... no way. Dan ga ik hem steeds slaan en zo.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Neem hem in huis. Ben je straks niet zo alleen.
En je bent bang dat je daar ruwe handjes van krijgt?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
... no way. Dan ga ik hem steeds slaan en zo.
Hmm, dit laat zien dat je me TOTAAL niet kent.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:00 schreef TehRockstar het volgende:
Ik vind Ang3l best lief, ookal vindt hij zichzelf ook knap, getalenteerd en gevat.
Nee, bloed op m'n pasgeverfde murenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En je bent bang dat je daar ruwe handjes van krijgt?
Dan stamp ik op die uitgehongerde dansbotjes van je. Zaans temperament, jeweettoch.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
... no way. Dan ga ik hem steeds slaan en zo.
Dan heb ik nog een oostblok film voor je met stevige (hoewel harige) Roemeniers met nagesynchroniseerd gekreunquote:
*zak chips verberg* MINE!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vreetbui in aantocht!
Kheb al tijgerbrood met vlokkenquote:
Goh, en ik maar horen dat je dacht dat ik je zou gaan slaan mocht je je kop laten zien op de meetquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dan stamp ik op die uitgehongerde dansbotjes van je. Zaans temperament, jeweettoch.
Ik bedank ff.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een oostblok film voor je met stevige (hoewel harige) Roemeniers met nagesynchroniseerd gekreun
Jesus, nog z'n vreetwolf.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kheb al tijgerbrood met vlokken![]()
Dan ben je schattig.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm, dit laat zien dat je me TOTAAL niet kent.
Aangezien ik mezelf TOTAAL niet knap vind, zeker niet getalenteerd (ben bv de minste uit de dansgroep) en gevat? Neuh, ik klap nogal vaak dicht als ik onbekenden voor me krijg.
Oostblok? Stevig? Harig? Roemeens?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een oostblok film voor je met stevige (hoewel harige) Roemeniers met nagesynchroniseerd gekreun
Wie heb je zo gek gekregen om ze te schilderen dan?quote:
Godverdomme, TheaterMama.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goh, en ik maar horen dat je dacht dat ik je zou gaan slaan mocht je je kop laten zien op de meet
Ik moet nog iemand zo gek krijgenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wie heb je zo gek gekregen om ze te schilderen dan?
Ach, ik hoorde dat je in 't echt helemaal niet zo bloedonderdenagelsuithalendtergendirritant bent, dus misschien had ik je niet geslagen maar alleen geduwd.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Godverdomme, TheaterMama..
Toch, zij heeft beloofd me te beschermen.
Je had me vast geknuffeld, ik ben best een lieverd hoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, ik hoorde dat je in 't echt helemaal niet zo bloedonderdenagelsuithalendtergendirritant bent, dus misschien had ik je niet geslagen maar alleen geduwd.
Ja je hebt idd helemaal niks aan zo'n nicht die zich achter zijn nichterigheid verschuilt om zo maar niks aan klussen hoeft te doen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet nog iemand zo gek krijgenFf een vriendje zoeken die heel handig is
Als ik mensen knuffel doe ik ze pijn hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:06 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je had me vast geknuffeld, ik ben best een lieverd hoor.
Eey *bijt in wijzende vinger* ik heb hier verdorie 2,5 jaar geleden een hele boerderij tot woonhuis omgebouwd ja!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja je hebt idd helemaal niks aan zo'n nicht die zich achter zijn nichterigheid verschuilt om zo maar niks aan klussen hoeft te doen.
Dan binden we kussens om je ribbetjes heen, en dan mag je me knuffelen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik mensen knuffel doe ik ze pijn hoor(scherpe botten en zo)
Oooow, ik dacht dat je;t over jongens hadquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:08 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik heb de paaseitjes opgegeten
alleen de 100g chocoblok is er nog![]()
Nee ik wil zo'n sumo-outfitquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dan binden we kussens om je ribbetjes heen, en dan mag je me knuffelen.
Ik heb het niet over jou, ik heb het over anderen die dat doen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eey *bijt in wijzende vinger* ik heb hier verdorie 2,5 jaar geleden een hele boerderij tot woonhuis omgebouwd ja!
quote:
ja maar ik voelde me aangesprokenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jou, ik heb het over anderen die dat doen.
Ja hallo, tis take it or leave it hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..].
.
Dan niet, hoor. Je kan ook te ver gaan. Jezus, Ang3l, ik dacht dat we een moment hadden.
Weeknie, omdat de meesten me toch wel als nicht zienquote:
Een enge AH-stalker, dat is-ie.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:00 schreef TehRockstar het volgende:
Ik vind Ang3l best lief, ookal vindt hij zichzelf ook knap, getalenteerd en gevat.
Ik dacht dat je van me hield. Stomme Limburger!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, tis take it or leave it hoor
Meestal is mijn mening toch anders dan van de meesten, dus je moet toch beter weten.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weeknie, omdat de meesten me toch wel als nicht zien
(al kan ik ook kei enorm hakse stoer op de grond spugen hoor)
Hé! Icoontjes-nepperd jij!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Een enge AH-stalker, dat is-ie..
BRABANDER!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:13 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik dacht dat je van me hield. Stomme Limburger!
Ach, wij hebben toch altijd ruzie.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Meestal is mijn mening toch anders dan van de meesten, dus je moet toch beter weten.
Ik denk idd niet dat wij lang in één kamer kunnen verblijven zonder elkaar naar het leven te staan idd.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, wij hebben toch altijd ruzie.
Knokken?![]()
Heb je het oude speelgoed weer onder bed vandaan gehaald CB?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:17 schreef Cybart het volgende:
HIJ IS ER : >>>>> S A J <<<<<
nu in special edition met eigen mening!!*
*Batterijen niet inbegrepen
Limburgen ligt toch in Brabant?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
BRABANDER!
Ik ben geen duitssprekende reserveBelg!
Je gaat prat op je zogenaamde tegendraadsheid?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Meestal is mijn mening toch anders dan van de meesten, dus je moet toch beter weten.
zoietsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heb je het oude speelgoed weer onder bed vandaan gehaald CB?
Altijd fijn als er nono's denken het beter te weten. En nou opzouten naar je (on)vrijwillige vrijgezellenbestaan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je gaat prat op je zogenaamde tegendraadsheid?.
Blaten is ook een vak. Maak er je beroep van.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Altijd fijn als er nono's denken het beter te weten. En nou opzouten naar je (on)vrijwillige vrijgezellenbestaan.
Zegt degene die nu al zo erg is en nog moet groeien ook nog.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:23 schreef TehRockstar het volgende:
Wat een stelletje gemene kankernichten zijn jullie soms toch.
Ssstt.. SAJ is in een Kug-bui.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:23 schreef TehRockstar het volgende:
omgekeerde wereld opeens hequote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:23 schreef TehRockstar het volgende:
Dat heb ik al gedaan. Nu jij nog.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Blaten is ook een vak. Maak er je beroep van..
Ik sluit mezelf toch niet uit, of wel?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zegt degene die nu al zo erg is en nog moet groeien ook nog.
Ik zoek nog een professioneel bedrijf.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat heb ik al gedaan. Nu jij nog.
Een stomme muts en een eng litteken, maar voor de rest kan ie er wel mee door.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
Af en toe heb je het idee als je naar iemand ogen kijkt dat je hem op de één of andere manier kent.
is dat een litteken op zijn heup?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
Af en toe heb je het idee als je naar iemand ogen kijkt dat je hem op de één of andere manier kent.
Je zit in Utrecht, dat moet toch niet zo moeilijk zijn?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik zoek nog een professioneel bedrijf.
Waar ik nu zit....
'k Loop de hele dag "fucking prutsers... amateurs..." te grommen.
Ik had het alleen maar over de ogen. Dat jullie meteen op de rest gaan geilen is niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een stomme muts en een eng litteken, maar voor de rest kan ie er wel mee door.
Je vergeet die fou yong hai-bestelling op zijn linkerborst.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:28 schreef Ang3l het volgende:
Een stomme muts en een eng litteken, maar voor de rest kan ie er wel mee door.
Pssst, Ang3l wordt hitsig van foute tattoeages.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je vergeet die fou yong hai-bestelling op zijn linkerborst.
'k Werk hier nog maar een jaar... en er zit een hoopgevende reorganisatie aan te komen, die leuk zal zijn voor mijn carrière en voor mijn portemonnee, vermoed ik.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je zit in Utrecht, dat moet toch niet zo moeilijk zijn?
Ach dat is er zo af gekrast hoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je vergeet die fou yong hai-bestelling op zijn linkerborst.
Je gaat de uitwerking van de ananas op wiz uittesten?quote:
Ik haat chinese teken tattoeages. Ik denk altijd dat er stiekem een scheldwoord staatquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:31 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Pssst, Ang3l wordt hitsig van foute tattoeages.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
met verdubbeling van het aantal zetels is PvdA in Nuenen de grootste partij geworden
ik ben raadslid!!
gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
met verdubbeling van het aantal zetels is PvdA in Nuenen de grootste partij geworden
ik ben raadslid!!
wat ben jij toch een irritant kutventje, ik snap niet hoe ik ooit vriendelijk heb kunnen doen tegen jouquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:46 schreef Cairon het volgende:
Een verzameling van kortzichtige paupers die denken te kunnen stemmen, gevestigd op een stomende hoop stront. Dat is het klootjesvolk dat stemt op de PvdA.
Stront stemt stront.
Wat onderbouw je je mening toch altijd heerlijk genuanceerd, met dat kanker en stront en zo. Misschien als je het normaal op papier (scherm) zou kunnen zetten dat mensen er dan WEL waarde aan hechten. Zo'n scheldtirade neemt toch niemand serieus?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:46 schreef Cairon het volgende:
Een verzameling van kortzichtige paupers die denken te kunnen stemmen, gevestigd op een stomende hoop stront. Dat is het klootjesvolk dat stemt op de PvdA.
Stront stemt stront.
Negeer hem maar gewoon. Dat is het beste.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat ben jij toch een irritant kutventje, ik snap niet hoe ik ooit vriendelijk heb kunnen doen tegen jou
Wel een mening willen venten over stemmen op de PvdA maar niet durven uiten wat je zelf gestemd hebt? Bang dat je zelf de volle laag over je heenkrijgt?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:48 schreef Cairon het volgende:
stemmen is anoniem.
Nou, niet mijn collega hoor, die ruikt heerlijk naar Diorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:49 schreef TehRockstar het volgende:
Moslims ruiken vies.
Ruikt Cairon naar draadjesvlees en Blokkertapijt?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, niet mijn collega hoor, die ruikt heerlijk naar Dior
'k Heb sinds kort een Marokkaanse collega... wat een haantje.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:50 schreef Ang3l het volgende:
Nou, niet mijn collega hoor, die ruikt heerlijk naar Dior
Marokkanen zijn ook (even generaliseren) een stuk patseriger en vervelender dan Turken.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Heb sinds kort een Marokkaanse collega... wat een haantje..
Ik zou nog steeds geen onderbouwing.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:54 schreef Cairon het volgende:
Ik haat gewoon de PvdA
Ik haat het met heel mijn hart. De PvdA en Groenlinks, ze zijn allebei hetzelfde kwaad, als een diepgeworteld stuk onkruid, dat moeilijk te verdrijven is. Ik heb meer respect voor de SP en zelfs meer respect voor D66.
Ik vind het gevaarlijk kortzichtige partijen, ze zijn als een dreiging voor de welvaart van het land en het welzijn van de bevolking.
Gelukkig is Kapitein Zeikstraal er om de wereld te redden met zijn eeuwig voortdurende azijntsunami.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:54 schreef Cairon het volgende:
Ik haat gewoon de PvdA
Ik haat het met heel mijn hart. De PvdA en Groenlinks, ze zijn allebei hetzelfde kwaad, als een diepgeworteld stuk onkruid, dat moeilijk te verdrijven is. Ik heb meer respect voor de SP en zelfs meer respect voor D66.
Ik vind het gevaarlijk kortzichtige partijen, ze zijn als een dreiging voor de welvaart van het land en het welzijn van de bevolking.
Ik ken geen Turken.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:54 schreef Ang3l het volgende:
Marokkanen zijn ook (even generaliseren) een stuk patseriger en vervelender dan Turken.
Ik ook voor jouquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben nu gewoon even erg blij
Antillianen zijn ook een stuk patseriger dan Surinamers. Maar vaak zijn ze toch best aardig.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Marokkanen zijn ook (even generaliseren) een stuk patseriger en vervelender dan Turken.
Sang, ik ga je klappen, bitch. Kankah man, vieze bakra's altijd.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:58 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb het nooit zo op patserig haantjesgedrag, met al dat gladde gedoe en blingbling behang. En maar wijven kijken en naroepen en fluiten en opmerkingen maken. EN maar groot doen, en stoer doen, en vooral luidruchtig doen. Blech.
Eerst een nekschot, en dan preventief afzinken in de Noordzee.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:58 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb het nooit zo op patserig haantjesgedrag, met al dat gladde gedoe en blingbling behang. En maar wijven kijken en naroepen en fluiten en opmerkingen maken. EN maar groot doen, en stoer doen, en vooral luidruchtig doen. Blech.
Nouhoou...laat ze nou niet weten dat we saampjes gaan!quote:
??quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:39 schreef petre86 het volgende:
[..]
gefeliciteerd!DECLAREREN
vorige periode was je geen raadslid? en heb je voorkeursstemmen?
het zijn net de communisten!!!quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:20 schreef Cairon het volgende:
nog een reden waarom de PvdA populistisch uitschot is dat geen plaats heeft in de serieuze politiek en een gevaar is voor de toekomst van ons land!
Jezus Christus, CDP. Blijf van me af terwijl ik probeer te pitten, nu moet ik wel Fokken.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nouhoou...laat ze nou niet weten dat we saampjes gaan!
Ik moet iets!quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jezus Christus, CDP. Blijf van me af terwijl ik probeer te pitten, nu moet ik wel Fokken.![]()
![]()
net de hele tijd kankeren op vanalles en nogwat ( voornamelijk PVDA) en nu ineens de vermoorde onschuld?quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:24 schreef Cairon het volgende:
Jezus Petre, en jij beschuldigt mij van kleinzerigheid?
Blijf van me af met je boulimische tengels!quote:
ik was comissielid, dat is meer het voorbereidende werk voor de raad, nu ga ik voor het echte werkquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:16 schreef petre86 het volgende:
[..]
??TheaterMama?
en ik ga alvast truste zeggen ( alweer)
sweet dreams enzo![]()
Kan m niet 1,2,3 vinden..quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:18 schreef BB_Koning het volgende:
Staat zn vriendje ook ergens? Ik ga de jaloerse he-bitch spelen en zn vriendje afkraken![]()
Oi! beetje achter mn rug praten als ik er niet ben ehquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, er zijn er wel meer die zeggen dat ze niet kunnen dansen en dan stiekem als ik niet kijk aan het hupsen zijn! *KUCHDAVIDOVKUCH*
"Hupsen", zo noemen ze 't hier nou eenmaalquote:Op woensdag 8 maart 2006 04:38 schreef davidov het volgende:
[..]
Oi! beetje achter mn rug praten als ik er niet ben eh
Hupsen, wat klinkt dat nichterig
En het viel wel mee!....toch?of was het echt zo debiel
Wat kan jij toch met een strak gezicht de meest fantastisch leugentjes vertellen Ang3l.quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Hupsen", zo noemen ze 't hier nou eenmaal
En nee het was niet debiel hoor
Ze noemen het geen 'hupsen'?quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:24 schreef Semisane het volgende:
[..]
Wat kan jij toch met een strak gezicht de meest fantastisch leugentjes vertellen Ang3l.
Goeiemorgen trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |