Jij wilt gewoon dat iedereen naar jouw forum komtquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:02 schreef Snaptnix het volgende:
Jaaaaaaa
Beloofd=beloofd toch?
Snel volrammen dan dus
ja, wordt nu gek van het forum hoppenquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:03 schreef melke het volgende:
[..]
Jij wil gewoon dat iedereen naar jouw forum komt![]()
Denk niet iedereen hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:03 schreef melke het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon dat iedereen naar jouw forum komt![]()
Effe postopkrikken in de slechtse en meest stupide topic reeks ooit!quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
APK komt ook mee ramenlappen dus dan gaat het wel goed komen![]()
![]()
He, Snappie, wat is dat nou?? Smiley-limiet?quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:02 schreef Snaptnix het volgende:
Jaaaaaaa
Beloofd=beloofd toch?
Snel volrammen dan dus
Ach er was een tann en er was een SC wat was het verschil, het sc ging nog over HBB en Tann ging over ... eh ja alles behalve HBBquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
Effe postopkrikken in de slechtse en meest stupide topic reeks ooit!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee!quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:04 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
is er hier iemand van de vele opgeleide mensen die iets weet over tandheelkunde?
Jaquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:04 schreef doka het volgende:
[..]
He, Snappie, wat is dat nou?? Smiley-limiet?
SC ging over HBB?quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:06 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ach er was een tann en er was een SC wat was het verschil, het sc ging nog over HBB en Tann ging over ... eh ja alles behalve HBB![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ik vorige week al had moeten bellen voor een afspraakquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:04 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
En nu ga ik ff helemaal offtopic, wat is het topic?
is er hier iemand van de vele opgeleide mensen die iets weet over tandheelkunde?
Maar.. maar.. hij telt de smilies in de quote ook meequote:
Zie mijn post, had al wat toegevoegdquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:07 schreef doka het volgende:
[..]
Maar.. maar.. hij telt de smilies in de quote ook mee
Het hele sub forum ging over HBBquote:
Excusesquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zie mijn post, had al wat toegevoegd
Ga ik maar ff in Tann vragen dan, daar zitten de hoogopge *ff denken* lijde of leide hmmmz nah ja vul maar in, mensenquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat ik vorige week al had moeten bellen voor een afspraak![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:08 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Het hele sub forum ging over HBB![]()
![]()
Was iig de planning
![]()
dat Hummie het Weer verkloot ach ja
![]()
Ben jij die 1 met dat geruite petjequote:Op woensdag 8 maart 2006 02:09 schreef Stereotomy het volgende:
Hee APK, dus ik stond afgelopen weekend HIER:
[afbeelding]
op het Max Euweplein, maar jouw cam hangt dus helemaal aan de andere kant?
Nee schat, doorgaans staan mensen die de foto nemen zelf nooit op de fotoquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ben jij die 1 met dat geruite petjeWas ik nou toch maar gekomen
![]()
Welnee joh, het hele subforum ging over de kinderen van users, wat ze gingen eten en dat hun huisdieren ziek waren.quote:
Ach dan nog wij hebben gierend van de lach met Ferriquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Ik deed wat ik kon met die klunzen ja![]()
Wij deden wat we konden met jou bedoel jequote:Op woensdag 8 maart 2006 02:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Ik deed wat ik kon met die klunzen ja![]()
Als jij nou ook gewoon komt, dan hoef ik geen boodschappertje te spelenquote:
Zie je wel, ik dacht het alquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee schat, doorgaans staan mensen die de foto nemen zelf nooit op de foto![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:09 schreef Stereotomy het volgende:
Hee APK, dus ik stond afgelopen weekend HIER:
[afbeelding]
op het Max Euweplein, maar jouw cam hangt dus helemaal aan de andere kant?
APK ik ga nu niet met je in discus heb er de kracht niet meer voor, maar de bedoeling van HBB was een voortzetting van BB5, helaas verkloot door Hummie. Jammer, 2 kampen ontstaan, ook jammer want in BB5 ging het toch nog redelijk goed. Met zijn allen de naat smoel cappen was een feest. daar wil ik je nog wel voor bedanken btwquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:12 schreef APK het volgende:
[..]
Welnee joh, het hele subforum ging over de kinderen van users, wat ze gingen eten en dat hun huisdieren ziek waren.![]()
Had je trouwens meegekregen dat ik geen nagellak gebruikquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:12 schreef APK het volgende:
[..]
Welnee joh, het hele subforum ging over de kinderen van users, wat ze gingen eten en dat hun huisdieren ziek waren.![]()
Coolquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:14 schreef APK het volgende:
[..]
Over twee weken is het gefixt en dan moet je mij echt effe mailen, dan krijg je een T-Shirt!![]()
![]()
Over 3 weken is ook goed.quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
CoolMaar ik ben ivm tentamens slechts over 3 weken weer eens in Amsterdam, maar fijn dat er dan wat meer bordjes naar de Kiss Cam wijzen, ik ben dat fokking pleintje wel 3x helemaal rondgelopen, en steeds dacht ik een APK
of een Karn
te zien achter een raam.
Maar gaat het wel goed met de huisdieren?quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:16 schreef Morwen het volgende:
Had je trouwens meegekregen dat ik geen nagellak gebruik![]()
Helemaal geen nagellak?? mensch ik moet er niet aan denken gewoon die witte blote nageltjes blootgevenquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Had je trouwens meegekregen dat ik geen nagellak gebruik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |