Ik zie dat fotoboek nu ook en dat geld van ibg is zo te zien geen optiequote:
Inderdaadquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:13 schreef schatje het volgende:
Je moeder een teef noemen. Je moet je doodschamen.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:08 schreef Don_Vanelli het volgende:
Je bent 16, je moeder heeft helemaal gelijk dat je niet op dinsdag of donderdag uit mag gaan. En dat je gaat werken is helemaal zo slecht nog niet. Brengt je misschien ook es wat discipline bij, want daar mankeert het bij jou.
Een beetje respect voor je ouders zou niet mistaan.
JIJ SMERIGE CAPSGEBRUIKENDE (WERKLOZE)PAUPER ALS JIJ IN JE VOLGENDE POST NOG STEEDS CAPS GEBRUIKT..... naja wat boeit 't mij iig, kga slapenquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:15 schreef P8 het volgende:
TS JIJ SMERIGE WERKLOZE PAUPER. ALS JE OVER 10 JAAR ZO'N UITKERINGSTREKKER BENT, TREK IK JE FONTANEL OPEN!!!!! GODVERDOMMMEME!!!!6
hoiquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:15 schreef P8 het volgende:
TS JIJ SMERIGE WERKLOZE PAUPER. ALS JE OVER 10 JAAR ZO'N UITKERINGSTREKKER BENT, TREK IK JE FONTANEL OPEN!!!!! GODVERDOMMMEME!!!!6
U zoekt werk?quote:
Aan haar fotoboek te zien heeft ze een andere loopbaan in gedachte.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:28 schreef Klicina het volgende:
Je moeder![]()
Maar hey, ze heeft gelijk, doe ervaring op, tenzij je later professioneel uitkeringstrekker wil worden![]()
Aansteller!quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:02 schreef leviluxx het volgende:
Verdomme teef, ga iemand anders commanderen ofzo.
Zit ik hier rustig een beetje te Fok!ken enzo, zegt ze zo van ga werk zoeken enzo. Ik zo van heb ik toch niet nodig want ik krijg geld van jou en pappa en zoveel geef ik niet uit, en ik heb er geen tijd voor.
Maar ik moest maar es ervaring op doen ofzo, MAN als ik het niet nodig heb waarom zou ik me dan gaan uitsloven.![]()
En dan mag ik ook nog es niet uit op dinsdag of donderdag. Fuck it ik wil uit huis, iemand een kamertje over?![]()
Die moeder weet ook heus wel hoe dochter lief er bij loopt hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:44 schreef zwartemage het volgende:
eigelijk contact opnemen met leviluxx der moederen dat fotoboek eens aan hara laten zien.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:43 schreef Pony-Lover het volgende:
Ts, wil je trouwens nog wat beltegoed verdienen, of een happymeal?
met der broek half opent?quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die moeder weet ook heus wel hoe dochter lief er bij loopt hoor![]()
denk aan je imagoquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:46 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Tsja, ik vind het altijd wel wat hebben, goedkope wijvenniet voor lang echter
![]()
pas op dat niemand je samen gezien heeft hequote:Op woensdag 8 maart 2006 00:53 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
zodra ze schraal zijn vanonderen stuur ik ze ook weer weg![]()
Zo spreek je je moeder niet aanquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:02 schreef leviluxx het volgende:
Zit ik hier rustig een beetje te Fok!ken enzo, zegt ze zo van ga werk zoeken enzo. Ik zo van heb ik toch niet nodig want ik krijg geld van jou en pappa en zoveel geef ik niet uit, en ik heb er geen tijd voor.
Maar ik moest maar es ervaring op doen ofzo, MAN als ik het niet nodig heb waarom zou ik me dan gaan uitsloven.![]()
En dan mag ik ook nog es niet uit op dinsdag of donderdag. Fuck it ik wil uit huis, iemand een kamertje over?![]()
a) Vele studenten werken niet, omdat ze er geen tijd voor hebben (of geen zin). En studenten zijn over het algemeen geen pauperquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:15 schreef P8 het volgende:
Geen tijd om te werken maar wel om te fokkenquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:02 schreef leviluxx het volgende:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:25 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
U zoekt werk?
[afbeelding]
Moet toch lukken denk ik zo?
Haha, moest hardop lachenquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:15 schreef P8 het volgende:
Vind ik ook.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:13 schreef schatje het volgende:
Je moeder een teef noemen. Je moet je doodschamen.
Slechte ZedLeppelin imitatie. Of hoe heet dat figuur?quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:02 schreef leviluxx het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |