Hendig sjiek busslippe boh gek!quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik vind Quarter pounder lekkerder.
Brommer of Bus ?
Nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:39 schreef Mute_Me het volgende:
nooit meer sex, zonder sex kan je wel leven.. zonder geld niet in deze maatschappij.
Of ik zou op een onbewoond eiland met mn meisje mogen gaan wonen waar veel eten te vinden is.. dan ga ik twijfelen.
anyway:
roken of niet roken?
naakte stier fistfucken? je wilt dus zeggen dat er mensen zijn die eerst die stier netjes gaan aankleden, om um vervolgens te fistfucken?quote:Op donderdag 9 maart 2006 03:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Appels
naakte stier fistfucken of voor altijd genegeerd worden ?
je vergeet weer uitkleden nog..quote:Op donderdag 9 maart 2006 03:05 schreef Lanvin het volgende:
[..]
naakte stier fistfucken? je wilt dus zeggen dat er mensen zijn die eerst die stier netjes gaan aankleden, om um vervolgens te fistfucken?
Mits rubbertje fist ik die stier wel even, ik zou ernstig verdrietig zijn als jullie me voor altijd zouden negeren.quote:Op donderdag 9 maart 2006 03:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
je vergeet weer uitkleden nog..
Maar idd dat doen mensenWat kies jij en waarom ?
Geen idee 35g ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:33 schreef Thomasumo het volgende:
[..]
Mits rubbertje fist ik die stier wel even, ik zou ernstig verdrietig zijn als jullie me voor altijd zouden negeren.![]()
Ik ga eind deze maand op vakantie. Lekker naar Egypte. Weet je hoeveel graden het daar nu is?
Die zijn naar hun eigen land opgesmurft.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:41 schreef Quistis het volgende:
ik drink geen koffie of thee.. dus liever een blikje..
waar zijn alle smurfen gebleven?
De discussies op niveauquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:43 schreef Thomasumo het volgende:
[..]
Die zijn naar hun eigen land opgesmurft.
Wat vind je dan zo leuk aan dit topic...
Oow en 28 graden! yeah!
Gleufdier!quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
De discussies op niveau
Welke dier zou jij wel eens op beestachtige wijze willen nemen ? ( je MOET kiezen)
dinosauriërquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
De discussies op niveau
Welke dier zou jij wel eens op beestachtige wijze willen nemen ? ( je MOET kiezen)
Over de vernederingen die ik als slaaf in het weekend ondergaquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:50 schreef Thomasumo het volgende:
[..]
Gleufdier!
Waar wil je liever niet over praten?
Naar New York gaanquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Over de vernederingen die ik als slaaf in het weekend onderga
Noem een fantasie van je die je nog wil uitvoeren
Leve de republiek!quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:19 schreef Skaai het volgende:
[..]
Naar New York gaan
Maxima of Willem-Alexander?
Maikuuulquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:05 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
Kiss My ass
iets dat jij zou willen veranderen aan dit form?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Maikuuul
Maikuuul of Junkesietze
Yvonnequote:Op donderdag 9 maart 2006 14:07 schreef Sport_Life het volgende:
Maikuuul is n toffe puber!.
Yvonne of brechtje.
Woordlexiequote:Op donderdag 9 maart 2006 14:10 schreef Sport_Life het volgende:
dyslexie of woordblind
Snel reageren.......quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:11 schreef Sport_Life het volgende:
steekwapen
Snel reageren of [afbeelding]
Kleine vrouwen zijn het leukst en liefstquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:19 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
Snel reageren.......
groot of klein?
Ikquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:25 schreef jpg97 het volgende:
Mooi huis
Geslachtsoperatie; jij of je partner?
hangt van het meisje af hè?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:09 schreef Platina het volgende:
Half hoera'tje
one night stands of vaste relatie?
JPquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:17 schreef remlof het volgende:
[..]
hangt van het meisje af hè?
Bos of JP?
Brent Sparquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
JP
Brent Spar of de Rainbow Warrior
Scooter........quote:
Gewoon verbastering van mn naam..quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:07 schreef Thomasumo het volgende:
Auto
Wat is de achterliggende gedachte van jouw nickname?
altijd en overalquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Gewoon verbastering van mn naam..
Zo word ik al sinds mn geboorte genoemd...
Smorgens, smiddags, savonds of snachts?
Jijquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:10 schreef jpg97 het volgende:
[..]
altijd en overal
sterven; jij of je geliefde?
Mijn bijbaan is vuilnismanquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:33 schreef Mute_Me het volgende:
vuilnisman of rioolontstopper (putjeschepper).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |