Oh, ja die zijn vet!quote:
Waarom niet? Kijk naar Frankrijk met die rellen, paspoort invorderen op het vliegtuig en enkeltje Marokko.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:33 schreef clowncloon het volgende:
[..]
Ik zie die relmarokkanen ook liever gaan dan komen...maar we kunnen ze het land niet uitflikkeren...helaas.
Die gasten noemen niet breezer sletjes ook hoer omdat ze Nederlands zijnquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:54 schreef jehovaguerilla het volgende:
Ik moet die marokkanen helaas gelijk geven.
Nederlandse meisjes zijn over het algemeen ook vieze hoeren/pijpsnollen/whatever.
En ze zijn nog stom ook want ze denken ook nog dat Ahmet/Leroy voor hun kiest en geen vrouw uit zijn eigen kring gaat zoeken.
Behehehe... loopt er weer zo'n gepierce'te breezah in haar eentje achter de kinderwagen aan te sjokken.
En in plaats dat ze er lering uit trekt en haar vriendinnen waarschuwt... nee
Gaat ze vaak ook nog akkoord met de rol van bijvrouw of ze gaat zich uit laten wonen door een andere asielzoeker.
Een andere optie is er ook niet want een fatsoenlijke man wilt helemaal geen tokkie-breezah en zeker niet een die moeder is van Ahmet jr.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:49 schreef Meki het volgende:
Onzin - en geloof er niks van
en als het waar is dan is dat vrijheid van meningsuiting
Dus je wordt gestalktquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:28 schreef vittoria het volgende:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:54 schreef jehovaguerilla het volgende:
Ik moet die marokkanen helaas gelijk geven.
Nederlandse meisjes zijn over het algemeen ook vieze hoeren/pijpsnollen/whatever.
En ze zijn nog stom ook want ze denken ook nog dat Ahmet/Leroy voor hun kiest en geen vrouw uit zijn eigen kring gaat zoeken.
Behehehe... loopt er weer zo'n gepierce'te breezah in haar eentje achter de kinderwagen aan te sjokken.
En in plaats dat ze er lering uit trekt en haar vriendinnen waarschuwt... nee
Gaat ze vaak ook nog akkoord met de rol van bijvrouw of ze gaat zich uit laten wonen door een andere asielzoeker.
Een andere optie is er ook niet want een fatsoenlijke man wilt helemaal geen tokkie-breezah en zeker niet een die moeder is van Ahmet jr.
ik heb 2 jaar een relatie gehad met een buitenlander die het over trouwen en kinderen had.. heb het 4 maanden geleden uitgemaakt en hij smst me nog elke dag zonder dat ik ook maar iets van mezelf laat horen.
Genoeg allochtonen die eerder in dit land waren dan jij. Dat wordt dus opstaan in de bus voor elke allochtoon die ook maar een paar dagen ouder is dan jijquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:44 schreef Canisfire het volgende:
[..]
In feiten wel ja.
Wij waren hier immers eerst.
En dan kan je dat extreem vinden zo is het wel.
dit is echt te erg voor woordenquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:36 schreef Canisfire het volgende:
Zo zat ik laatst in de bus.
De bus was vol. En meer dan de helft is dan Allochtoon he.
Maar denk je dat ze opstaan voor de oorspronkelijke bevolking?
Nee hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |