Lopen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:44 schreef MaximumRush het volgende:
Ze vroeg al of ik kon auto rijden. Ik had een foto van mezelf gestuurd waar ik voor een Ferrari sta bij de Autorai. Ze denkt nu dat ik een Ferrari heb.
Maar in het echt pleur ik om de 5 meter van me fiets. Wat moet ik doen?!
koop een 3 wielerfiets, met electromotorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:44 schreef MaximumRush het volgende:
Ze vroeg al of ik kon auto rijden. Ik had een foto van mezelf gestuurd waar ik voor een Ferrari sta bij de Autorai. Ze denkt nu dat ik een Ferrari heb.
Maar in het echt pleur ik om de 5 meter van me fiets. Wat moet ik doen?!
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:50 schreef MaximumRush het volgende:
We gingen net cammen en ik heb een colafles van 2 liter in me reet gestopt voor de cam.
Ze heeft me geblokkeerd!
Probleem opgelost.
verander je avatar ff, je aapt die van mij na!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:50 schreef MaximumRush het volgende:
We gingen net cammen en ik heb een colafles van 2 liter in me reet gestopt voor de cam.
Ze heeft me geblokkeerd!
Probleem opgelost.
Maar in dat andere topic nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:50 schreef MaximumRush het volgende:
Ze heeft me geblokkeerd!
Probleem opgelost.
Ik ben al 26, ja!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:52 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Maar in dat andere topic niet!
En misschien ben je wel een eikel omdat je zo oud bent![]()
Ej heumeau, waarom verneuk je hetquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:00 schreef mic_forever het volgende:
keigoeie lemmin'g
neem nieuw internetquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:01 schreef tonks het volgende:
Dat doet me alleen maar denken aan hoe lang ik al op dit internet zit.
![]()
Details willen we horen gack.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:50 schreef MaximumRush het volgende:
Ze heeft me geblokkeerd!
Probleem opgelost.
MSN?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:50 schreef MaximumRush het volgende:
Ze heeft me geblokkeerd!
Probleem opgelost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |