amenquote:Op woensdag 8 maart 2006 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nederlanders zijn een verwend kutvolk die niet weten wat ze willen. Eerst PvdA afstraffen en nu weer massaal links stemmen. Ach, en wat maakt het ook uit. Links of rechts, genaaid worden we toch. Politici zijn toch allemaal ruggegraatloze angsthazen die er alleen maar zitten om er zelf beter van te worden.
Heb je gemist gisteren mijn rode vriend !quote:
Ik jullie ookquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:09 schreef Chocobo het volgende:
Heb je gemist gisteren mijn rode vriend !
Plan +7quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:17 schreef Quinny het volgende:
@B. Ik zal als ik jullie was even het consultatieburo bellen (telefonisch spreekuur). Tenzij jullie een bijsluiter hebben, want daar staat het ook vaak bij of je het mag hebben als je bv geeft.
whehehe hij kan ze toch niet zien op zijn werkquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind de Gijsjes leuker zonder PI's
ohquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:41 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben vanochtend vrij! Ik hoef om 11:00 uur pas naar het werk.
Shit,... kan die niet bekijken hierquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:45 schreef mr_Brown het volgende:
zooooo'n zin in deze film![]()
![]()
http://www.apple.com/trailers/fox/tls/trailer/large.html
Geen idee wat er fout was eigenlijk.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:48 schreef NJ het volgende:
Als 't goed is, is alles gefixed, dus weer centraal..
De rechten van Strolie.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee wat er fout was eigenlijk.
Dat die jongen rechten heeft is eigenlijk wel schrikbarend.quote:
gijs ...................... hij is goedquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Shit,... kan die niet bekijken hier![]()
Ook zin in X-men 3 !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |