Ben je alleen thuisquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:50 schreef zhe-devilll het volgende:
alleen thuis
Op die reclame afgaand knetterend het wel nog steeds even hardquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:51 schreef Aventura het volgende:
Vraag je baas of hij het nieuwe geurloos toilet (Villeroy&Boch, meerprijs 250 euro) installeert. Heb je van de stank geen last meer.
Je hebt van die momenten waar je voor de keuze staat:quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:57 schreef G_B het volgende:
Ik poep niet op het werk. Als ik de drang heb dan hou ik het liever in.... er zijn wijven van mijn afdeling of van kantoren die bij ons in de gang werken die wel poepen.. we hebben twee dames toiletten.......af en toe ga ik radicaal over mijn nek! Ik vraag me af of ze thuis weleens met de plee borstel er door heen gaan....
Maak daar es ff heel snel 3 lagen vanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
En jij denkt dat een laagje wc papier je beschermt tegen Serratia bacterien?
Zie je verkeerd.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:01 schreef Maikuuul het volgende:
Oke het betaalde deel is wel relaxt, maar toch :/ 40 cent om te schijten ofzo is ook niet echt chille
De plees bij ons (UU) zijn anders mighty disgustingquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:26 schreef Don_Vanelli het volgende:
sja.. ik vind schijten op de uni anders bijzonder aangenaam![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:04 schreef roedeledokie het volgende:
Schijt met vlijt in de baas zijn tijd! (zag ik ooit op de wand van een dixie)
sja.. scheelt hier ook per gebouw, maar doorgaans is het goed te doenquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:31 schreef star_gazer het volgende:
[..]
De plees bij ons (UU) zijn anders mighty disgusting
Alsje op de uni schijt, doe het dan 's ochtends, as de schoonmaker bezig isquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:44 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
sja.. scheelt hier ook per gebouw, maar doorgaans is het goed te doen
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:18 schreef Nega het volgende:
....hoorde je altijd op de plees mensen kreunen als ze gingen persen![]()
En d'r komt zo'n lekker straaltje warm water dat je anaal bevredigd reet schoonmaakt?quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:58 schreef Chinless het volgende:
Wij hebben hier zn luxe plee, die maakt zichzelf schoon, echt GE-WEL-DIG.
Dus ik schijt regelmatig hier, de bril enzo wordt toch vanzelf schoongemaakt
loop dan naar buiten en ga dan ergens in de bosjes zittenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:46 schreef Maikuuul het volgende:
Ik weet niet waarom. Maar om een een of andere reden vind ik het wel smerig.
Daarom leg ik altijd de hele bril onder met papier, en flikker nog papier in de wc want das zoeen plons wc waar al het water tegen je reet spettert.
Ook ben ik bang dat mijn fallus de rand raaktdat zou vreselijk zijn.
En die geur altijd op die plees :/ iemand heeft 2 peuken zitten roken, maarja dat blijf je zo tering lang smerig ruiken daar word je niet goed van.
Het liefste poep ik thuis, maar ik was koppig en dronk chocomel, waar ik altijd buikpijn van krijg en van moet schijtenen ik kon het niet meer ophouden dus moest wel.
Wie vind het ook smerig om op het werk te poepen ?
Heerlijk.. neej zzn kapje sluit dan over de bril, en die bril draai zn rondje.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En d'r komt zo'n lekker straaltje warm water dat je anaal bevredigd reet schoonmaakt?
TRauma's !quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:56 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Wel eens op een camping in Frankrijk gescheten?
OMFG!! Ik doe PRECIES hetzelfde!!! Je moet aan de voorkant van de bril een dubbelle 3-vel over de rand naar binnen hangen zodat je fallus het papier als buffer heeftquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:46 schreef Maikuuul het volgende:
Daarom leg ik altijd de hele bril onder met papier, en flikker nog papier in de wc want das zoeen plons wc waar al het water tegen je reet spettert.
WTFquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:51 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
OMFG!! Ik doe PRECIES hetzelfde!!! Je moet aan de voorkant van de bril een dubbelle 3-vel over de rand naar binnen hangen zodat je fallus het papier als buffer heeft
Idd ik hang ook daar waar mijn penis zit 3 valletjes zeg maar naar onderquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:51 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
OMFG!! Ik doe PRECIES hetzelfde!!! Je moet aan de voorkant van de bril een dubbelle 3-vel over de rand naar binnen hangen zodat je fallus het papier als buffer heeft
* Boterham erbij pakkendquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:57 schreef Maikuuul het volgende:
Als ik schijt stinkt ik altijd verschrikkelijkthuis wachten ze altijd een tijdje met naar de plee gaan als ik ben geweest, en op het werk zeggen ze ook dat ik flink stink als ik gebruik heb gemaakt van de wc
![]()
Dat deed ik ook, maar dan zonder GBA, maar met telefoon. Snaken enzoquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:26 schreef T3rr0r het volgende:
Vroeger op m'n magezijnwerk baantje ging ik ook altijd relaxed een kwartiertje schijten, gewoon de GBA mee en lekker gamen & schijten. Er is maar één plaats waar ik niet zal schijten en dat is de kroeg, maar da's logisch.
Ik ben het wel eens dat van die hokjes die niet helemaal dicht zijn echt kut zijn, dan moet je je inhouden qua geluidsniveau en da's vervelend want ik wil altijd helemaal los gaan tijdens het schijten.
Een keer gehad bij de McDonalds in Maastricht.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:26 schreef T3rr0r het volgende:
Vroeger op m'n magezijnwerk baantje ging ik ook altijd relaxed een kwartiertje schijten, gewoon de GBA mee en lekker gamen & schijten. Er is maar één plaats waar ik niet zal schijten en dat is de kroeg, maar da's logisch.
Ik ben het wel eens dat van die hokjes die niet helemaal dicht zijn echt kut zijn, dan moet je je inhouden qua geluidsniveau en da's vervelend want ik wil altijd helemaal los gaan tijdens het schijten.
Vergeet je echt nooit meerquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:40 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Een keer gehad bij de McDonalds in Maastricht.Ik MOEST wel, kreeg ineens vette buikkrampen (zal wel van het vreten zijn). Nou hebben ze daar een blauwe lamp tegen drugsgebruikers geinstalleerd, das sowieso al kut als je aan het bouten bent.
Maar het irritantste komt nog. Ik schijten met een Volume van 200 Decibel, komt er een gast binnengelopen, die de hele tijd voor de pot ging wachten totdat ik klaar was. En ik KON alleen met geluid schijten op dat moment. Maar hij ging niet weg.
Bleek dat hij zich na mij meteen op de pot moest zitten omdat ie zelf moest kakken. Sneu voor um![]()
Lekker he als de punt het katoen raaktquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:48 schreef Timmiejj het volgende:
Ik zit nu op school, en moet ook echt enorm nodigMaar het is school, dus liever niet nee..
![]()
Gelukkig ben ik bijna uit![]()
Hij geeft kopjesquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Lekker he als de punt het katoen raakt
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:50 schreef Rnej het volgende:
ik vind het heerlijk.. en nog betaald krijgen ook :p
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:48 schreef Timmiejj het volgende:
Ik zit nu op school, en moet ook echt enorm nodigMaar het is school, dus liever niet nee..
![]()
Gelukkig ben ik bijna steekt het drolletje er al een stukje uit![]()
Doe jij dat ook ?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:50 schreef Xebrozius het volgende:
en af en toe eens een mms foto maken van je nieuwe aanwinst in de pot die je doorstuurt naar vrienden.
Whaha , ja ik ook, maar meestal als je dan pist , dan wordt dat papier nat en plakt het tegen je fallus aan , en dat is niet echt fijn aan het eind, moet je het eraf pulken enzoe.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:51 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Ja, niets mooier dan mensen een beetje misselijk maken tijdens hun lunchpauzes. Nadeel is wel dat ik midden in de nacht mms'jes van lui krijg die bijvoorbeeld een fiets hebben lopen onderkotsenquote:
OMGquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:51 schreef DR878 het volgende:
[..]
Whaha , ja ik ook, maar meestal als je dan pist , dan wordt dat papier nat en plakt het tegen je fallus aan , en dat is niet echt fijn aan het eind, moet je het eraf pulken enzoe.![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:52 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja, niets mooier dan mensen een beetje misselijk maken tijdens hun lunchpauzes. Nadeel is wel dat ik midden in de nacht mms'jes van lui krijg die bijvoorbeeld een fiets hebben lopen onderkotsen
Mwah iig beter als poep zuigen op je werkquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:46 schreef Maikuuul het volgende:
En die geur altijd op die plees :/ iemand heeft 2 peuken zitten roken, maarja dat blijf je zo tering lang smerig ruiken daar word je niet goed van.
Het liefste poep ik thuis, maar ik was koppig en dronk chocomel, waar ik altijd buikpijn van krijg en van moet schijtenen ik kon het niet meer ophouden dus moest wel.
Gewoon met je handen ff door de zwanenhals duwen, fluitje van een cent.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:03 schreef MeneerMuis het volgende:
Mijn onze wc thuis is altijd het probleem dat mijn poep nooit wordt doorgespoeld
En zowel, dan bel je gewoon aan bij het eerste de best huis?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:53 schreef Gebleekte het volgende:
Ik loop kranten als bijbaantje, gelukkig heb ik nog nooit keihard moeten poepen..
Of je legt er 1 in de berm. Honden doen het ook.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:54 schreef VikingGold het volgende:
[..]
En zowel, dan bel je gewoon aan bij het eerste de best huis?
De ochtendkrantquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:54 schreef VikingGold het volgende:
[..]
En zowel, dan bel je gewoon aan bij het eerste de best huis?
Ik heb er wel eens over nagedacht ja. Het is minstens 10 minuten fietsen naar huis, en dan zou ik weer terug moeten zodat ik te laat ben met krantenbezorgenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:55 schreef Integrity het volgende:
[..]
Of je legt er 1 in de berm. Honden doen het ook.
En dan afvegen met blaadjes. Altijd al willen doenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:58 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens over nagedacht ja. Het is minstens 10 minuten fietsen naar huis, en dan zou ik weer terug moeten zodat ik te laat ben met krantenbezorgen![]()
Ik ookquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:01 schreef VikingGold het volgende:
[..]
En dan afvegen met blaadjes. Altijd al willen doen![]()
OMGquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:00 schreef Q. het volgende:
Schijten op het werk is relaxted, stuk schooner dan bij mij thuis. Alleen het wc-papier is kut.
*..hand opsteekt...*quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:46 schreef Maikuuul het volgende:
De schoonmakers op mn werk zijn wat grondiger dan ik zelf ben. En ik werk niet in een brommerwerkplaats maar in gloednieuw kantoorgebouw.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
OMGwelke plee thuis is nog viezer dan op het werk ?
Best triest als je dit weet van jezelf dat de plee die je thuis hebt viezer is dan die op het werk
Smerige viespeuk !
Idd en wat is er lekkerder dan schijten in de tijd van de baasquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:00 schreef Q. het volgende:
Schijten op het werk is relaxted, stuk schooner dan bij mij thuis. Alleen het wc-papier is kut.
Bouwvakkers zijn ranzigquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:44 schreef The_S het volgende:
man mietjes, bouwvakkers moeten vaak op dixie's schijten, dat is pas ranzig
Dus wel doenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:08 schreef MrKickass het volgende:
Op de Vrije Hogeschool in Driebergen hebben ze een schijt-regel: er wordt boven niet gescheten!
Dit omdat de verwarmingsketel NAAST het toilethok staat... en je dan via de warme flow van de lucht het hele gebouw... youknow![]()
Wel ff erbij zetten dat de plons dan tegen de billen van de persoon die erboven hangt kan komen met nare bijwerkingen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:05 schreef Integrity het volgende:
Vanuit dit topic een woord uitgevonden, die rechtstreeks in de DIKKE Van Dale mag:
De plonsdrol
Een plonsdrol is een vers geperste drol die in een toilet valt, waar geen plateautje aanwezig is. De drol valt als het ware rechtstreeks in een poeltje met water. De klap van de drol in het water veroorzaakt een kleine Tsunami, wat ook wel een plons genoemd wordt. De plonsdrol.
Dat heet het zogenaamde "plons-effect"quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wel ff erbij zetten dat de plons dan tegen de billen van de persoon die erboven hangt kan komen met nare bijwerkingen.
vooral als er iemandquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:44 schreef The_S het volgende:
man mietjes, bouwvakkers moeten vaak op dixie's schijten, dat is pas ranzig
Maikuul: "Maar stiekum krijg ik toch wel een kleine harde van mijn vieze praat. Ik ben ook stiekum wel zeer benieuwd naar het resultaat van mijn poepje post alhier."quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:46 schreef Maikuuul het volgende:
...
Idd, daar zou ik ff van genieten hoor!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:23 schreef Marruk het volgende:
Betaald schijten. Das toch perfect?
WTF?!?!?!?!quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:17 schreef SvenM het volgende:
Poepen op je skoeter zuigt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |