Het heeft me ook drie dagen gekost om een half-plausibele tvp in het feedbacktopic te zetten, maar als ik de tijd maar krijg...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:28 schreef Copycat het volgende:
Het is je toch mooi gelukt!
Ik produceer alleen goede taalfouten.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:32 schreef Polen het volgende:
Waar blijven die slechte taalfouten nou.
Dit is nix.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:35 schreef nozem het volgende:
Hee. Dit moet je niet nog een keer zechen!
zie je welquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:36 schreef MoChe het volgende:
stomme msn
Deze is goed,quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:36 schreef nozem het volgende:
Nee, dat ligd er teveel bovenop.
Geesteswetenschappen, op de één of andere manier klinkt dat heel slaapverwekkend.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:40 schreef nozem het volgende:
Mooi. Dan ga ik nu studeren. Wetenschapsfilosofie voor de Geesteswetenschappen.
Ajuus!
Ik ben zo moe dat seks dat nu ook is vrees ik.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:43 schreef Frezer het volgende:
[..]
Geesteswetenschappen, op de één of andere manier klinkt dat heel slaapverwekkend.
Wonderbaarlijk dat je nog wel de energie kon opbrengen voor het produceren van bovenstaande puberale uitspatting.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:44 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik ben zo moe dat seks dat nu ook is vrees ik.
Ah, je hebt de PvdA-overwinning meegevierd?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:55 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Dag mannen van me! het was zeer gezellig vanavond![]()
persoonlijk vind ik die ook niet zoquote:
Spannend.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:55 schreef Thisbe het volgende:
Dag mannen van me! het was zeer gezellig vanavond![]()
Ook ik ben er zeer van gecharmeerd. Zowel van de totstandkoming als jouw sensuele inbreng.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:02 schreef Thisbe het volgende:
Mooie ondertitel heb je PolenIk ben er trots op dat ik hem mede tot stand heb mogen brengen
Dat is niet zo mooi van die browser van je.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:08 schreef Anthraxx het volgende:
Polen: ophoeren met je plaatjes. Mijn browser vind het niet tof
Safari roels.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:09 schreef Polen het volgende:
[..]
Dat is niet zo mooi van die browser van je.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:08 schreef Anthraxx het volgende:
Vandaag adoreer ik de immers lieftallige (en lekker wijf)Liefie_
en
Thisbe
.
Polen: ophoeren met je plaatjes. Mijn browser vind het niet tof
Ik was niet eens weg. Je haalt je echt teveel in je hoofd.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:13 schreef Thisbe het volgende:
Die kat heeft weerhaakjes op z'n tong!![]()
@Nozem: daar kom je speciaal voor terug? Om te vissen wat ik vanavond nou weer uitgevreten heb?![]()
Je bent voor haar gebleven dus?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:13 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik was niet eens weg. Je haalt je echt teveel in je hoofd.
Is dat nieuw voor je?quote:
Hij heeft een prima Alibi. Hij heeft ons de hele avond zitten irriteren.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:13 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik was niet eens weg. Je haalt je echt teveel in je hoofd.
Nee. Het boek over de geesteswetenschappen kijkt me dusdanig smerig aan dat ik het niet open durf te slaan.quote:
Had je mijn mail nog ontvangen trouwens?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:15 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee. Het boek over de geesteswetenschappen kijkt me dusdanig smerig aan dat ik het niet open durf te slaan.![]()
Mja, het ding heeft soms zijn hickups geloof ik. Het werkt weer prima nu (het ding slaat soms naar 100% CPU gebruik voor 5 minuten ofzoquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:16 schreef Polen het volgende:
[..]
Behalve met plaatjes.
Voor tekstbrowsing kan je beter links gebruiken..
Ow, kut. Ik check die mailbox nooit. Zo heb ik ook al aardig wat liefdesverklaringen gemist. Ik zal zo eens koekeloeren.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Had je mijn mail nog ontvangen trouwens?
Bevelen. Heerlijk.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:17 schreef Thisbe het volgende:
Nou Nozem, je bent bezet, ga eens studeren dan!
Geen SC a.u.b. Dit is een serieus topic.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:19 schreef Thisbe het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk met "kut met peren?"
Ik haal peren, zorg jij voor de rest?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:19 schreef Thisbe het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk met "kut met peren?"
snoepquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:40 schreef Thisbe het volgende:
Slapen in mijn grote brede bed![]()
Toedels snoeperds van me![]()
Ik kruip zo naast je.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:40 schreef Thisbe het volgende:
Slapen in mijn grote brede bed![]()
Toedels snoeperds van me![]()
nee dat is geen mes dat in je rug priktquote:
Nijmegen heeft wederom links gestemd.quote:
Depla for president!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nijmegen heeft wederom links gestemd.![]()
zelfs delftquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nijmegen heeft wederom links gestemd.![]()
En in mijn twee steden heeft links ook enorm gewonnen.quote:
Wel afstuderen voor de volgende gemeenteraadsverkiezingen danquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En in mijn twee steden heeft links ook enorm gewonnen.![]()
schept veel perspectieven op leuke baantjes na mijn afstuderen.![]()
Nee, fractie-assistent is een leuk bijbaantje.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wel afstuderen voor de volgende gemeenteraadsverkiezingen dan.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:56 schreef Plato1980 het volgende:
En in mijn twee steden heeft links ook enorm gewonnen.![]()
schept veel perspectieven op leuke baantjes na mijn afstuderen.![]()
Nee.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:00 schreef Litpho het volgende:
Niet dat de resultaten me echt verbazen (of echt storen), maar ik zit me werkelijk op te vreten bij al het stompzinnige volk (met de NOS voorop) die niet helemaal door hebben dat dit niet de Tweede Kamerverkiezingen waren. Halsema doet daar in moederlijke stompzinnigheid nog een schepje bovenop door te claimen dat de coalitie inhoudelijk moet veranderen door deze uitslag.
Ben ik de enige die dit systeem nog wel snapt?
Dank. Dan voel ik me in mijn onbegrepenheid toch weer iets minder alleenquote:
ik zal wel bij de domme mensen horen danquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:00 schreef Litpho het volgende:
Niet dat de resultaten me echt verbazen (of echt storen), maar ik zit me werkelijk op te vreten bij al het stompzinnige volk (met de NOS voorop) die niet helemaal door hebben dat dit niet de Tweede Kamerverkiezingen waren. Halsema doet daar in moederlijke stompzinnigheid nog een schepje bovenop door te claimen dat de coalitie inhoudelijk moet veranderen door deze uitslag.
Och.. Halsema..quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:00 schreef Litpho het volgende:
Nee, het waren geen parlementsverkiezingen, maar het duidt wel op een tendens. elfs in bijna alle Limburgse en Brabantse steden is de PvdA (veel) groter dan het cDA. Als zelfs het katholieke Zuiden het CDA laat vallen dan is dat echt een soort van nekschot.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:00 schreef Litpho het volgende:
Ja, een tendens. Meer niet. Geen gelopen koers, geen fait accompli.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, het waren geen parlementsverkiezingen, maar het duidt wel op een tendens.
Nee, dat zegt ook niemand, maar het is wel een landslide, zoals men dat in de VS noemt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, een tendens. Meer niet. Geen gelopen koers, geen fait accompli.
Een van de vele redenen waarom ik geen groots voorstander ben van democratie.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:05 schreef liefie_ het volgende:
ja en veel nederlands zijn gewoon te suf om ff uit te zoeken waar de partij waar ze op stemmen landelijk in hun stad/dorp voor staat... en duwen dus gewoon op nr een van de partij waar ze meestal op stemmen dus...
dus iedereen het stemrecht ontnemenquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:05 schreef liefie_ het volgende:
ja en veel nederlands zijn gewoon te suf om ff uit te zoeken waar de partij waar ze op stemmen landelijk in hun stad/dorp voor staat... en duwen dus gewoon op nr een van de partij waar ze meestal op stemmen dus...
Ik ook niet, ik vind dat politicologen het voor het zeggen moeten krijgen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een van de vele redenen waarom ik geen groots voorstander ben van democratie.
Valt wel mee. Een landslide is een grootse overwinning, iets wat normaliter in ons veelpartijenstelsel niet haalbaar is. http://en.wikipedia.org/wiki/Landslide_victory.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, dat zegt ook niemand, maar het is wel een landslide, zoals men dat in de VS noemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |