En Hölzenbein, Sammer, Stieleke, Brehme, Immel, Kahn...............quote:Op woensdag 8 maart 2006 07:58 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Same here...ik heb voetballers als Voller...en Lothar Matthäus en Kohler zien voetballen. Dan heb je nooit meer medelijden met ze![]()
Klopt, maar zo op het einde is het wel lullig, hoewel Juve gewoon terecht door is over 180 minuten gezien. Stomme was ook dat Werder zich in de 2e helft helemaal terug liet zakken, terwijl bij die ploeg juist heel letterlijk geldt dat de aanval de beste verdediging is, want de aanval is sterk maar de defensie het zwakke punt van de ploeg.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:43 schreef Zjwegel het volgende:
Erg lullig en dan vooral op zo'n dag. Zie je ook maar weer dat keepers problemen hebben met die Nike ballen he
Maarja, zonder hem was het 4-1 ofzo geworden, dus veel kunnen ze hem niet aanrekenen vind ik.
Vast wel. Ik dacht eerst dat Tim Krul de enige homo doelman was, maar deze Duitser kan er ook wat vanquote:Op woensdag 8 maart 2006 07:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Had ie dat ding niet uitgegaan gister?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:32 schreef DAMH het volgende:
maar toch jammer dat Juve op die manier doorgaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |