Hallo rukkers,
Mijn vaste vriendin die ik reeds 4,5 jaar ken en waar ik een
super band mee heb, is voor 7 weken op familiebezoek in het buitenland.
Ik bel haar iedere avond en mis haar enorm.
Ik heb haar gezworen dat ik nooit iets met een ander (e vrouw) zou beginnen.
Nu wil het toeval dat ik werd uitgenodigd voor een feest waar voornl. mensen uit Indonesie heen kwamen. Ik ben er naar toe gegaan puur voor de fun.
Op het eind van de avond (lees nacht: 5:00h) plofte er ineens iemand naast mij op de bank neer.
Ik keek naar rechts en........ ik keek in de mooiste ogen die ik ooit had gezien!
(voelde me opeens heeeeeel raar, soort van misselijk?) (10* erger dan eerste verliefdheid)
Ik voerde vervolgens 2 uur een gesprek met een voor mij onbekende meid die naast het door mij aanbeden uiterlijk ook nog de door mij geprefereerde karaktertrekken bezat.
Alles klopte gewoon!, hobbies, levensinstelling, werklust, reizen, etc.
Het was ook niet iets eenzijdigs, van haar kant bemerkte ik een soortgelijk gevoel.
Dat kon ik gewoon aan haar ogen aflezen.
Ik had er nog uren kunnen blijven zitten, maar helaas de gastheer dacht daar anders over dus we werden gedwongen te vertrekken.
Ze haalde haar jas en kwam tot 2 keer toe afscheid nemen en merkte daarbij nadrukkelijk op dat we elkaar zouden zien op de Indonesische avond waar we toevallig allebei kaartjes voor hadden gekocht eerder die avond (onafhankelijk van elkaar)
Het moment dat ik buiten kwam, koud, licht, vogeltjes fluiten, gewoon onwerkelijk hoe ik me voelde.
Die morgen en de hele middag heb ik in bed geprobeerd te gaan slapen, maar dat ging gewoon NIET!
Ik dacht dat ik sterk genoeg was om deze gevoelens (lees chemie) het hoofd te bieden, maar niet dus, het is nu 3 dagen geleden, maar er is geen minuut voorbij gegaan dat ik niet aan haar moest denken.
Ik kan plots zelfs begrip opbrengen voor bigamie !!
Waarom is de natuur zo wreed? Ik kan niet meer normaal functioneren.
Ik wil plots 2 vrouwen!
P.s. ik heb haar direct verteld dat ik een vriendin had etc. (ging er niet in bij haar)
Ik wil niet, maar ik heb nog nooit zo uitgezien naar een indon. avond.
[ Bericht 4% gewijzigd door roedeledokie op 07-03-2006 22:42:20 ]
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$