abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35919101
Oef, Milan tegen Lyon, wordt nog tof .
pi_36172732
Rijkaard raakt drie centrale verdedigers kwijt

19/3/2006 17:04

Frank Rijkaard moet gaan puzzelen met zijn centrale verdedigers. De coach van Barcelona moet in het eerstvolgende duel in de Champions League drie spelers missen, die op die positie goed uit de voeten kunnen.
Aanvoerder Carles Puyol ontbreekt sowieso in het eerste treffen met Benfica. Hij is geschorst. En Rijkaard moest zaterdag na de gewonnen partij tegen Real Sociedad ook een streep halen door de namen van Rafael Márquez en Edmílson (foto).

Márquez viel in de eerste helft uit. De Mexicaanse international blijkt een spier in zijn dij te hebben gescheurd en zou tot zes weken uitgeschakeld kunnen zijn. Edmílson moet drie weken toekijken. De Braziliaan stapte in blessuretijd van het veld na een spiertje in zijn bovenbeen te hebben gescheurd.

Ik kan nergens de Barcelona topic vinden (of de kwart finale van de CL topic) maar het lijkt me dat Oleguer en Motta centraal gaan spelen.

De kans dat ze verder komen is wel in een keer een stuk kleiner
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36172751
Kom op joh, Benfica

Twee vingers in de neus hoor voor Barcelona.
pi_36172822
Onderschat het tactisch genie Ronald Koeman niet! Die verzint wel weer iets!!!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 19 maart 2006 @ 17:42:51 #155
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_36172883
quote:
Op zondag 19 maart 2006 17:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik kan nergens de Barcelona topic vinden (of de kwart finale van de CL topic) maar het lijkt me dat Oleguer en Motta centraal gaan spelen.
Hier: Het grote FC Barcelona topic [Deel 8]
pi_36172886
quote:
Op zondag 19 maart 2006 17:40 schreef methodmich het volgende:
Onderschat het tactisch genie Ronald Koeman niet! Die verzint wel weer iets!!!
Ja, die laat Ronaldinho van het veld schoppen waardoor die het WK mist, en dan zegt Ronald in de krant :"'Klasse!"
pi_36172976
Zou een erg aardig scenario zijn. Kan hij best Ricardo Rocha voor opofferen ofzo.
www.thuisuiteten.nl
pi_36422765
quote:
27/3/2006 - G14 wil 2e groepsfase in Champions League terug
(Gepost door RvN)

De G-14 wil de 2e groepsfase in Champions League weer terug. De opzet met maximaal zeventien duels voor de finalsit werd na het seizoen 2003/2004 afgeschaft vanwege het volle programma. De tweede groepsfase werd gewijzigd in een knock-out systeem. In de huidige opzet spelen de uiteindelijk finalisten dertien wedstrijden. Voornaamste reden van de huidige ontevredenheid lijkt te zijn dat gerenommeerde clubs elkaar al in de achtste finales kunnen treffen. Eerder stelde de Europese grootmachten voor om in de knock-out fase te gaan werken met een plaatsingslijst zoals in het tennis.
zeikerds
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  dinsdag 28 maart 2006 @ 00:06:50 #159
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_36422809
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 00:05 schreef F1Bas het volgende:

[..]

zeikerds
Inderdaad.
pi_36443357
Dat was nou juist wél een keer een goede zet van de UEFA.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 maart 2006 @ 19:44:24 #161
7889 tong80
Spleenheup
pi_36443512
Precies.Stelletje sukkels.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')