ohja heerlijkquote:Op woensdag 8 maart 2006 08:39 schreef Slappy het volgende:
Weer op bed gaan slapen.
hoezo? word je elkaar in elkaar gebeat op school?quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:44 schreef Pakspul het volgende:
Keer een dag geen pijn hebben.
Nee yohquote:Op woensdag 8 maart 2006 08:48 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
hoezo? word je elkaar in elkaar gebeat op school?
Whahahaha Wiegel heeft het bekend gemaakt, hij gaat NIET de landelijke politiek in...quote:Op woensdag 8 maart 2006 07:45 schreef SlaadjeBla het volgende:
Mijn dag zou geweldig zijn als Wiegel vandaag zou zeggen: Dikke lul! Ik ga mooi die kar niet trekken. *sigaar opsteekt* en zo al die brallerige studenten, die zich in een kringetje aftrokken op zijn foto bij de gedachte aan hem als premier, gedesillusioneerd achterlatend in de hype.
whehehequote:08 Maart 2006 09:19
Geen politieke terugkeer Wiegel
Hans Wiegel sluit een terugkeer in de landelijke politiek uit. Het ere-lid van de VVD laat in een persverklaring weten dat hij dat besluit "na zorgvuldige afweging van politieke en persoonlijke aard" heeft genomen.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:03 schreef Extend het volgende:
Als ik opeens geen AIDS meer heb.
Ik heb net friet saté op, mijn dag is ook weer goedquote:
Maar, na dat enge verhaal, wat maakt je dag goed?quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:09 schreef Scorp[AM] het volgende:
pff Wat een HEL die gletsjer..
dat was echt TE ziek
Dromen kan geen kwaad zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 8 maart 2006 08:32 schreef Yozzz het volgende:
Mijn dag is weer goed als Vitesse Nec met 5-0 inmaakt
jij zult dus nooit een top-dag krijgenquote:Op woensdag 8 maart 2006 08:32 schreef Yozzz het volgende:
Mijn dag is weer goed als Vitesse Nec met 5-0 inmaakt en vervolgens een topmodel het bed met mij deelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |