vraag 1:quote:De opzet is simpel.
Beantwoord de vraag van diegene voor jou en stel een nieuwe vraag aan diegene die na jou komt.
Regels:
-Houd je aan de policy. Dus hou t netjes.
-Ja/nee vragen en antwoorden zijn niet genoeg.
-Maak t niet tè persoonlijk.
wouter bosquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
Sorry, maar moet echt een combi zijn. Als ik gezopen heb moet er altijd een kroket of frik achteraan. Kan niet kiezen.
Wouter Bos of Jan Marijnissen
mc chickenquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:28 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
wouter bos
big mac of toch lef hebben voor een mcchicken?
zwart omdat de toetsenbord die ik wilde niet in het wit is verkrijgbaarquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:28 schreef Rnej het volgende:
mcchicken, ik leef op t randje
zwart of wit toetsenbord, en waarom?
Ja, ik ben nog steeds newbie dus je moet ergens beginnen...quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:30 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
zwart omdat de toetsenbord die ik wilde niet in het wit is verkrijgbaar
post je ook stiekem in dit topic om je post aantal omhoog te krijgen?
das knap.. hoe kan de OP nou te laat zijnquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:31 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
let je een beetje op? dit is al de 2 keer dat je te laat bent![]()
Ja hoe kanslozer hoe beterquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:32 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog steeds newbie dus je moet ergens beginnen...
Vind je dit ook een kansloos topic?
bekijk het einde van deel 1 maar eensquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:32 schreef vamos1 het volgende:
[..]
das knap.. hoe kan de OP nou te laat zijn![]()
let jij es op..
broodje krok, absoluut. Frik hoort niet met brood.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja hoe kanslozer hoe beter
Broodje Frik of BRoodje Krok
spaarvarken.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:37 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
broodje krok, absoluut. Frik hoort niet met brood.
Spaarvarken of penniemaat?
krijg nou tietenquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:33 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
bekijk het einde van deel 1 maar eens![]()
geen van beide en jij had het over paupersquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:43 schreef Rnej het volgende:
giro, bank is voor paupers ( ? )
opel of volkswagen?
Gehandicapten kunnen nog link uit de hoek komen met kunst benen enzo. Bejaarden dusquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:44 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
geen van beide en jij had het over paupers
vechten met een bejaarde of een gehandicapte?
neuken. ik ben geen homoquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:51 schreef Thomasumo het volgende:
[..]
Gehandicapten kunnen nog link uit de hoek komen met kunst benen enzo. Bejaarden dus
Pijpen of neuken?
Iniemini is een vrouw en dus is haar leven niets waard. Maar Pino is wel erg op Inie gesteld en zou haar dood ernstig wreken. Pino dus uit zelfbehoud.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:58 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
neuken. ik ben geen homo![]()
wie zou je eerder afmaken voor de ogen van een groep kinderen, pino of inimini?
allach hond homo vrouwquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:01 schreef Thomasumo het volgende:
[..]
Iniemini is een vrouw en dus is haar leven niets waard. Maar Pino is wel erg op Inie gesteld en zou haar dood ernstig wreken. Pino dus uit zelfbehoud.
Zet de volgende eens in orde van waarde? Vrouw Hond Homo Allah
Nee, wel eens vermanend toegesproken omdat we van een stapel stenen in de bouw een hut hadden gemaakt. Moesten we alles terugzetten...quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:04 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
allach hond homo vrouw
ben jij wel eens opgepakt door de politie? zoja vertel erbij voor wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |