quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:24 schreef the_jestert het volgende:
een beetje medeleven voor de TS is wel zo gepast,
genoeg medeleven
SUKKEL!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat moet het inderdaad wel zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
Was je nog beduusd van de eerste pijpbeurt van je vriendin ?
Anders kan dit niet zonder dat je gezopen hebt men![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Hij zet streepjes met het potlood tegen de muur.
Nou ja, zoals jij al zei: hij lazert in nuchtere toestand al uit de bus... Zegt genoeg volgens mijquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:39 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Laten we nou niet meteen van het ergste uitgaan!
Moa daar heb je een goed punt jaquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, zoals jij al zei: hij lazert in nuchtere toestand al uit de bus... Zegt genoeg volgens mij![]()
Er zit geen gips omheen. Heb alleen pijnstillers gekregen. Wel goeie want ik voel er voorlopig even niks meer van.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:43 schreef jitzzzze het volgende:
Maar TS, hoe is dat nou, met zo'n gipsen poot door het leven gaan?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:59 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Er zit geen gips omheen. Heb alleen pijnstillers gekregen. Wel goeie want ik voel er voorlopig even niks meer van.
da's een beste fruitmandquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:18 schreef freddygonzales het volgende:
Op m`n rechterarm nog wel (die gebruik ik om te schrijven enzo die gebruik ik om te rukken enzo. Deed zo`n pijn dat ik onderhand de hele ochtend bij de huisarts en ziekenhuis gespendeerd hebt voor een foto. Conlusie: niks gebroken alleen gekneusd. Heb nu een flinke doos met sterke pijnstillers die ik de komende dagen soldaat mag maken![]()
Maar het blijft kut![]()
en nee ik had niet gezopen enzo........![]()
Als je op je arm, je rechter dan, valt heb je er niks aan hoor!quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:55 schreef the_jestert het volgende:
hard hoofd is wel makkelijk als je uit de bus donderd
Wou het net zeggenquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:01 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Als je op je arm, je rechter dan, valt heb je er niks aan hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |