Ik zie dat fotoboek nu ook en dat geld van ibg is zo te zien geen optiequote:
Inderdaadquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:13 schreef schatje het volgende:
Je moeder een teef noemen. Je moet je doodschamen.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:08 schreef Don_Vanelli het volgende:
Je bent 16, je moeder heeft helemaal gelijk dat je niet op dinsdag of donderdag uit mag gaan. En dat je gaat werken is helemaal zo slecht nog niet. Brengt je misschien ook es wat discipline bij, want daar mankeert het bij jou.
Een beetje respect voor je ouders zou niet mistaan.
JIJ SMERIGE CAPSGEBRUIKENDE (WERKLOZE)PAUPER ALS JIJ IN JE VOLGENDE POST NOG STEEDS CAPS GEBRUIKT..... naja wat boeit 't mij iig, kga slapenquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:15 schreef P8 het volgende:
TS JIJ SMERIGE WERKLOZE PAUPER. ALS JE OVER 10 JAAR ZO'N UITKERINGSTREKKER BENT, TREK IK JE FONTANEL OPEN!!!!! GODVERDOMMMEME!!!!6
hoiquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:15 schreef P8 het volgende:
TS JIJ SMERIGE WERKLOZE PAUPER. ALS JE OVER 10 JAAR ZO'N UITKERINGSTREKKER BENT, TREK IK JE FONTANEL OPEN!!!!! GODVERDOMMMEME!!!!6
U zoekt werk?quote:
Aan haar fotoboek te zien heeft ze een andere loopbaan in gedachte.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:28 schreef Klicina het volgende:
Je moeder![]()
Maar hey, ze heeft gelijk, doe ervaring op, tenzij je later professioneel uitkeringstrekker wil worden![]()
Aansteller!quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:02 schreef leviluxx het volgende:
Verdomme teef, ga iemand anders commanderen ofzo.
Zit ik hier rustig een beetje te Fok!ken enzo, zegt ze zo van ga werk zoeken enzo. Ik zo van heb ik toch niet nodig want ik krijg geld van jou en pappa en zoveel geef ik niet uit, en ik heb er geen tijd voor.
Maar ik moest maar es ervaring op doen ofzo, MAN als ik het niet nodig heb waarom zou ik me dan gaan uitsloven.![]()
En dan mag ik ook nog es niet uit op dinsdag of donderdag. Fuck it ik wil uit huis, iemand een kamertje over?![]()
Die moeder weet ook heus wel hoe dochter lief er bij loopt hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:44 schreef zwartemage het volgende:
eigelijk contact opnemen met leviluxx der moederen dat fotoboek eens aan hara laten zien.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:43 schreef Pony-Lover het volgende:
Ts, wil je trouwens nog wat beltegoed verdienen, of een happymeal?
met der broek half opent?quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die moeder weet ook heus wel hoe dochter lief er bij loopt hoor![]()
denk aan je imagoquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:46 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Tsja, ik vind het altijd wel wat hebben, goedkope wijvenniet voor lang echter
![]()
pas op dat niemand je samen gezien heeft hequote:Op woensdag 8 maart 2006 00:53 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
zodra ze schraal zijn vanonderen stuur ik ze ook weer weg![]()
Zo spreek je je moeder niet aanquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:02 schreef leviluxx het volgende:
Zit ik hier rustig een beetje te Fok!ken enzo, zegt ze zo van ga werk zoeken enzo. Ik zo van heb ik toch niet nodig want ik krijg geld van jou en pappa en zoveel geef ik niet uit, en ik heb er geen tijd voor.
Maar ik moest maar es ervaring op doen ofzo, MAN als ik het niet nodig heb waarom zou ik me dan gaan uitsloven.![]()
En dan mag ik ook nog es niet uit op dinsdag of donderdag. Fuck it ik wil uit huis, iemand een kamertje over?![]()
a) Vele studenten werken niet, omdat ze er geen tijd voor hebben (of geen zin). En studenten zijn over het algemeen geen pauperquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:15 schreef P8 het volgende:
Geen tijd om te werken maar wel om te fokkenquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:02 schreef leviluxx het volgende:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:25 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
U zoekt werk?
[afbeelding]
Moet toch lukken denk ik zo?
Haha, moest hardop lachenquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:15 schreef P8 het volgende:
Vind ik ook.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:13 schreef schatje het volgende:
Je moeder een teef noemen. Je moet je doodschamen.
Slechte ZedLeppelin imitatie. Of hoe heet dat figuur?quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:02 schreef leviluxx het volgende:
Je moeder teef noemen:quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:02 schreef leviluxx het volgende:
WTF...quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:02 schreef leviluxx het volgende:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:43 schreef Pony-Lover het volgende:
Ts, wil je trouwens nog wat beltegoed verdienen, of een happymeal?
Ze kan voor me komen werken als callgirl. Ach ze ziet het als een hobby he.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:37 schreef Wriker het volgende:
Je wil niet werken maar je wil wel het huis uit. Hoe wou je dat gaan doen dan?
Ik zou het zo zelf geschreven kunnen hebbenquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:16 schreef Hallahan het volgende:
TS heeft wel gelijk: hoe haalt haar moeder het in haar hoofd!?
Mams moet toch goed begrijpen dat TS over een jaar of 2 toch meer worst heeft gezien dan een verkoopster van de Hema, zwanger is van een (onbekende) marokkaanse vader, een strafblad heeft van meerdere A4-tjes en dan ook nog verslaafd aan de heroine...
D'r is toch geen werkgever in de wereld die je haar toewenst?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:16 schreef Hallahan het volgende:
TS heeft wel gelijk: hoe haalt haar moeder het in haar hoofd!?
Mams moet toch goed begrijpen dat TS over een jaar of 2 toch meer worst heeft gezien dan een verkoopster van de Hema, zwanger is van een (onbekende) marokkaanse vader, een strafblad heeft van meerdere A4-tjes en dan ook nog verslaafd aan de heroine...
D'r is toch geen werkgever in de wereld die je haar toewenst?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:19 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
Waar is Koos werkenloos Werkeloos nu
Waar is KoosWERKEloos nu.quote:
ze kan altijd nog in natura betalen...quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:17 schreef Fronsertje het volgende:
Lekker het huis uitgaan, dan vertelt niemand je dat je werk moet zoeken...hooguit dat de huisbaas gaat janken als je hem niet betaald.
Stem PVDA, dan komt alles goed. Zij zorgen wel voor je met geld van hard werkende andere geslaagde personen uit de maatschappijquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:02 schreef leviluxx het volgende:
ondankbaar kutkind, je moeder heeft je wel op deze aardbol gezet hequote:Op woensdag 8 maart 2006 00:02 schreef leviluxx het volgende:
haha, als ik je vader was en je zou dit tegen me zeggen dan zou ik zeggen: 'Ok, dat is nu dus ook afgelopen'quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:02 schreef leviluxx het volgende:
Ik zo van heb ik toch niet nodig want ik krijg geld van jou en pappa en zoveel geef ik niet uit, en ik heb er geen tijd voor.
Ze is waarschijnlijk blij dat we haar allemaal snappenquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:16 schreef Netflier het volgende:
TS denkt waarschijnlijk: "Heerlijk al die feedback!"![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:02 schreef leviluxx het volgende:
Zit ik hier rustig een beetje te Fok!ken enzo, zegt ze zo van ga werk zoeken enzo. Ik zo van heb ik toch niet nodig want ik krijg geld van jou en pappa de overheid en zoveel geef ik niet uit, en ik heb er geen tijd voor.
Of ze is geschrokken van het feit dat ze nu inziet dat ze een achterlijke pompsnol rijp voor de hoerenbuurt is.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:15 schreef ZeroSletje het volgende:
[..]
Ze is waarschijnlijk blij dat we haar allemaal snappen
Betaling in natura zeker?quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:09 schreef Seneca het volgende:
Ik heb trouwens wel een kamertje over. Moet je wel werken voor de huur, want ik denk niet dat die teef je dat gaat geven
Ow ja, en je loopt ook het risico dat je zelf moet koken en afwassen, zelf je kleren moet wassen, strijken, en opvouwen, je kamer moet stofzuigen en opruimen, de gezamenlijke douche en toiletten schoon moet maken
Maar je hebt wel tijd om (bijna) iedere dag van de week uit te gaan he?quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:12 schreef leviluxx het volgende:
Iedereen zit te zeiken dat ik mn moeder teef noem, je moest eens weten hoe ze mij noemt. En ik noem haar mn moeder ja, maar eigenlijk is ze dat niet. Toen ik 3 was, is mijn echte moeder weggegaan en mn stief-moeder is met mn vader getrouwd. Maar ik heb mn echte moeder nooit gekend.
Verder heb ik nauwelijks tijd om te werken, maar zelfs als ik zou gaan werken zou ik na 2 maanden dood neervallen ofzo. Ik sport 3 keer in de week, ga elke dag naar school, meestal om half 4/5 vrij, in het weekend moet ik naar mn oom omdat dat zo is afgesproken.
Maar ik ga me lekker niet excuseren, de OP was mss wat eenzijdig maar het hele verhaal is een stuk ingewikkelder.
Dan werk je de twee avonden dat je niet kan. Tering, toen ik zo oud als jij was had ik 2 baantjes, sportte ik 2 avonden + 1 zaterdagmiddag, ging ik daarna nog werken en ging ook nog eens uit.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:12 schreef leviluxx het volgende:
Iedereen zit te zeiken dat ik mn moeder teef noem, je moest eens weten hoe ze mij noemt. En ik noem haar mn moeder ja, maar eigenlijk is ze dat niet. Toen ik 3 was, is mijn echte moeder weggegaan en mn stief-moeder is met mn vader getrouwd. Maar ik heb mn echte moeder nooit gekend.
Verder heb ik nauwelijks tijd om te werken, maar zelfs als ik zou gaan werken zou ik na 2 maanden dood neervallen ofzo. Ik sport 3 keer in de week, ga elke dag naar school, meestal om half 4/5 vrij, in het weekend moet ik naar mn oom omdat dat zo is afgesproken.
Maar ik ga me lekker niet excuseren, de OP was mss wat eenzijdig maar het hele verhaal is een stuk ingewikkelder.
Idd, dinsdag en donderdag uitgaan. WTF? Opzouten, je gaat maar werken met je luide donder TS.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar je hebt wel tijd om (bijna) iedere dag van de week uit te gaan he?![]()
Dat gaat er mooi niet in hier![]()
na 2 maanden dood neervallen? Je weet niets eens wat werken is?quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:12 schreef leviluxx het volgende:
jaquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:52 schreef ChopperMick het volgende:
Iets zegt me dat iemand TS eens serieus moet nemen!
is er een vrijwilliger in de zaal?
dat is eerder het probleem hierquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:07 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
ondankbaar kutkind, je moeder heeft je wel op deze aardbol gezet he
Dat er mensen zijn die zoiets kunnen beweren in volle verontwaardigheid zonder zich voor zichzelf te schamenquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:02 schreef leviluxx het volgende:
..........Ik zo van heb ik toch niet nodig want ik krijg geld van jou en pappa en zoveel geef ik niet uit, en ik heb er geen tijd voor.
Dat wel, maar niet voor jou.quote:.... iemand een kamertje over?![]()
Waar? Hoe duur? Moet er wat gedeeld worden? (Serieus)quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die zoiets kunnen beweren in volle verontwaardigheid zonder zich voor zichzelf te schamen![]()
[..]
Dat wel, maar niet voor jou.
Was maar een grapjequote:Op woensdag 8 maart 2006 16:19 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Waar? Hoe duur? Moet er wat gedeeld worden? (Serieus)
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:08 schreef gekjongk het volgende:
Werk zoeken om 00:02 uur? Slaat werkelijk nergens op.
HAHAHAHA GEEN TIJD VOOR? hahaquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:02 schreef leviluxx het volgende:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:30 schreef B4CO het volgende:
[..]
HAHAHAHA GEEN TIJD VOOR? haha
Waar ben je dan druk mee zeg?
Van mij mogen je ouders stoppen met je geld geven,m verwend nest... geen tijd haha 16-17 jarigen en geen tijd LOL
Als je vroeger al net zo'n verwend nest was als dat je nu bent vind ik het niet gek dat ze weg is gegaan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:12 schreef leviluxx het volgende:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:17 schreef Poncho het volgende:
[..]
Als je vroeger al net zo'n verwend nest was als dat je nu bent vind ik het niet gek dat ze weg is gegaan.
Dat is best laagquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:17 schreef Poncho het volgende:
[..]
Als je vroeger al net zo'n verwend nest was als dat je nu bent vind ik het niet gek dat ze weg is gegaan.
ik vind deze post eigenlijk nog erger dan de OP van onze TSquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:17 schreef Poncho het volgende:
[..]
Net zo laag als dat jij de vrouw die jou wel heeft opgevoed en jou dus schijnbaar nogsteeds financiert een teef noemt.quote:
Als TS wilt dat mensen zo niet over haar denken zou ze haar 'stief'moeder geen teef moeten noemen, werk zoeken en zich niet als een breezah gedragen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:34 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
ik vind deze post eigenlijk nog erger dan de OP van onze TS
Weet je zeker dat je de woorden 'wel heeft opgevoed' in de mond wilt nemen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:35 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Net zo laag als dat jij de vrouw die jou wel heeft opgevoed en jou dus schijnbaar nogsteeds financiert een teef noemt.
Jij bent niets meer en niets minder dan een verwend nest. Huilen dat je niet midden in de week uit mag... Kom nou zeg, je bent nog een kind en je gedraagd je er ook nog eens naar, logisch dat ze je niet laat gaan dus.
Het was iig een poging tot...quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:38 schreef Poncho het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je de woorden 'wel heeft opgevoed' in de mond wilt nemen?
ik blijf de ts ook wel een kutwijf vinden hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:37 schreef Poncho het volgende:
[..]
Als TS wilt dat mensen zo niet over haar denken zou ze haar 'stief'moeder geen teef moeten noemen, werk zoeken en zich niet als een breezah gedragen.
Die opmerking gaat idd te boek als de laagste opmerking uit heel mijn fokcarriere.![]()
Mag ik jou berijden?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:40 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
ik blijf de ts ook wel een kutwijf vinden hoor![]()
*Sprakeloos is*quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:40 schreef Viking84 het volgende:
Ja moeders zijn geweldig, die hebben altijd het beste met hun kind voorOok moeders kunnen geïrriteerd zijn, omdat zij altijd maar voor iedereen moeten zorgen en hun kinderen lekker achter de pc zitten. Dat heeft niks te maken met 'het beste voorhebben met je kind', maar met pure jaloezie.
En ik heb m'n moeder ook van alles genoemd + regelmatig een beuk en een trap gegeven. Ik erken dat ik regelmatig te ver ben gegaan en het huis uitgetrapt had moeten worden, maar met sommige mensen kun je niet andere communiceren dan door te meppen.
Al heeft de TS een grote mond... Wat een klote opmerking ditquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:17 schreef Poncho het volgende:
[..]
ja zie je wat een tirannieke moeder kan doenquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:42 schreef Poncho het volgende:
[..]
*Sprakeloos is*
Ik dacht juist dat jij zo'n verschrikkelijk net meisje was.
dat kan je niet zeggenquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:17 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik vind je trouwens nog steeds wel een net meisje hoor, ook nu je dit vertelde.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja zie je wat een tirannieke moeder kan doen
I just did.quote:
Misschien dat de TS nu eindelijk eens opnieuw opgevoed word, aangezien er bij haar werkelijk geen enkel greintje sympathie is voor haar stiefmoeder.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:10 schreef erikkll het volgende:
alhoewel ts een stomme opmerking tegen mij maakte, en nog steeds niet heeft gereageerd in m'n fotoboek, ze haar opvoeder, die ze moeder noemt, teef noemt en ze best kan werken voor d'r centen.... vind ik die opmerking echt behoorlijk slecht.
En nu maar hopen dat je je LTS zwakstroom opleiding maar snel haalt he!quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:37 schreef Poncho het volgende:
[..]
Als TS wilt dat mensen zo niet over haar denken zou ze haar 'stief'moeder geen teef moeten noemen, werk zoeken en zich niet als een breezah gedragen.
Die opmerking gaat idd te boek als de laagste opmerking uit heel mijn fokcarriere.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |