordslag![]()
een bus vol mensen en niemand zal ons zienquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:33 schreef the_jestert het volgende:
[..]
zorgen we ervoor dat niemand ons ziet, of we laten het op een "ongelukje" lijken![]()
wie had het over een volle bus?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:34 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
een bus vol mensen en niemand zal ons zien![]()
terug naar de tekentafel met je plan![]()
of we gaan ermee naar huis, scheelt weer strippenquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:36 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
oh ok eerst een lege bus jatten, slim kunnen we het moordwapen gelijk dumpen![]()
ik heb een ov vriend, het kost me helemaal niksquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:37 schreef the_jestert het volgende:
[..]
of we gaan ermee naar huis, scheelt weer strippen![]()
ok, dumpen we de bus onderwegquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:38 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik heb een ov vriend, het kost me helemaal niks![]()
op sugababes zijn vast genoeg medeplichtigequote:Op woensdag 8 maart 2006 17:41 schreef the_jestert het volgende:
[..]
ok, dumpen we de bus onderweg
hoe krijgen we het slachtoffer in de bus......................Aangezien hij het had over zijn vriendin en zijn zoveelste pijpbeurt neem ik aan dat hij nog een [afbeelding] is, dus we kunnen um lokken door ons voor te doen als vrouw lijkt mij
Ik bied 50 centquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:57 schreef the_jestert het volgende:
hierbij doe ik 1 eurie in de pot voor de fruitmand
Hell Yeahquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:41 schreef the_jestert het volgende:
ok, dumpen we de bus onderweg
hoe krijgen we het slachtoffer in de bus......................Aangezien hij het had over zijn vriendin en zijn zoveelste pijpbeurt neem ik aan dat hij nog een [afbeelding] is, dus we kunnen um lokken door ons voor te doen als vrouw lijkt mij
ben je zelf niet crea genoeg?quote:
Jij hebt duidelijk nooit je arm flink gekneusd.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:30 schreef EmjaY het volgende:
Pijnstillers voor een gekneusd armpje![]()
[afbeelding]
Wat een rare schop?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:19 schreef LENUS het volgende:
Werd je soms gepepen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |