Ik zeg toch dat ik 'compli's' niet lees, domme muts.quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
alsof ik het over je uiterlijk had, jeez leer eens terug lezen mensen![]()
![]()
Die heb ik nog niet gebreid, zit nog bij punniken voor sukkelsquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik 'compli's' niet lees, domme muts.![]()
www.breien.nlquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gebreid, zit nog bij punniken voor sukkels![]()
Staan daar alleen plaatjes in of ook lettersquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Die heb ik nog niet gebreid, zit nog bij punniken voor sukkels![]()
keuzesquote:Op woensdag 8 maart 2006 03:01 schreef APK het volgende:
[..]
Staan daar alleen plaatjes in of ook letters
GVD. Ik heb morgenochtend vrij en moet nu toch weer vroeg op door dit gezeik.
als je vrij bent hoef je toch niet vroeg op of bedoel je de breicursus?quote:Op woensdag 8 maart 2006 03:01 schreef APK het volgende:
[..]
Staan daar alleen plaatjes in of ook letters
GVD. Ik heb morgenochtend vrij en moet nu toch weer vroeg op door dit gezeik.
Precies.quote:
punnikquote:Op woensdag 8 maart 2006 03:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
als je vrij bent hoef je toch niet vroeg op of bedoel je de breicursus?
het donderend geraas van een stilte na de APK en sjek vooral me sitequote:Op woensdag 8 maart 2006 03:05 schreef APK het volgende:
[..]
Precies. [afbeelding]
Ik ga morgen wel effe jouw profiel en eventuele site checken om te zien of je een lekker wijf bent.![]()
Truste!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb er meerdere wil je me favo's ff inkijkenquote:Op woensdag 8 maart 2006 03:09 schreef Stereotomy het volgende:
oant moarn, APK
Dizzy, jij hebt geen site? :s
Ssssst, daar is ze nog steeds niet helemaal overheenquote:Op woensdag 8 maart 2006 03:09 schreef Stereotomy het volgende:
Ut moan, APK
Dizzy, jij hebt geen site? :s
Jij zal nooit een goeie Hooligan worden, dus verhuizen maar met die bupsquote:
In 7 minuten kan je een hoop doen hoorquote:
Ik verkies de langetermijn aanpakquote:Op woensdag 8 maart 2006 03:14 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Jij zal nooit een goeie Hooligan worden, dus verhuizen maar met die bups![]()
douchen, bed verschonen en netjes opgetut aan tafel gaan zittenquote:Op woensdag 8 maart 2006 03:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
In 7 minuten kan je een hoop doen hoor![]()
zie edit en morgen de reactiequote:Op woensdag 8 maart 2006 03:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik verkies de langetermijn aanpakEen soort spin, eerst even inweven en dan later consumeren
![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 03:17 schreef Stereotomy het volgende:
En ik ga ook slapen.Aan iedereen en groeten aan melke als ze wakker schrikt van die laptop op haar buik
Watjequote:
Jawel. Hoezo?quote:Op woensdag 8 maart 2006 03:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
maar toch nog eens niemand die iets weet van zijn/haar vullingen??
Lekker dan mij groet je nooit op me buik of er op of eronderquote:Op woensdag 8 maart 2006 03:17 schreef Stereotomy het volgende:
En ik ga ook slapen.Aan iedereen en groeten aan melke als ze wakker schrikt van die laptop op haar buik
Wie z'n vullingen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 03:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
maar toch nog eens niemand die iets weet van zijn/haar vullingen??
Slaap lekker en ik zie morgen wel wat je eetquote:Op woensdag 8 maart 2006 03:17 schreef Stereotomy het volgende:
slaap lekker en Dizzy ookquote:Op woensdag 8 maart 2006 03:17 schreef Stereotomy het volgende:
Doe je melkaap lokroep!quote:Op woensdag 8 maart 2006 03:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
slaap lekker en Dizzy ook
en waar is die Melkaap gebleven ja
Die heeft misschien eindelijk ontdekt hoe MSN werktquote:Op woensdag 8 maart 2006 03:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
FF serieus stuk die nieuwe amalgaan of zo vullingen, weet ik veel ik laat ook maar vullen, en de tandars weet het wel, vullingen zijn gevaarlijk of not? ze bevatten kwik, in Noorwegen zijn ze verboden. dus ik was ff benieuwd of iemand meer weet in dit briljante sub forumquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:10 schreef melke het volgende:
Ik check uit!
En ik ben nog niet slapen ga al je vullingen vervangenquote:Op woensdag 8 maart 2006 03:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik had een kroon op m'n voortand en op vakantie viel mijn tijdelijke kroon van m'n voortand, zag er echt niet uitquote:Op woensdag 8 maart 2006 03:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En ik ben nog niet slapen ga al je vullingen vervangen![]()
Jaja en dan ineens weer opduikenquote:
das heel wat anders dan een vulling waar je kanker van krijgt. ben ook eens serieusquote:Op woensdag 8 maart 2006 03:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik had een kroon op m'n voortand en op vakantie viel mijn tijdelijke kroon van m'n voortand, zag er echt niet uit
http://www.nvbt.nl/hot-metalen2.htmlquote:Op woensdag 8 maart 2006 03:24 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
FF serieus stuk die nieuwe amalgaan of zo vullingen, weet ik veel ik laat ook maar vullen, en de tandars weet het wel, vullingen zijn gevaarlijk of not? ze bevatten kwik, in Noorwegen zijn ze verboden. dus ik was ff benieuwd of iemand meer weet in dit briljante sub forum![]()
Kun je van een vulling kanker krijgen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 03:28 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
das heel wat anders dan een vulling waar je kanker van krijgt. ben ook eens serieus
Sure, you can check out but you can never leavequote:
Klopt receptie is niet aanwezig, sta al een aantal uren op die bel te rinkelen bij het incheck topiekquote:Op woensdag 8 maart 2006 03:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Sure, you can check out but you can never leave![]()
![]()
Volgens mij wordt amalgaam al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren niet meer gebruikt hoor, dus tenzij je het over een oude vulling hebt?quote:Op woensdag 8 maart 2006 03:29 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ok thx ga ik ff elders zoeken want eh het blijkt toch gevaarlijk te zijn of niet![]()
Zie mijn linkquote:Op woensdag 8 maart 2006 03:29 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ok thx ga ik ff elders zoeken want eh het blijkt toch gevaarlijk te zijn of niet![]()
Zelfs leven schijnt behoorlijk dodelijk te zijnquote:Op woensdag 8 maart 2006 03:29 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
50% vind ik best veel eigenlijkquote:Op woensdag 8 maart 2006 03:32 schreef Stereotomy het volgende:
En dan nog is het in zulke kleine hoeveelheden dat het niet schadelijk kan zijn.![]()
Amalgaan vullingen zijn verboden zo als ik het lees in Amerika, en in Nederland gaan steeds meer tandartsen over op vullen met FLUOR APATIET.quote:Op woensdag 8 maart 2006 03:24 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
FF serieus stuk die nieuwe amalgaam of zo vullingen, weet ik veel ik laat ook maar vullen, en de tandars weet het wel, vullingen zijn gevaarlijk of not? ze bevatten kwik, in Noorwegen zijn ze verboden. dus ik was ff benieuwd of iemand meer weet in dit briljante sub forum![]()
Ik was stiekem weg gegaan. Jullie kwamen er pas achter toen ik terug wasquote:Op woensdag 8 maart 2006 03:34 schreef Manu82 het volgende:
Gaat iedereen hier nou lopen zeggen dat ie weggaat en blijft dan toch
That's it, I'm going to my trailerquote:Op woensdag 8 maart 2006 03:34 schreef Manu82 het volgende:
Gaat iedereen hier nou lopen zeggen dat ie weggaat en blijft dan toch
Weet je dat of roep je dat??quote:Op woensdag 8 maart 2006 03:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij wordt amalgaam al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren niet meer gebruikt hoor, dus tenzij je het over een oude vulling hebt?
Ook kan kwik er niet meer uitkomen als de vulling is geplaatst.
En dan nog is het in zulke kleine hoeveelheden dat het niet schadelijk kan zijn.![]()
't is niet zo dat 50% gewoon opeens verdampt en verdwijntquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 03:35 schreef melke het volgende:
[..]
Ik was stiekem weg gegaan. Jullie kwamen er pas achter toen ik terug was![]()
![]()
Jij bent een geval apartquote:Op woensdag 8 maart 2006 03:35 schreef melke het volgende:
[..]
Ik was stiekem weg gegaan. Jullie kwamen er pas achter toen ik terug was![]()
![]()
Heb je een metaalkleurige vulling? Dan heb je amalgaam. Heb je een tandkleurige vulling, dan heb je dat niet.quote:
Zie je welquote:Op woensdag 8 maart 2006 03:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
maar de geruchten over mijn dood zijn een beetje overdreven.
Dag Henkquote:Op woensdag 8 maart 2006 03:35 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Lees hier meer over Amalgaam
http://www.xs4all.nl/~stgvisie/amalgaam/
Hallo trouwens![]()
Thx Henk ik zal ff korte uitleg geven, mij zwager en schoonzus hebben in NL gewoond, wonen nu in Noorwegen, denk aan bb dus is ontopic. me zwager gingen ze ff een kweekje van ze tong nemen en een heel stuk van ze tong is weggesneden. mijn schoonzus moet al haar vullingen laten vervangen door in Noorwegen goedgekeurde vullingen en wij lopen er maar mee rond want het is niet bewezen dat het kwalijk is. tot zover mijn uitleg, alle links blijven welkomquote:Op woensdag 8 maart 2006 03:35 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Amalgaan vullingen zijn verboden zo als ik het lees in Amerika, en in Nederland gaan steeds meer tandartsen over op vullen met FLUOR APATIET.
Ik heb laatst een renovatie ondergaan en daar werd alleen die apatiet vuliing gebruikt
Lees hier meer over Amalgaam
http://www.xs4all.nl/~stgvisie/amalgaam/
Hallo trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |