je moet wel weer ff wennen zie ik. 'jostie' was 2005, weet je nog?quote:
Beide.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:49 schreef R-Mon het volgende:
Ik weet wat er nou grappiger is, de Telegraaf die de blunder maakt of Geqxon op die manier in de krant.
de vraag is, wat is er dommer?quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:49 schreef R-Mon het volgende:
Ik weet wat er nou grappiger is, de Telegraaf die de blunder maakt of Geqxon op die manier in de krant.
Ik ben een melancholist.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je moet wel weer ff wennen zie ik. 'jostie' was 2005, weet je nog?![]()
quote:
gniffel, zat er net aan te denken. zijn onthaal zal weergaloos zijn...quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:04 schreef SolidasRock het volgende:
Dus Geqxon heeft Yildiz als domste crimineel gepasseerd?![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:06 schreef Dirktator het volgende:
Een tas met ballonnen is voor pussies! Go Geqxon!
Een vermeende bomtas is voor koele gastjes. Go Yildiz!quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:06 schreef Dirktator het volgende:
Een tas met ballonnen is voor pussies! Go Geqxon!
was hij nou wel of niet met een balkje afgebeeld? zo ja, dan denk ik eerder dat de politie aan zijn deur komt dan iemand van de telegraaf. zo nee, dan denk ik dat beide komen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Als hij het goed aanpakt, kan hij er wellicht een rectificatie en via de rechter een paar duizend euro als schadevergoeding eisen. In zijn omgeving is hij in ieder geval het pispaaltje, als ik hem was, zou ik mij niet meer op school vertonen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |