Ik zie die relmarokkanen ook liever gaan dan komen...maar we kunnen ze het land niet uitflikkeren...helaas.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:32 schreef Oksel het volgende:
Het zou wel leuk zijn als ze zouden weggaan overigens.
Dromen, dromen..
Het een politiek statement is.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:29 schreef kareltje_de_grote het volgende:
umm, en dat staat in pol omdat?
Het beledigen van een persoon is ook strafbaar. Maar niet erg genoeg om iemand het land uit te zetten. Trouwens, autochtonen die beledigen, wat doen we daarmee? En allochtonen die andere allochtonen beledigen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:34 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Het een politiek statement is.
@clowncloon
Beledigen van de echter Nederlanders.
Er zou eigenlijk een wet komen voor Allochtone Nederlanders dat ze de autochtone met meer respect moeten behandelen.
Tuurlijk kunnen we dat, we doen het alleen niet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:33 schreef clowncloon het volgende:
[..]
Ik zie die relmarokkanen ook liever gaan dan komen...maar we kunnen ze het land niet uitflikkeren...helaas.
ok tot hier nam ik je serieus...doei hehquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:36 schreef Canisfire het volgende:
Maar denk je dat ze opstaan voor de oorspronkelijke bevolking?
Nee hoor.
Een Autochtoon geven we een geld boete.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:36 schreef clowncloon het volgende:
[..]
Het beledigen van een persoon is ook strafbaar. Maar niet erg genoeg om iemand het land uit te zetten. Trouwens, autochtonen die beledigen, wat doen we daarmee? En allochtonen die andere allochtonen beledigen?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:36 schreef Canisfire het volgende:
Zo zat ik laatst in de bus.
De bus was vol. En meer dan de helft is dan Allochtoon he.
Maar denk je dat ze opstaan voor de oorspronkelijke bevolking?
Nee hoor.
De zwarte die de blanken uit moorden of andersom?quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:39 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]![]()
De echte Nederlanders.
Maar je stelt dus een politiek klimaat voor zoals voorheen in bijvoorbeeld Zuidafrika?
ik kijk ook neer op de nederlandse bevolkingquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:38 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Een Autochtoon geven we een geld boete.
En een allochtoon die een ander op een ernstige manier beledigt en of bedreigt kan ook op tiefen maar het gaat me nu met name om de Marokannen die het in hun achterlijke hoofd hebben gehaalt om neer te gaan kijken op de Nederlandse bevolking terwijl ze hier in de eerste plaats niet eens horen te zijn.
Jij kijkt niet neer op de Nederlandse bevolking jij bent gewoon een rel kloon..quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:40 schreef clowncloon het volgende:
[..]
ik kijk ook neer op de nederlandse bevolkingen nu?
Maar een nederlander heeft dus meer recht op een zitplaats in een bus als een marokkaan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:40 schreef Canisfire het volgende:
[..]
De zwarte die de blanken uit moorden of andersom?
Nee. Ik zeg alleen als je de oorspronkelijke bewoners niet met respect behandeld.
In feiten Nederland dus dan heb je hier niets te zoeken.
nee hoor, ik denk dat we nog heel veel kunnen leren van andere culturen...je moet niet net doen alsof de nederlandse cultuur so high and mighty is...prakcultuur. besides...zo een beetje ALLE 'typisch' hollandse dingen zijn buitenlandsquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:42 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Jij kijkt niet neer op de Nederlandse bevolking jij bent gewoon een rel kloon..
In feiten wel ja.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Maar een nederlander heeft dus meer recht op een zitplaats in een bus als een marokkaan?
![]()
ohw, halen we dan ook allen Nederlanders uit Australie en Amerika etc etc terug?quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:44 schreef Canisfire het volgende:
[..]
In feiten wel ja.
Wij waren hier immers eerst.
En dan kan je dat extreem vinden zo is het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |