dankjequote:Op woensdag 8 maart 2006 10:00 schreef Godlike02 het volgende:
GC > SES
Daar weten vast meer mensen het
oke dankje. er zit veel lees stof bij dus doe ik het straks wel even. ik zal kijken of ik de uitslag hier durf te meldenquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:05 schreef Litso het volgende:
Ik heb de hele Cito toets niet kunnen vinden. Wel dit:
http://www.citogroep.nl/p(...)s/eind_fr_ouders.htm
Hier kan je 20 vragen uit de citotoets van vorig jaar maken om een indicatie te krijgen van hoe de citotoets ongeveer werkt
Ik heb zelf nog een kopie liggen van de toets die ik destijds zelf heb gemaaktMijn moeder werkte bij het Cito en heeft later voor een kopietje gezorgd
Ik had ook 550, 12 fouten in totaal. Eitjequote:Op woensdag 8 maart 2006 10:09 schreef Oksel het volgende:
Ik had 550. En mijn infantiele homofiele broertje 546.Ik gun het hem niet.
Nu of toen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:20 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
nou ik had 1 fout en dat was met breuken. iets dat ik echt totaal niet kan dus het valt gelukkig mee
en ik heb het over jouw linkje. mijn cito uitslag zou ik echt niet meer weten. ik weet nog wel dat ik mavo/havo was getoetst.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:21 schreef Litso het volgende:
[..]
Nu of toen?
Ik heb het over in groep 8 he
Dat linkje doe ik straks nog wel ff, ik zit nu op school.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:23 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
en ik heb het over jouw linkje. mijn cito uitslag zou ik echt niet meer weten. ik weet nog wel dat ik mavo/havo was getoetst.
maak je maar geen zorgen hoor. hij is niet moeilijkquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:21 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat linkje doe ik straks nog wel ff, ik zit nu op school.
Ben wel benieuwd
een kwartier?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:17 schreef Mainport het volgende:
Nul fout
(En een kwartier van mijn vrije tijd weg :/ )
Er zaten best lange verhaaltjes tussen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:48 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
hij was binnen 5 minuten te doen man![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:15 schreef Mainport het volgende:
[..]
Er zaten best lange verhaaltjes tussen.
Ik had die met overstromingen, leek me het meest relevante. Wat is dan wel goed eigenlijk? Ik weet niks van bergachtig gebied in België (kan aan mij liggenquote:
Misschien moet je eens vaker naar Herman Finkers luisteren, die heeft daar een mooi liedje overquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik had die met overstromingen, leek me het meest relevante. Wat is dan wel goed eigenlijk? Ik weet niks van bergachtig gebied in België (kan aan mij liggen) maar vervuiling leek me ook niet echt.
Je weet toch wel dat je daar de Ardennen hebt? Bovendien is het onnozel om te denken dat er geen mensen wonen omdat er vaak overstromingen zijn, je hebt toch dijken enzo.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik had die met overstromingen, leek me het meest relevante. Wat is dan wel goed eigenlijk? Ik weet niks van bergachtig gebied in België (kan aan mij liggen) maar vervuiling leek me ook niet echt.
Omg.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:20 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
nou ik had 1 fout en dat was met breuken. iets dat ik echt totaal niet kan dus het valt gelukkig mee
Je hebt gelijk. Maargoed, een foutje moet kunnenquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat je daar de Ardennen hebt? Bovendien is het onnozel om te denken dat er geen mensen wonen omdat er vaak overstromingen zijn, je hebt toch dijken enzo.
ik ben gewoon niet goed met breuken. zijn breuken heel je middelbare school periode dan?quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omg.Heb je überhaupt de middelbare school wel gevolgd?
Ik vond die ook wat vreemd eigenlijk, maar eind goed al goed heb ik al snel geschrapt omdat hji dood was gegaan van verdrietquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:55 schreef Valid het volgende:
Had ik even 19/20 goed!Had die tweede vraag fout met die tijger. 'Welke uitdrukking heeft betrekking op dit hele verhaaltje' ofzo. Ik had eind goed al goed maar dat moest dus liefde en leed samen delen zijn.
![]()
Had 4 jaar geleden 545 punten op de echte C¿to toets trouwens.![]()
Eind goed al goed als iemand dood gaat van verdriet. Hmm.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:55 schreef Valid het volgende:
Had ik even 19/20 goed!Had die tweede vraag fout met die tijger. 'Welke uitdrukking heeft betrekking op dit hele verhaaltje' ofzo. Ik had eind goed al goed maar dat moest dus liefde en leed samen delen zijn.
![]()
Had 4 jaar geleden 545 punten op de echte C¿to toets trouwens.![]()
Haha ja want nu zijn ze natuurlijk weel gelukkig bij elkaar bij god!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Eind goed al goed als iemand dood gaat van verdriet. Hmm.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |